Hoe kan laten merken dat ik iemand zie zitten
Alitta
woensdag 2 december 2020 om 17:00
Alle reacties
Link kopieren
Hoe aan een man subtiel, maar duidelijk laten merken dat ik hem leuk vind?
Ik kom best koel over en het zou best kunnen dat mannen het moeilijk vinden om een gesprek met me aan te gaan, laat staan uit te vragen. Tips?
alitta wijzigde dit bericht op 07-02-2021 20:37
60.58% gewijzigd
Anoniem_397748
woensdag 2 december 2020 om 17:05
Stromboli
woensdag 2 december 2020 om 17:07
Alle reacties
Link kopieren
Ik weet niet wat jij te gretig vindt. Je kan hem vragen of hij eens zin heeft om samen ergens koffie te drinken als de horeca weer open is.
Stromboli
Alle reacties
Link kopieren
Of Stars manier, die is misschien een stuk duidelijker
guppekop
Alle reacties
Link kopieren
waarom moet het perse subtiel, met het risico dat hij het niet oppikt? Waarom niet gewoon wat duidelijker zijn?
Maar goed: in wat voor setting zie je hem? ivm aanmeten bril ofzo?
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:08
Alle reacties
Link kopieren
Stromboli schreef: ↑ 02-12-2020 17:07
Ik weet niet wat jij te gretig vindt. Je kan hem vragen of hij eens zin heeft om samen ergens koffie te drinken als de horeca weer open is.
nou, dat dus eigenlijk.
Alitta
woensdag 2 december 2020 om 17:08
Alle reacties
Link kopieren
Stromboli schreef: ↑ 02-12-2020 17:07
Ik ben wel ouderwets. Ik wil dat hij me vraagt. Zelf durf ik echt niet om hem uit te vragen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me durft uit te vragen?
Alitta
woensdag 2 december 2020 om 17:09
Alle reacties
Link kopieren
guppekop schreef: ↑ 02-12-2020 17:07
waarom moet het perse subtiel, met het risico dat hij het niet oppikt? Waarom niet gewoon wat duidelijker zijn?
Maar goed: in wat voor setting zie je hem? ivm aanmeten bril ofzo?
Voor een bril ja. Hoe kan ik duidelijker zijn?
beetjegek
woensdag 2 december 2020 om 17:09
Alle reacties
Link kopieren
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:11
Alle reacties
Link kopieren
Alitta schreef: ↑ 02-12-2020 17:08
Ik ben wel ouderwets. Ik wil dat hij me vraagt. Zelf durf ik echt niet om hem uit te vragen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij me durft uit te vragen?
door duidelijk genoeg te zijn , dus niet te subtiel.
Stromboli
woensdag 2 december 2020 om 17:11
Alle reacties
Link kopieren
Alitta schreef: ↑ 02-12-2020 17:08
Sja dat weet ik niet, daar is geen recept voor. Er vallen me nu vooral allemaal foute versierzinnen in van het kaliber 'Met deze bril kan ik je mooie ogen nog beter bekijken'.
Alitta
woensdag 2 december 2020 om 17:12
Alle reacties
Link kopieren
beetjegek schreef: ↑ 02-12-2020 17:09
Flirt met hem.
Ja, dat vind ik al moeilijk. Hij zei laatste dat hij me er jonger dan mijn leeftijd uit vindt zien. Dat is wel beetje geflirt of niet.
Kan ik misschien iets over zijn oogkleur zeggen, dat dat mooi is. Wat is nu echt leuk geflirt voor een man?
Anoniem_64c188278ae06
Zeggen dat je hem een leuke man vindt? Naar hem lachen? Dat je blij bent met je nieuwe bril, omdat je hem zo graag ziet?
Alitta
Alle reacties
Link kopieren
Maar denken jullie dat hij me ziet zitten nav mijn topic?
Stromboli
woensdag 2 december 2020 om 17:13
Alle reacties
Link kopieren
Tik tegen je bril en zeg 'nu zie ik je wel zitten'. Kan 'ie opvatten zoals hij wil.
Alitta
woensdag 2 december 2020 om 17:14
Alle reacties
Link kopieren
VANTA schreef: ↑ 02-12-2020 17:12
Zeggen dat je hem een leuke man vindt? Naar hem lachen? Dat je blij bent met je nieuwe bril, omdat je hem zo graag ziet?
Kan alleen met mijn ogen lachen ivm mondkapje. Dat ik hem een leuke man vindt, durf ik in mijn leven niet te zeggen
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:14
Alle reacties
Link kopieren
met dat ouderwetse kan ik echt niks hoor.
Ik ben een flirt en zou iets sufs zeggen als dat je met deze bril pas echt ziet wat een leuke ogen hij heeft. Niks subtiel, gewoon lief lachen.
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:16
Alle reacties
Link kopieren
oh hahaha, ik zie de ene na de andere versierzin al langs komen!!
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:16
Alle reacties
Link kopieren
Alitta schreef: ↑ 02-12-2020 17:14
Kan alleen met mijn ogen lachen ivm mondkapje. Dat ik hem een leuke man vindt, durf ik in mijn leven niet te zeggen
good girls go to heaven, bad girls go every where.
Alitta
woensdag 2 december 2020 om 17:17
Alle reacties
Link kopieren
guppekop schreef: ↑ 02-12-2020 17:14
met dat ouderwetse kan ik echt niks hoor.
Ik ben een flirt en zou iets sufs zeggen als dat je met deze bril pas echt ziet wat een leuke ogen hij heeft. Niks subtiel, gewoon lief lachen.
Met verplichte mondmasker ziet hij alleen mijn ogen en lange wimpers. Dus lief lachen kan niet. Maar ik kan misschien wel wat zeggen over zijn ogen en dan moet ik maar afwachten of hij mijn nummer vraagt?
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:17
Alle reacties
Link kopieren
gut, wellicht zegt hij : dank je, dat vind mijn vrouw ook. Of alleen : dank je zonder vervolg. tja.
Nou prima toch? Daar vergaat de wereld niet van hoor.
Anoniem_64c188278ae06
woensdag 2 december 2020 om 17:18
Ogen kunnen ook prima lachen natuurlijk.
Misschien proberen wat losser te worden? Je zit jezelf in de weg.
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:19
Alle reacties
Link kopieren
je nummer zal wel in hun systeem staan denk ik?
Zoiets kan je ook doen, praat een beetje over corona en horeca en dan bij weggaan iets zeggen van : Als je een keer een kop koffie wil doen, dan bel je maar hoor! Je hebt mijn nummer.
En dan de deur uit stappen
Alitta
woensdag 2 december 2020 om 17:19
Alle reacties
Link kopieren
Eigenlijk wil ik hem direct een plakzoen en een knuffel geven. Als ik echt álles durfde, had ik het zeker gedaan. Maar goed, normen en waarden he;)
guppekop
woensdag 2 december 2020 om 17:21
Alle reacties
Link kopieren
"plakzoen en een knuffel"? eh..oke!
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder