Hoe kan laten merken dat ik iemand zie zitten

02-12-2020 17:00 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe aan een man subtiel, maar duidelijk laten merken dat ik hem leuk vind?

Ik kom best koel over en het zou best kunnen dat mannen het moeilijk vinden om een gesprek met me aan te gaan, laat staan uit te vragen. Tips?
alitta wijzigde dit bericht op 07-02-2021 20:37
60.58% gewijzigd
Knuddestudder schreef:
02-12-2020 17:40
Dus je hebt elkaars gezichten niet eens gezien? Dan zou ik wachten tot na de corona. Je wilt toch weten hoe iemands mond en neus en mimiek is? Het staat wel mysteriues hoor, al die mondkapjes, maar het geeft nogal een onvolledig en vertekend beeld.
Ik weet hoe hij zonder masker eruit ziet. En hij ziet er heel lief uit
Alitta schreef:
02-12-2020 17:17
Met verplichte mondmasker ziet hij alleen mijn ogen en lange wimpers. Dus lief lachen kan niet. Maar ik kan misschien wel wat zeggen over zijn ogen en dan moet ik maar afwachten of hij mijn nummer vraagt?

Serieus? Als ik bij iedereen die iets over mijn ogen zegt iets achter moet gaan zoeken, dan is het einde zoek!

En nee, ik kan uit de opmerkingen of acties die hij doet niet opmaken of hij je leuk vindt. Zou ook zomaar onder de noemer ‘klantvriendelijkheid’ kunnen vallen.

Weet je al iets over zijn privéleven en of hij single is? Zo ja, dan zou ik gewoon op de man af vragen of ie zin heeft om een keertje af te spreken. Maar goed, zo ben ik, niks te verliezen toch? Ik ben dan ook niet van het ouderwetse geneuzel dat een man mij moet vragen, ik hou wel van een confrontatie :proud:

Lees nu dat je nog niet eens weet of hij single is. In dat geval kun je toch iets tactisch vragen over zijn privéleven?
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 02-12-2020 17:48
6.59% gewijzigd
Alitta schreef:
Ik zie er jonger uit, dat is wel echt een feit. Wat vind je van het feit dat hij mijn jas vasthoudt zodat ik het kan aantrekken? Ik vind het best ouderwets, maar wel heel schattig.
Tja, het is galant maar zijn motivatie daarvoor weet je niet. Misschien denkt hij dat je hulp nodig hebt. Of doet hij dat met alle vrouwen of zelfs alle klanten, gewoon uit attentheid als winkelier. Of hij vind je inderdaad leuk en is het flirtgedrag. Daar moet je achter zien te komen.
Alitta schreef:
02-12-2020 17:41
Ik weet hoe hij zonder masker eruit ziet. En hij ziet er heel lief uit
Dat is alvast 1 ding. Maar hij jou ook?
Knuddestudder schreef:
02-12-2020 17:42
Tja, het is galant maar zijn motivatie daarvoor weet je niet. Misschien denkt hij dat je hulp nodig hebt. Of doet hij dat met alle vrouwen of zelfs alle klanten, gewoon uit attentheid als winkelier. Of hij vind je inderdaad leuk en is het flirtgedrag. Daar moet je achter zien te komen.
Ik moet mijn bril ophalen en daarna nog 1 controle waar ik alleen met hem in een kamertje zit. Dan moet ik die tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken door eerst achter te komen of hij single is en wat wil drinken. Dat wordt nog wat
Knuddestudder schreef:
02-12-2020 17:43
Dat is alvast 1 ding. Maar hij jou ook?
Ik denk wel dat ik hem ben opgevallen. Dat merk ik aan hoe hij kijkt
Alitta schreef:
02-12-2020 17:45
Ik moet mijn bril ophalen en daarna nog 1 controle waar ik alleen met hem in een kamertje zit. Dan moet ik die tijd zo efficiënt mogelijk gebruiken door eerst achter te komen of hij single is en wat wil drinken. Dat wordt nog wat
Korte rok, kousen en een kruisloze slip.
Jij: mis jij het ook zo, het uitgaansleven?
Hij: Nee, ik ga niet zo vaak uit
Jij: oh echt niet, houd je daar niet van of je partner?

Of

Hij: Jazeker mis ik dat
Jij: Ga je regelmatig uit? Met vrienden of met je partner?

Ik noem zomaar wat hoor ;-)
loisnvt schreef:
02-12-2020 17:51
Jij: mis jij het ook zo, het uitgaansleven?
Hij: Nee, ik ga niet zo vaak uit
Jij: oh echt niet, houd je daar niet van of je partner?

Of

Hij: Jazeker mis ik dat
Jij: Ga je regelmatig uit? Met vrienden of met je partner?

Ik noem zomaar wat hoor ;-)
Leuk!

Ik dacht er zelf aan om door te gaan over het feit dat hij corona heeft gehad. Of hij nu lichamelijk helemaal hersteld is en dan zegt hij ja of nee.
Zeg ik: word je dan verzorgd door je vrouw?

