Hoe kan laten merken dat ik iemand zie zitten

02-12-2020 17:00 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe aan een man subtiel, maar duidelijk laten merken dat ik hem leuk vind?

Ik kom best koel over en het zou best kunnen dat mannen het moeilijk vinden om een gesprek met me aan te gaan, laat staan uit te vragen. Tips?
alitta wijzigde dit bericht op 07-02-2021 20:37
60.58% gewijzigd
guppekop schreef:
02-12-2020 17:19
je nummer zal wel in hun systeem staan denk ik?

Zoiets kan je ook doen, praat een beetje over corona en horeca en dan bij weggaan iets zeggen van : Als je een keer een kop koffie wil doen, dan bel je maar hoor! Je hebt mijn nummer.

En dan de deur uit stappen ;-)
Geweldig, als ik dit nou zou durven. Ik check eerst of hij een ring draagt bij de volgende controle en dan laten merken dat ik hem leuk vind. Dat is nog een hele uitdaging
Je vindt hem leuk maar wil zelf geen moeite doen. Kom zeg het hem gewoon.
Say it like you mean it.
AskWendy schreef:
02-12-2020 17:22
Je vindt hem leuk maar wil zelf geen moeite doen. Kom zeg het hem gewoon.
Ik durf het niet. Ik heb het idee dat een man afknapt als een vrouw die stap zet of dat hij me ziet als een makkelijke vrouw. Hij is geen Nederlander
Alitta schreef:
02-12-2020 17:23
Ik durf het niet. Ik heb het idee dat een man afknapt als een vrouw die stap zet of dat hij me ziet als een makkelijke vrouw. Hij is geen Nederlander
Eerlijk? Ik denk dat de mannen die daarop afknappen sowieso al niet te happig waren dan.
Zet je bril op, kijk hem aan en zeg dat je hem ziet zitten.
Niet geschoten is altijd mis
Stromboli schreef:
02-12-2020 17:26
Eerlijk? Ik denk dat de mannen die daarop afknappen sowieso al niet te happig waren dan.
Ik zal hem laten merken dat ik hem leuk vind, ondanks dat ik rustig en niet expressief ben. Hij is precies 10 jaar ouder dan ik ben, dus grote kans dat hij getrouwd is maar hij heeft het nooit over een vrouw. Wel zijn moeder die hem verzorgd heeft toen hij heel ziek was. Hij is ook zo een lieve voorzichtige man waar ik erg van kan houden denk ik.
alitta wijzigde dit bericht op 02-12-2020 17:30
8.23% gewijzigd
guppekop schreef:
je nummer zal wel in hun systeem staan denk ik?

Zoiets kan je ook doen, praat een beetje over corona en horeca en dan bij weggaan iets zeggen van : Als je een keer een kop koffie wil doen, dan bel je maar hoor! Je hebt mijn nummer.

En dan de deur uit stappen ;-)
Ik denk dat het hem zijn baan kost als hij klantengegevens voor privé gebruikt.
Alitta schreef:
02-12-2020 17:12
Maar denken jullie dat hij me ziet zitten nav mijn topic?
Serieus?
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 02-12-2020 17:29
2.46% gewijzigd
Alitta schreef:
02-12-2020 17:29
Ik zal hem laten merken dat ik hem leuk vind, ondanks dat ik rustig en niet expressief ben. Hij is precies 10 jaar ouder dan ik ben, dus grote kans dat hij getrouwd is maar hij heeft het nooit over een vrouw. Wel zijn moeder die hem verzorgd heeft toen hij heel ziek was
Hoe laat je dat merken?
Aangezien jij een klant bent zal hij zeer waarschijnlijk geen initiatief nemen of het moet MEGA duidelijk zijn vanuit jou dat je daar open voor staat. Niks zeggen en hopen dat jij met je verlegen, ouderwets of bang om een blauwtje te lopen houding hem spontaan gaat laten inzien dat je hem graag beter zou leren kennen is ijdele hoop.

Overanalyses kan je niet daten je zal toch echt zelf een eerste stap moeten zetten en dan niet alleen met je ogen flirten. Of hij met je flirt of een galant (en voor jou mede daardoor aantrekkelijk is) is dat weten wij niet maar we hopen natuurlijk van wel!

Nu heb jij niks en hij niks, als hij niet op een voorstel ingaat heb je iemand een compliment gegeven en kan je geen spijt hebben van "Wat als". Doen en hopen op een leuk vervolg.
Maar de relatie is dus winkelier - klant?
Alitta schreef:
Eigenlijk wil ik hem direct een plakzoen en een knuffel geven. Als ik echt álles durfde, had ik het zeker gedaan. Maar goed, normen en waarden he;)
En Corona.
Alitta schreef:

Tuurlijk.
Star3 schreef:
02-12-2020 17:30
Maar de relatie is dus winkelier - klant?
Klopt
Alitta schreef:
Ben je niet makkelijk dan? Je wil een vreemde man om zijn nek vallen en zoenen.
Alitta schreef:
02-12-2020 17:12
Ja, dat vind ik al moeilijk. Hij zei laatste dat hij me er jonger dan mijn leeftijd uit vindt zien. Dat is wel beetje geflirt of niet.

Kan ik misschien iets over zijn oogkleur zeggen, dat dat mooi is. Wat is nu echt leuk geflirt voor een man?
Dat is eerste is niet per definitie flirten, dat kan ook prietpraat zijn van een gladde verkoper commercieel ingestelde opticien.

Ik ben een man en met een compliment over oogkleur of andere lichaamskenmerken kan ik persoonlijk niet zoveel. Die heb ik ook maar gewoon gekregen. Vrouwen vinden dat soort complimenten over het algemeen denk ik leuker dan mannen. Zeg liever iets over hoe hij is, bijv. aardig, grappig, galant, of gewoon leuk. Of over hoe hij doet of hoe hij jou laat voelen. Maar veel liever krijg ik geen compliment in woorden, maar laat de ander gewoon door gedrag blijken mij erg leuk te vinden, of vraagt de ander mij gewoon eens voor een afspraakje. Indien dat laatste: houd het luchtig. Zeg bij de laatste brilafspraak iets als "Wel een beetje jammer hoor, dat onze brilafspraken nu stoppen. Ik zou het leuk vinden een keer iets af te spreken."
LīlyRose schreef:
02-12-2020 17:31
Ben je niet makkelijk dan? Je wil een vreemde man om zijn nek vallen en zoenen.
Dat is een gedachtegang van mij die heel zelden naar voren komt. Het gebeurt weinig dat een man me raakt. Maar ik handel nooit naar mijn wilde gedachten hoor. Het blijft een fantasie
Alitta schreef:
02-12-2020 17:34
Dat is een gedachtegang van mij die heel zelden naar voren komt. Het gebeurt weinig dat een man me raakt. Maar ik handel nooit naar mijn wilde gedachten hoor. Het blijft een fantasie
Ik zou deze man maar helemaal fantasie laten.
Lillian_ schreef:
02-12-2020 17:29
Aangezien jij een klant bent zal hij zeer waarschijnlijk geen initiatief nemen of het moet MEGA duidelijk zijn vanuit jou dat je daar open voor staat. Niks zeggen en hopen dat jij met je verlegen, ouderwets of bang om een blauwtje te lopen houding hem spontaan gaat laten inzien dat je hem graag beter zou leren kennen is ijdele hoop.

Overanalyses kan je niet daten je zal toch echt zelf een eerste stap moeten zetten en dan niet alleen met je ogen flirten. Of hij met je flirt of een galant (en voor jou mede daardoor aantrekkelijk is) is dat weten wij niet maar we hopen natuurlijk van wel!

Nu heb jij niks en hij niks, als hij niet op een voorstel ingaat heb je iemand een compliment gegeven en kan je geen spijt hebben van "Wat als". Doen en hopen op een leuk vervolg.
Je hebt me best wel overtuigd.

Ik zal bij de eerstvolgende controle vragen of hij iets wil drinken. Het zal ook mijn laatste kans zijn.
Alitta schreef:
02-12-2020 17:36
Je hebt me best wel overtuigd.

Ik zal bij de eerstvolgende controle vragen of hij iets wil drinken. Het zal ook mijn laatste kans zijn.
En als hij nee zegt blijf je deze man gewoon bij een volgende afspraak weer zien?
Alitta schreef:
02-12-2020 17:31
Klopt
Hij ziet je niet zitten maar doet aan klantenbinding.
Knuddestudder schreef:
02-12-2020 17:34
Dat is eerste is niet per definitie flirten, dat kan ook prietpraat zijn van een gladde verkoper commercieel ingestelde opticien.

Ik ben een man en met een compliment over oogkleur of andere lichaamskenmerken kan ik persoonlijk niet zoveel. Die heb ik ook maar gewoon gekregen. Vrouwen vinden dat soort complimenten over het algemeen denk ik leuker dan mannen. Zeg liever iets over hoe hij is, bijv. aardig, grappig, galant, of gewoon leuk. Of over hoe hij doet of hoe hij jou laat voelen. Maar veel liever krijg ik geen compliment in woorden, maar laat de ander gewoon door gedrag blijken mij erg leuk te vinden, of vraagt de ander mij gewoon eens voor een afspraakje. Indien dat laatste: houd het luchtig. Zeg bij de laatste brilafspraak iets als "Wel een beetje jammer hoor, dat onze brilafspraken nu stoppen. Ik zou het leuk vinden een keer iets af te spreken."
Ik zie er jonger uit, dat is wel echt een feit. Wat vind je van het feit dat hij mijn jas vasthoudt zodat ik het kan aantrekken? Ik vind het best ouderwets, maar wel heel schattig.

Pfoe ik zal eerst even uitvissen of hij getrouwd is en dan kijken of hij wat wil drinken, maar daarvoor moet ik echt al mijn moed verzamelen
Dus je hebt elkaars gezichten niet eens gezien? Dan zou ik wachten tot na de corona. Je wilt toch weten hoe iemands mond en neus en mimiek is? Het staat wel mysteriues hoor, al die mondkapjes, maar het geeft nogal een onvolledig en vertekend beeld.
Star3 schreef:
02-12-2020 17:38
Hij ziet je niet zitten maar doet aan klantenbinding.
Dat kan het ook zijn ja
Alitta schreef:
02-12-2020 17:40
Ik zie er jonger uit, dat is wel echt een feit. Wat vind je van het feit dat hij mijn jas vasthoudt zodat ik het kan aantrekken? Ik vind het best ouderwets, maar wel heel schattig.

Pfoe ik zal eerst even uitvissen of hij getrouwd is en dan kijken of hij wat wil drinken, maar daarvoor moet ik echt al mijn moed verzamelen
Dat gebeurt in veel winkels/klantensettings.
Kan en alleman zegt dat ik er veel jonger uit zie, dat is geen flirten maar een feit.

Ik zou het vooral niet doen.
anoniem_399691 wijzigde dit bericht op 02-12-2020 17:42
1.45% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven