Hoe kan laten merken dat ik iemand zie zitten
woensdag 2 december 2020 om 17:00
woensdag 2 december 2020 om 17:41
Ik weet hoe hij zonder masker eruit ziet. En hij ziet er heel lief uitKnuddestudder schreef: ↑02-12-2020 17:40Dus je hebt elkaars gezichten niet eens gezien? Dan zou ik wachten tot na de corona. Je wilt toch weten hoe iemands mond en neus en mimiek is? Het staat wel mysteriues hoor, al die mondkapjes, maar het geeft nogal een onvolledig en vertekend beeld.

woensdag 2 december 2020 om 17:42
Serieus? Als ik bij iedereen die iets over mijn ogen zegt iets achter moet gaan zoeken, dan is het einde zoek!
En nee, ik kan uit de opmerkingen of acties die hij doet niet opmaken of hij je leuk vindt. Zou ook zomaar onder de noemer ‘klantvriendelijkheid’ kunnen vallen.
Weet je al iets over zijn privéleven en of hij single is? Zo ja, dan zou ik gewoon op de man af vragen of ie zin heeft om een keertje af te spreken. Maar goed, zo ben ik, niks te verliezen toch? Ik ben dan ook niet van het ouderwetse geneuzel dat een man mij moet vragen, ik hou wel van een confrontatie

Lees nu dat je nog niet eens weet of hij single is. In dat geval kun je toch iets tactisch vragen over zijn privéleven?
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 02-12-2020 17:48
6.59% gewijzigd
woensdag 2 december 2020 om 17:42
Tja, het is galant maar zijn motivatie daarvoor weet je niet. Misschien denkt hij dat je hulp nodig hebt. Of doet hij dat met alle vrouwen of zelfs alle klanten, gewoon uit attentheid als winkelier. Of hij vind je inderdaad leuk en is het flirtgedrag. Daar moet je achter zien te komen.
woensdag 2 december 2020 om 17:45
Ik moet mijn bril ophalen en daarna nog 1 controle waar ik alleen met hem in een kamertje zit. Dan moet ik die tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken door eerst achter te komen of hij single is en wat wil drinken. Dat wordt nog watKnuddestudder schreef: ↑02-12-2020 17:42Tja, het is galant maar zijn motivatie daarvoor weet je niet. Misschien denkt hij dat je hulp nodig hebt. Of doet hij dat met alle vrouwen of zelfs alle klanten, gewoon uit attentheid als winkelier. Of hij vind je inderdaad leuk en is het flirtgedrag. Daar moet je achter zien te komen.
woensdag 2 december 2020 om 17:46
Ik denk wel dat ik hem ben opgevallen. Dat merk ik aan hoe hij kijkt

woensdag 2 december 2020 om 17:47
Korte rok, kousen en een kruisloze slip.

woensdag 2 december 2020 om 17:57
Leuk!
Ik dacht er zelf aan om door te gaan over het feit dat hij corona heeft gehad. Of hij nu lichamelijk helemaal hersteld is en dan zegt hij ja of nee.
Zeg ik: word je dan verzorgd door je vrouw?
Dan kan hij meteen zeggen of hij wel of geen vrouw heeft.
Volgende stap om hem te vragen iets te drinken. Ik weet niet hoe ik dat laatste luchtig eruit moet krijgen

woensdag 2 december 2020 om 17:58
SubtielAlitta schreef: ↑02-12-2020 17:57Leuk!
Ik dacht er zelf aan om door te gaan over het feit dat hij corona heeft gehad. Of hij nu lichamelijk helemaal hersteld is en dan zegt hij ja of nee.
Volgende stap om hem te vragen iets te drinken. Ik weet niet hoe ik dat laatste luchtig eruit moet krijgen![]()

woensdag 2 december 2020 om 17:59
Bij de kapperszaak waar ik altijd kom helpen ze al hun klanten in hun jas op de manier die jij zegt (daarom kom ik altijd zonder jas want ik vind het niet prettig
)
Ik denk dat als je vastbesloten bent iets te bereiken hier dat subtiliteit je hier niet gaat helpen. Jij loopt namelijk als klant geen risico, en hij wel aangezien hij op zijn werk is.

Ik denk dat als je vastbesloten bent iets te bereiken hier dat subtiliteit je hier niet gaat helpen. Jij loopt namelijk als klant geen risico, en hij wel aangezien hij op zijn werk is.

woensdag 2 december 2020 om 18:00
Alitta schreef: ↑02-12-2020 17:57Leuk!
Volgende stap om hem te vragen iets te drinken. Ik weet niet hoe ik dat laatste luchtig eruit moet krijgen![]()
Ja heel jaren 50.

En wat als hij nee zegt op die vraag... dan heeft hij geen vrouw? Want alle vrouwen verzorgen alleen maar?

woensdag 2 december 2020 om 18:01
Luci_Mster2 schreef: ↑02-12-2020 18:00Ja heel jaren 50.![]()
En wat als hij nee zegt op die vraag... dan heeft hij geen vrouw? Want alle vrouwen verzorgen alleen maar?
En toen had hij een man/vriend.

woensdag 2 december 2020 om 18:03
Heb je een vrouw die je verzorgt? Hoe kan ik toch heel subtiel achterkomen of hij een vrouw heeft zonder dat dit opvalt. Bij elke zin die ik bedenk, lijkt mijn intentie er heel dik bovenop te liggenLuci_Mster2 schreef: ↑02-12-2020 18:00Ja heel jaren 50.![]()
woensdag 2 december 2020 om 18:08
woensdag 2 december 2020 om 18:12
Caro_22 schreef: ↑02-12-2020 18:08Vragen;: Hoe deed je dat met boodschappen toen je in quarantaine zat?
Maar ik zou het persoonlijk heel erg leuk vinden als je de volgende keer dat je daar komt gewoon heel hard:” Hubba! Hubba!”
naar hem roept als je je nieuwe bril opzet. (Hele filmscenario’s heb ik al in mijn hoofd)

alitta wijzigde dit bericht op 02-12-2020 18:14
12.78% gewijzigd

woensdag 2 december 2020 om 18:15
Dan heeft hij vast een man.Luci_Mster2 schreef: ↑02-12-2020 18:00Ja heel jaren 50.![]()

woensdag 2 december 2020 om 18:16
Dit is ook niet subtiel hoor. Gewoon niet. Wees direct als je hem echt zo nodig uit moet vragen. Maar ik zou het gewoon niet doen.

woensdag 2 december 2020 om 18:19
Toen ik in de horeca werkte heb ik dat letterlijk bij duizenden mensen gedaan.
En dat was niet omdat ik verkering met ze wilde.
Wat eten we vanavond?

woensdag 2 december 2020 om 18:19
Dit. Ze denkt ook al dat de vriend van haar vriendin haar wel ziet zitten.