Dan kan hij meteen zeggen of hij wel of geen vrouw heeft.

Volgende stap om hem te vragen iets te drinken. Ik weet niet hoe ik dat laatste luchtig eruit moet krijgen :$
Alitta schreef:
02-12-2020 17:57
Leuk!

Ik dacht er zelf aan om door te gaan over het feit dat hij corona heeft gehad. Of hij nu lichamelijk helemaal hersteld is en dan zegt hij ja of nee.

Volgende stap om hem te vragen iets te drinken. Ik weet niet hoe ik dat laatste luchtig eruit moet krijgen :$
Subtiel :proud:
Bij de kapperszaak waar ik altijd kom helpen ze al hun klanten in hun jas op de manier die jij zegt (daarom kom ik altijd zonder jas want ik vind het niet prettig :P )

Ik denk dat als je vastbesloten bent iets te bereiken hier dat subtiliteit je hier niet gaat helpen. Jij loopt namelijk als klant geen risico, en hij wel aangezien hij op zijn werk is.
Alitta schreef:
02-12-2020 17:57
Leuk!

Ja heel jaren 50. :rofl:

En wat als hij nee zegt op die vraag... dan heeft hij geen vrouw? Want alle vrouwen verzorgen alleen maar?
LīlyRose schreef:
02-12-2020 17:58
Die vraag of hij een vrouw heeft, durf ik wel te vragen. Moeilijker gaat worden of hij iets met me zou willen drinken
Luci_Mster2 schreef:
02-12-2020 18:00

En wat als hij nee zegt op die vraag... dan heeft hij geen vrouw? Want alle vrouwen verzorgen alleen maar?

En toen had hij een man/vriend.
LīlyRose schreef:
02-12-2020 17:58
Die vraag of hij een vrouw heeft, durf ik wel te vragen. Moeilijker gaat worden of hij iets met me zou willen drinken
Star3 schreef:
02-12-2020 18:01
En toen had hij een man/vriend.
En dat ook nog.

Wat een raar gedoe allemaal zeg.
Luci_Mster2 schreef:

Heb je een vrouw die je verzorgt? Hoe kan ik toch heel subtiel achterkomen of hij een vrouw heeft zonder dat dit opvalt. Bij elke zin die ik bedenk, lijkt mijn intentie er heel dik bovenop te liggen
Vragen;: Hoe deed je dat met boodschappen toen je in quarantaine zat?

Maar ik zou het persoonlijk heel erg leuk vinden als je de volgende keer dat je daar komt gewoon heel hard:” Hubba! Hubba!”
naar hem roept als je je nieuwe bril opzet. (Hele filmscenario’s heb ik al in mijn hoofd :) )
Caro_22 schreef:
02-12-2020 18:08
Vragen;: Hoe deed je dat met boodschappen toen je in quarantaine zat?

Maar ik zou het persoonlijk heel erg leuk vinden als je de volgende keer dat je daar komt gewoon heel hard:” Hubba! Hubba!”
naar hem roept als je je nieuwe bril opzet. (Hele filmscenario’s heb ik al in mijn hoofd :) )
:biggrin: kan je het voorstellen. Hij is zo iemand waarmee ik zou willen trouwen. Het is zo een ongelofelijke lieve man. Soms weet je het gewoon. Maar zo iemand moet al bezet zijn. Dat kan gewoon niet anders. Ik trek alleen de psychische mannen aan. De echte leukerds komen niet achter me aan.Stel je eens voor dat ik hem zou kunnen krijgen. Dan heb ik echt niets meer te wensen
alitta wijzigde dit bericht op 02-12-2020 18:14
12.78% gewijzigd
Ik zou zeggen dat hij mijn favoriete opticien is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Luci_Mster2 schreef:

Dan heeft hij vast een man.
Alitta schreef:
02-12-2020 18:03
Heb je een vrouw die je verzorgt? Hoe kan ik toch heel subtiel achterkomen of hij een vrouw heeft zonder dat dit opvalt. Bij elke zin die ik bedenk, lijkt mijn intentie er heel dik bovenop te liggen
Dit is ook niet subtiel hoor. Gewoon niet. Wees direct als je hem echt zo nodig uit moet vragen. Maar ik zou het gewoon niet doen.
Alitta schreef:
02-12-2020 18:03
Je doet het erom.
Alitta schreef:
Ik zie er jonger uit, dat is wel echt een feit. Wat vind je van het feit dat hij mijn jas vasthoudt zodat ik het kan aantrekken? Ik vind het best ouderwets, maar wel heel schattig.
Toen ik in de horeca werkte heb ik dat letterlijk bij duizenden mensen gedaan.
En dat was niet omdat ik verkering met ze wilde.
Wat eten we vanavond?
Luci_Mster2 schreef:
02-12-2020 18:18
Je doet het erom.
Dit. Ze denkt ook al dat de vriend van haar vriendin haar wel ziet zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven