(Tuur)streepje?

26-11-2020 07:49 101 berichten
Hoi allemaal,

Wij zitten in de eerste ronde met clomid, vanwege een jaar geen menstruatie nu.
Nu heb ik netjes een eisprong gehad (ik voelde ‘m, auw), maar was mijn baarmoederslijmvlies dun: dag na eisprong 4,8mm...
Ik was al blij met deze “eerste ronde”, ervan uitgaande dat dit een begin was en het dan toch niet meteen raak zou zijn.

Vanochtend (11 dpo) was ik heel nieuwsgierig en heb ik een testje gedaan...
Nu ben ik heel benieuwd: zien jullie wat ik zien?
Ik weet dat 11dpo vroeg is, het was meer uit pure nieuwsgierigheid.

https://www.mupload.nl/img/dppsv0uoz8.jpeg
anoniem_647341163f165 wijzigde dit bericht op 26-11-2020 10:14
5.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
26-11-2020 09:47
Ik zou over een paar dagen nog een test doen waarbij je dan wel binnen de afleestijd kijkt.
De afleestijd van deze test is na 5 minuten :) Van die 7 minuten is deze test echt niet ongeldig (ik heb deze test heel vaak gedaan).

TO zoals de andere al zeggen, hartstikke positief. Als je de test over een paar dagen opnieuw doet zal de streep al een stuk donkerder zijn. Bij mij begonnen de strepen ook zo licht (soms nog lichter). Ik heb met deze test ook nog nooit een indroogstreep gehad (in tegenstelling tot de blauwe testen, die zijn erom berucht).
Ik snap echt de posts over clear blue of de afleestijd niet. Dit soort strepen verschijnen écht niet als je geen/onvoldoende hcg aanmaakt. Dit is gewoon hartstikke positief. Hier vandaag ook 11 DPO en geen strepen what so ever.
Je hebt niets aan mijn reactie, want zoals hierboven al gezegd; een streep is een streep :D Gefeliciteerd!

Maar ik wilde vooral even zeggen hoe blij ik ben met jouw post.. Ik heb nu ook de eerste ronde ovulatie-inductie gehad en mijn baarmoederslijmvlies is aan de dunne kant met 6mm. Daar maakte de gyn - en dus ik! - een beetje zorgen om. Dus ik ben vooral heel blij om te lezen dat het dan alsnog gewoon heel goed raak kan zijn :cheer:
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Gefeliciteerd to!

Ik kon ook niet wachten destijds met testen en had ook op dag elf ofzo een vaag streepje. Voordat je de dure clear blue test doet bij mij duurde t echt nog 5-6 dagen daarna voordat die positief was. Tussen in maar steeds action testen gedaan die waren wel positief.

En ze is nu op school.

Succes!
where ever you go, go with your heart
Bamboo_90 schreef:
26-11-2020 10:01
Je hebt niets aan mijn reactie, want zoals hierboven al gezegd; een streep is een streep :D Gefeliciteerd!

Maar ik wilde vooral even zeggen hoe blij ik ben met jouw post.. Ik heb nu ook de eerste ronde ovulatie-inductie gehad en mijn baarmoederslijmvlies is aan de dunne kant met 6mm. Daar maakte de gyn - en dus ik! - een beetje zorgen om. Dus ik ben vooral heel blij om te lezen dat het dan alsnog gewoon heel goed raak kan zijn :cheer:

Wat goed om te lezen dat je hier blij van wordt! Ik snap ook echt niet hoe dit heeft gekund (als het goed blijft gaan), met 4,8mm baarmoederslijmvlies. Ze zei dat het als nog zou kunnen, maar ik dacht eerlijk gezegd zelf van niet 😅

Veel succes en sterkte met het traject!
Ik snap de verschillende reacties.
Nu heb ik toevallig nog een clearblue wekenindicator thuis liggen, dus die ga ik toch van het weekend wel doen, puur voor m’n eigen gevoel en nieuwsgierigheid/spanning :)
Dit is een prima streep!! Gefeliciteerd
Alles komt goed
Gefeliciteerd!! Ik zie een streep hoor!

Ik wordt nog steeds blij als ik zo'n streep zie .. gebruikte dezelfde tests, nooit vals positief oid gehad.
Computer says nooooo
K0koro schreef:
26-11-2020 09:58
Ik snap echt de posts over clear blue of de afleestijd niet. Dit soort strepen verschijnen écht niet als je geen/onvoldoende hcg aanmaakt. Dit is gewoon hartstikke positief. Hier vandaag ook 11 DPO en geen strepen what so ever.
Weet je, je hebt gelijk ook!

Redeneer misschien teveel vanuit mezelf dat ik dat woordje 'zwanger' zou willen zien staan..

Vervelend van je eigen witte test :rose:
Ik wil niet degene zijn die de pret bederft, maar bij mij was dit dus wel een indrooglijntje. Dat zag er precies zo uit. Ik hoop natuurlijk op de gewenste uitslag voor je.
K0koro schreef:

Vervelend van je eigen witte test...
Hopelijk mag dit snel anders zijn 🌹
KamilleT schreef:
26-11-2020 10:22
Ik wil niet degene zijn die de pret bederft, maar bij mij was dit dus wel een indrooglijntje. Dat zag er precies zo uit. Ik hoop natuurlijk op de gewenste uitslag voor je.

Vervelend van die ervaring.
Maar vanaf wanneer is het een indrooglijn?
Bij deze testen is de uitslag na 5 min bekend. Als je dan na 7 min kijkt, is hij dan niet meer geldig?
Prima streepje voor 11 dpo! Voorzichtig gefeliciteerd! Je kunt over 2 dagen nog eens testen om te zien of hij dan donkerder is! ♡
Afwachtertje schreef:
26-11-2020 10:31
Bij deze testen is de uitslag na 5 min bekend. Als je dan na 7 min kijkt, is hij dan niet meer geldig?
Na 7 minuten is die test nog hartstikke nat hoor ;-D. Dit is écht geen indroog streep :).

Dank voor je lieve woorden.
Accentoire schreef:
26-11-2020 10:20
Redeneer misschien teveel vanuit mezelf dat ik dat woordje 'zwanger' zou willen zien staan..
Ach, dat is ook gewoon lekker :proud:, dus snap het wel. To hoeft niet bang te zijn of over deze test te twijfelen, vandaar mijn post :).
K0koro schreef:
26-11-2020 10:53
Na 7 minuten is die test nog hartstikke nat hoor ;-D. Dit is écht geen indroog streep :).

Dank voor je lieve woorden.
Ik bedoelde met indrooglijn, dat daar de vorm van het streepje duidelijk werd. Ik heb testen gehad waar je niets aan zag, alleen de teststreep, twee keer positieve testen (met vaag streepje), en een keer zoals deze en toen kwam er dus geen baby.
Afwachtertje schreef:
26-11-2020 10:31
Ik vind dit niet eens een vage streep, maar een duidelijke streep. Zeker voor 11 dpo.

De keren dat ik een streep kreeg ná de afleestijd (en niet zwanger was), was die grijs en niet roze. Het was echt een ander type streep.
KamilleT schreef:
26-11-2020 11:00
Ik bedoelde met indrooglijn, dat daar de vorm van het streepje duidelijk werd. Ik heb testen gehad waar je niets aan zag, alleen de teststreep, twee keer positieve testen (met vaag streepje), en een keer zoals deze en toen kwam er dus geen baby.
Nee het is natuurlijk ook nog wel heel erg vroeg om te testen... Maar voor nu lijkt me: zwanger.
K0koro schreef:
Ik snap echt de posts over clear blue of de afleestijd niet. Dit soort strepen verschijnen écht niet als je geen/onvoldoende hcg aanmaakt. Dit is gewoon hartstikke positief.
+1
Groenecomputermuis schreef:
26-11-2020 08:01
Even een vraag; was het wel een streep binnen de afleestijd?
Zo ja, van harte gefeliciteerd! :)
Dit.
Zeker een streep, duimen!!
Voorzichtig gefeliciteerd! Het is heel pril natuurlijk maar deze lijkt toch echt positief. Ik zelf zou in jouw geval niet persé om clearblue gaan maar gewoon dezelfde test komende dagen nog eens doen met ochtendurine en dan wel zeker binnen afleestijd kijken. Zo zie je ineens ook of die netjes oploopt. Succes!
Dit is geen tuurstreepje hoor, gewoon een echte streep. Gefeliciteerd!
Heel erg bedankt voor het reageren allemaal!! :)

Vanochtend was ik te nieuwsgierig (na ook véél buikkrampen te hebben gehad vannacht...), dus voor degenen die nog benieuwd zijn:

https://www.mupload.nl/img/817ur01aiv.jpeg

Kruidvat is hetzelfde als gister volgens mij.
De clearblue... Duidelijker kan niet.

Nu als nog spannend en hopen dat het goed blijft gaan.
Maar wat ben ik al blij met dit wondertje wat hier gebeurd is, gezien het dunne baarmoederslijmvlies die na de eisprong dus gemeten is.

Ik vind het nog zo onwerkelijk...
Een beetje angstig, maar natuurlijk SUPER blij ook! 🍀
Gefeliciteerd!!!! :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven