Haar ring nog altijd in zijn nachtkastje
dinsdag 24 november 2020 om 21:32
Het klinkt niet stom hoor.La-Gamine schreef: ↑24-11-2020 21:24Ik had dit nooit kunnen bedenken, het voelt als een lief gebaar vanuit de hemel. Ik weet het, het klinkt stom, Maar zo voelt het. Ik weet dat ik speciaal voor hem was, we hebben altijd goed contact gehouden.
Het was de eerste ring, van toen we 18 waren (hij net iets ouder).

dinsdag 24 november 2020 om 21:39
Klinkt niet stom. Ik vind het wel tekenend dat hij de ring heeft bewaard, was iets speciaals en mooiLa-Gamine schreef: ↑24-11-2020 21:24Ik had dit nooit kunnen bedenken, het voelt als een lief gebaar vanuit de hemel. Ik weet het, het klinkt stom, Maar zo voelt het. Ik weet dat ik speciaal voor hem was, we hebben altijd goed contact gehouden.

dinsdag 24 november 2020 om 21:43
Hij had kennelijk zijn redenen om de ring te bewaren en niet om te willen laten smelten in een . Ik ben trouwens ook best sentimenteel als het om bepaalde spullen gaat en als jullie verder niet op een echt vervelende manier uit elkaar zijn gegaan (waar er echt sprake is van een vechtscheiding) dan vind ik dit eigenlijk reuze lief. Die ring (en jij als ouder van zijn dochter) waren duidelijk speciaal voor hemLa-Gamine schreef: ↑24-11-2020 21:24Ik had dit nooit kunnen bedenken, het voelt als een lief gebaar vanuit de hemel. Ik weet het, het klinkt stom, Maar zo voelt het. Ik weet dat ik speciaal voor hem was, we hebben altijd goed contact gehouden.

En jij sterkte met zijn overlijden, al waren jullie al uit elkaar, het doet duidelijk iets met je

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 24 november 2020 om 21:44
Niet echt. Zag laatst een interview met een ex-crimineel en de eerste plek waar ze zoeken is het nachtkastje.
On topic, hoe weet je als ex-vrouw dat die ring daar ligt?
Had eerst verder moeten lezen. Gecondoleerd.
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 24-11-2020 21:46
6.74% gewijzigd

dinsdag 24 november 2020 om 21:52
Mooi!!! En later misschien doorgeven aan jullie dochter...

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

dinsdag 24 november 2020 om 22:10
Bedoelde ook meer voor mezelfvivapimpelmees schreef: ↑24-11-2020 21:44Niet echt. Zag laatst een interview met een ex-crimineel en de eerste plek waar ze zoeken is het nachtkastje.
On topic, hoe weet je als ex-vrouw dat die ring daar ligt?
Had eerst verder moeten lezen. Gecondoleerd.

woensdag 25 november 2020 om 09:16
Dit inderdaad. Nu to heeft gezegd dat ex overleden is kan er ineens wel een speciaal kantje aanzitten.Attraverso schreef: ↑25-11-2020 08:01Ik heb hier net geleerd dat ik vlug mijn trouwring moet verkopen of aan mijn kind moet geven want anders gaan ze er na mijn dood onterecht allerlei betekenissen aan geven wanneer ze die vinden in mijn schuif.
woensdag 25 november 2020 om 11:21
Eigenlijk maakt het ook niet uit wat met wat voor idee/ reden/ gevoel hij die ring in zijn nachtkastje had liggen, het is nu blijkbaar van waarde en betekenis voor TO dat ze die ring in zijn nachtkastje vond.
En ik snap dat heel goed!
Hij en hun relatie is blijkbaar ook belangrijk geweest in het leven van TO en TO weet zelf het allerbeste wat ze voelt. Ik hoop van harte dat TO durft te vertrouwen op haar gevoel en de betekenis die zij eraan wil geven en dat ze zich daarvan niet af laat leiden door welke reactie op het forum hier dan ook.
Sterkte met dit verlies en het steunen van je dochter.
En ik snap dat heel goed!
Hij en hun relatie is blijkbaar ook belangrijk geweest in het leven van TO en TO weet zelf het allerbeste wat ze voelt. Ik hoop van harte dat TO durft te vertrouwen op haar gevoel en de betekenis die zij eraan wil geven en dat ze zich daarvan niet af laat leiden door welke reactie op het forum hier dan ook.
Sterkte met dit verlies en het steunen van je dochter.

woensdag 25 november 2020 om 15:10
Dankjewel allemaal.
We hebben inderdaad een goed huwelijk gehad en zijn altijd heel goed met elkaar omgegaan, met ons ouderschap voorop.
We waren nog steeds onderdeel van elkaar leven. Misschien voor sommigen lastig voor te stellen of de vraag te stellen waarom we dan uit elkaar zijn. Dat is lastig zo even uit te leggen. Iniedergeval niet vanwege ruzies of vervelende dingen.
Ik zal het inderdaad nooit precies meer weten, maar mijn gevoel zegt dat het iets speciaals is.
We hebben inderdaad een goed huwelijk gehad en zijn altijd heel goed met elkaar omgegaan, met ons ouderschap voorop.
We waren nog steeds onderdeel van elkaar leven. Misschien voor sommigen lastig voor te stellen of de vraag te stellen waarom we dan uit elkaar zijn. Dat is lastig zo even uit te leggen. Iniedergeval niet vanwege ruzies of vervelende dingen.
Ik zal het inderdaad nooit precies meer weten, maar mijn gevoel zegt dat het iets speciaals is.
Geloof niet alles wat je denkt.