Hoe kan laten merken dat ik iemand zie zitten

02-12-2020 17:00 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe aan een man subtiel, maar duidelijk laten merken dat ik hem leuk vind?

Ik kom best koel over en het zou best kunnen dat mannen het moeilijk vinden om een gesprek met me aan te gaan, laat staan uit te vragen. Tips?
alitta wijzigde dit bericht op 07-02-2021 20:37
60.58% gewijzigd
Alitta schreef:
02-12-2020 17:21
Geweldig, als ik dit nou zou durven. Ik check eerst of hij een ring draagt bij de volgende controle en dan laten merken dat ik hem leuk vind. Dat is nog een hele uitdaging
Nou pin je niet vast op een ring hoor want die man van mij draagt zijn trouwring niet en is dus wel degelijk bezet.
makreel schreef:
02-12-2020 18:19
Toen ik in de horeca werkte heb ik dat letterlijk bij duizenden mensen gedaan.
En dat was niet omdat ik verkering met ze wilde.
Jij was gewoon gemakkelijk :biggrin:
Mijn vriend zou geen enkel subtiel signaal oppikken. Hij zou het gewoon als aardig beschouwen. Hij denkt nooit dat iemand hem leuk vindt. Ik heb hem echt heel duidelijk moeten zeggen dat ik hem leuk vond (hij mij ook maar dat zou hij nooit als eerste zeggen).

Wat is er mis met gewoon zeggen... he Sjaak... Ik vond het echt gezellig. Heb je misschien zin om een keer een wijntje te drinken (al is de 1e keer thuis niet zo een goed idee denk ik)/ een stukje te gaan wandelen/ ander idee. Als ie je niet leuk vindt pech... een blauwtje lopen is echt niet zo erg als het lijkt. Iedereen vind het leuk als iemand hem leuk vindt. En het is niet zo dat je stapelverliefd/ een stalker bent ofzo.
Alitta schreef:
02-12-2020 17:19
Eigenlijk wil ik hem direct een plakzoen en een knuffel geven. Als ik echt álles durfde, had ik het zeker gedaan. Maar goed, normen en waarden he;)
Direct een 'plakzoen' en een knuffel geven? Je opticien? Zelfs als je die leuk vindt; niet-doen. Wat kinderlijk zeg. Maar heel weinig mensen vinden zoiets ongevraagds prettig laat staan iemand die je in een professionele zakelijke omgeving voor een dienst meemaakt. Waarom pak je het niet op een volwassen manier aan zonder meteen lichamelijk te worden.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
LīlyRose schreef:
02-12-2020 18:16
Dit is ook niet subtiel hoor. Gewoon niet. Wees direct als je hem echt zo nodig uit moet vragen. Maar ik zou het gewoon niet doen.
Ik ga hem vragen of hij een keer iets met me wil drinken en dat hij mijn nummer dat in het systeem daarvoor mag gebruiken. Dat het wel tussen ons moet blijven en daarna laat ik mijn gezicht nooit meer zien als ik een blauwtje loop. Als ik het zo uitspreekt klinkt het weer als een super slecht idee
Als je aan mijn partner gaat vragen of hij verzorgt word bij ziek zijn door zijn partner dan zegt hij nee. :rofl: Dus wat weet je dan?

Of hij moet echt niets meer kunnen, dan natuulijk wel. Maar anders ga ik echt niet thuis verzorgertje spelen hoor.

:popcorn:
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 02-12-2020 18:24
4.13% gewijzigd
Alitta schreef:
02-12-2020 18:12
:biggrin: kan je het voorstellen. Hij is zo iemand waarmee ik zou willen trouwen. Het is zo een ongelofelijke lieve man. Soms weet je het gewoon. Maar zo iemand moet al bezet zijn. Dat kan gewoon niet anders. Ik trek alleen de psychische mannen aan. De echte leukerds komen niet achter me aan.Stel je eens voor dat ik hem zou kunnen krijgen. Dan heb ik echt niets meer te wensen
Ja hoor na een paar bezoekjes aan de winkel zie je hem als trouwmateriaal. Voor hetzelfde geld is hij een narcistische psychopaat die gewoon heel goed is om mensen op hun gemak te stellen.
makreel schreef:
02-12-2020 18:19
Toen ik in de horeca werkte heb ik dat letterlijk bij duizenden mensen gedaan.
En dat was niet omdat ik verkering met ze wilde.
Dit is ook gewoon normaal gedrag. Deze kerel doet dat vast bij iedereen. Hoort bij zijn baan... (Maar hoe doe je zoiets op anderhalve meter eigenlijk?
Je kan ook zeggen "ik geloof dat ik een beetje verliefd op je ben". Als hij dan helemaal niet toehapt kan je het wel vergeten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alitta schreef:
02-12-2020 18:23
Ik ga hem vragen of hij een keer iets met me wil drinken en dat hij mijn nummer dat in het systeem daarvoor mag gebruiken. Dat het wel tussen ons moet blijven en daarna laat ik mijn gezicht nooit meer zien als ik een blauwtje loop. Als ik het zo uitspreekt klinkt het weer als een super slecht idee
Dan belt hij dus nooit, mooi zo.
abracadabra schreef:
02-12-2020 18:24
Dit is ook gewoon normaal gedrag. Deze kerel doet dat vast bij iedereen. Hoort bij zijn baan... (Maar hoe doe je zoiets op anderhalve meter eigenlijk?
Veel mensen denken dat 1,5 meter niet meer hoeft als ze zo’n masker op hebben... maar goed dat terzijde.
dolfje schreef:
02-12-2020 18:24
Ja hoor na een paar bezoekjes aan de winkel zie je hem als trouwmateriaal. Voor hetzelfde geld is hij een narcistische psychopaat die gewoon heel goed is om mensen op hun gemak te stellen.
Ik zie het aan zijn ogen en gezicht dat hij een hele lieve man is. Mijn eerste indruk was meteen jaa w at een lieverd. En toen we vandaag zo lachtten en hij allemaal grappen vertellen, vond ik hem helemaal leuk en ben ik een beetje verliefd geworden. Ik voel nu wel vlinders en zit op een wolkje.
alitta wijzigde dit bericht op 02-12-2020 18:28
4.32% gewijzigd
Alitta schreef:
02-12-2020 18:27
Ik zie het aan zijn ogen en gezicht dat hij een hele lieve man is. Mijn eerste indruk was meteen jaa w at een lieverd. En toen we vandaag zo lachtten en hij allemaal grappen vertellen, vond ik hem helemaal leuk en ben ik een beetje verliefd geworden.
Het is iig duidelijk waarom je psychische mannen aantrekt.
Alitta schreef:
02-12-2020 18:27
Ik zie het aan zijn ogen en gezicht dat hij een hele lieve man is. Mijn eerste indruk was meteen jaa w at een lieverd. En toen we vandaag zo lachtten en hij allemaal grappen vertellen, vond ik hem helemaal leuk en ben ik een beetje verliefd geworden.

Ophouden nou, zoveel naïviteit in 1 topic heb ik zelden gezien zeg.
loisnvt schreef:
02-12-2020 18:29
Ophouden nou, zoveel naïviteit in 1 topic heb ik zelden gezien zeg.
Ik ben niet naief. Ben juist een heel wantrouwig en skeptisch persoon, maar deze man die is heel ontwapenend. Hij brengt mijn zachte kant naar boven.
Ik zou expres iets laten liggen in zijn winkel. Hij klinkt als iemand die heel attent is, dan kun je het beste iets verstoppen. Anders geeft hij het als je vertrekt waarschijnlijk Wel iets waarvan hij zeker weet dat het van jou is natuurlijk. Als hij het langs komt brengen, grote kans, vraag je of hij tijd heeft voor een bakkie.
TO, je verward vriendelijke professionaliteit met interesse in jou. Dez eman is waarschijnlijk net zo in zijn gedrag naar andere vrouwen toe maar jij bent zo wanhopig dat je denkt dat hij jou signalen geeft.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Wel grappig, als je de naam omdraait staat er Attila. De Hun?
SweetFirefly schreef:
02-12-2020 18:35
TO, je verward vriendelijke professionaliteit met interesse in jou. Dez eman is waarschijnlijk net zo in zijn gedrag naar andere vrouwen toe maar jij bent zo wanhopig dat je denkt dat hij jou signalen geeft.
Ik heb echt geen idee of hij me ziet zitten. Ik vind hem een leuke man en dat zou ik willen laten blijken en ja zou leuk zijn als het wederzijds is. Heb een heel goed gevoel over hem, dat is alles wat ik zeker weet.
In_Tenebris schreef:
02-12-2020 18:34
Ik zou expres iets laten liggen in zijn winkel. Hij klinkt als iemand die heel attent is, dan kun je het beste iets verstoppen. Anders geeft hij het als je vertrekt waarschijnlijk Wel iets waarvan hij zeker weet dat het van jou is natuurlijk. Als hij het langs komt brengen, grote kans, vraag je of hij tijd heeft voor een bakkie.
Ik moet mijn vergeten spullen denk ik gewoon ophalen. Hij komt het niet langsbrengen
Alitta schreef:
02-12-2020 18:38
Ik moet mijn vergeten spullen denk ik gewoon ophalen. Hij komt het niet langsbrengen

Dan sta je weer op hetzelfde punt als nu. Als hij je leuk vindt ziet hij dit als een mooie gelegenheid om eens bij je langs te gaan. Je kan ook een paar datingapps nemen en kijken of hij er tussen zit. Wel veel werk. Ik zou gaan voor iets vergeten. Als hij belt of je het op wil komen halen kun je hem alsnog een keer zien. Zou dus ophalen als plan B zien.
Dat kan je de volgende keer toch gewoon zeggen: 'Wat ben jij een leuke man!'
Als hij jou ook leuk vindt, zal hij het compliment terug geven en kan hij of jij vragen een keer iets af te speken. Is hij gewoon attent naar alle klanten, dan bedankt hij je voor het leuke compliment.
Je zal toch echt zelf de eerste stap moeten zetten. Die man gaat echt zn baan niet op het spel zetten door een klant te benaderen.

Zeggen dat je het jammer vindt dat de opticien afspraken afgelopen zijn en dat je hem graag beter zou leren kennen lijkt me prima. En dan keertje wandelen voorstellen, want voor de horeca open is voor een koffie......
SweetFirefly schreef:
02-12-2020 18:35
Dit lijkt mij ook het geval.

Dit hele topic doet me trouwens denken aan de vriendelijke schilder die met een moorkop binnen werd gelokt...
OhDeer schreef:
02-12-2020 19:01
Dit lijkt mij ook het geval.

Dit hele topic doet me trouwens denken aan de vriendelijke schilder die met een moorkop binnen werd gelokt...
Mij aan de ‘hij zei hoooooooooooooi’. Maar die is echt heel oud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven