Vriend op uitzending kan ik dat aan?

donderdag 3 december 2020 om 09:43
Ik snap best dat je er wat tegenop ziet,
maar uren huilen lijkt me niet echt een oplossing.
Mijn ex is in onze relatie op meerdere uitzendingen geweest,
het enige wat ik lastig vond was dat hij gevaar liep.
Voor de rest? Ik miste hem, natuurlijk.
Maar het leven draait verder gewoon door,
Je moet wel zelfstandig zijn, maar dat lijkt me in iedere relatie gezond.
maar uren huilen lijkt me niet echt een oplossing.
Mijn ex is in onze relatie op meerdere uitzendingen geweest,
het enige wat ik lastig vond was dat hij gevaar liep.
Voor de rest? Ik miste hem, natuurlijk.
Maar het leven draait verder gewoon door,
Je moet wel zelfstandig zijn, maar dat lijkt me in iedere relatie gezond.

donderdag 3 december 2020 om 09:50
Ga je lekker?chocomousse schreef: ↑03-12-2020 08:20Natuurlijk kun je dat aan. Hij gaat, daar is niks aan te veranderen
Stel je niet zo afhankelijk op zeg! Wat deed je voordat je samen met hem was?
En verplaats je even in je vriend: fijn, zo'n vrouw die alleen maar met zichzelf te doen heeft....
Doe eens rustig joh.

donderdag 3 december 2020 om 09:54
Oh my... Wat een paar klote reacties hier.
TO, ik snap helemaal dat je het heel moeilijk vind. Soms kan je je zo intens verbonden voelen met iemand, dat drie dagen al als een eeuwigheid aanvoelen. Toch moet je proberen het te accepteren. Accepteer ook dat je verdrietig bent. Dat mag ook. En focus je op de tijd daarna
Het komt vast goed.
TO, ik snap helemaal dat je het heel moeilijk vind. Soms kan je je zo intens verbonden voelen met iemand, dat drie dagen al als een eeuwigheid aanvoelen. Toch moet je proberen het te accepteren. Accepteer ook dat je verdrietig bent. Dat mag ook. En focus je op de tijd daarna
Het komt vast goed.

donderdag 3 december 2020 om 09:59
Was jij dat die net bij me naar binnen zat te kijken buuf? Vort, scheer je weg en ga je heg bijknippen, die ziet er niet uit!

donderdag 3 december 2020 om 10:10
Waarom nou weer zo aanvallend...WollekeWiet schreef: ↑03-12-2020 10:01Als je nu al zo dramatisch doet, dan ben je geen geschikte partner voor iemand met een dergelijk beroep.
Iemand mag toch verdriet hebben?

donderdag 3 december 2020 om 10:37
Dat is niet aanvallend. Dat is een feit. Iemand met een dergelijk beroep heeft een partner nodig die hem steunt en sterk is om thuis de boel draaiend te houden als hij er niet is. Hij heeft helemaal niets aan een partner die voordat hij weg is al uren jankend in bed doorbrengt.Getaway_Car_59 schreef: ↑03-12-2020 10:10Waarom nou weer zo aanvallend...
Iemand mag toch verdriet hebben?
donderdag 3 december 2020 om 10:40
@Getaway_Car_59
Daar gaat het toch niet om?
In de titel vraagt TO zich letterlijk af: 'kan ik dat aan"?'
Natúúúúrlijk kun je dat aan.
En er is ook niks aan te veranderen toch? Het hoort bij zijn werk.
Je zult elkaar missen, je kunt er tegenop zien, dat snap ik allemaal.
Maar kom op zeg; ik stel me haar vriend voor. Hij ziet vast ook op tegen deze uitzending, en wil zijn vriendin ook niet missen.
Ik denk wel dat je elkaar moet steunen en niet alleen je eigen ellende centraal stellen.
Daar gaat het toch niet om?
In de titel vraagt TO zich letterlijk af: 'kan ik dat aan"?'
Natúúúúrlijk kun je dat aan.
En er is ook niks aan te veranderen toch? Het hoort bij zijn werk.
Je zult elkaar missen, je kunt er tegenop zien, dat snap ik allemaal.
Maar kom op zeg; ik stel me haar vriend voor. Hij ziet vast ook op tegen deze uitzending, en wil zijn vriendin ook niet missen.
Ik denk wel dat je elkaar moet steunen en niet alleen je eigen ellende centraal stellen.

donderdag 3 december 2020 om 10:44
Of het is een uitstekende graadmeter dat je dit niet wilt.WollekeWiet schreef: ↑03-12-2020 10:37Dat is niet aanvallend. Dat is een feit. Iemand met een dergelijk beroep heeft een partner nodig die hem steunt en sterk is om thuis de boel draaiend te houden als hij er niet is. Hij heeft helemaal niets aan een partner die voordat hij weg is al uren jankend in bed doorbrengt.
Dat je gewoon een partner wilt die aanwezig en betrokken is.

donderdag 3 december 2020 om 11:51
Misschien nieuws voor je, maar er bestaan veel (heel veel) betrouwbare mensen.VelvetVolvo schreef: ↑03-12-2020 10:49Ik zou gewoon een minnaar zoeken.
Alsof je vriend daar in den vreemde niet aanpapt met lokale exotische schoonheden. Ik zou hem iig een SOA test laten doen wanneer hij terugkomt.
Sneu dat jij die nog niet bent tegengekomen.

donderdag 3 december 2020 om 11:59

donderdag 3 december 2020 om 11:59
VelvetVolvo schreef: ↑03-12-2020 10:49Ik zou gewoon een minnaar zoeken.
Alsof je vriend daar in den vreemde niet aanpapt met lokale exotische schoonheden. Ik zou hem iig een SOA test laten doen wanneer hij terugkomt.

donderdag 3 december 2020 om 12:02
Wat een nare reacties wederom hier op het forum..
In ieder geval TO. Hier ook man die bij defensie zit.
Eerste uitzending was hij ook 3,5 maand weg. Het lijkt in het begin lastig maar het valt allemaal heel erg mee.
Wij belden maar 1x per week omdat we anders gewoon niet eens wisten waar we het over moesten hebben als je elkaar dagelijks spreekt. Zo zijn de skype gesprekken dus ook veel leuker!
Wel had ik hem gevraagd iedere avond even een kort bericht te sturen zodat ik wist dat alles in orde was.
Zorg voor afleiding. Ga lekker hobby’en, naar je ouders toe. Bedenk alvast wat voor leuke pakketten je hem kunt sturen! Komt allemaal wel goed!
In ieder geval TO. Hier ook man die bij defensie zit.
Eerste uitzending was hij ook 3,5 maand weg. Het lijkt in het begin lastig maar het valt allemaal heel erg mee.
Wij belden maar 1x per week omdat we anders gewoon niet eens wisten waar we het over moesten hebben als je elkaar dagelijks spreekt. Zo zijn de skype gesprekken dus ook veel leuker!
Wel had ik hem gevraagd iedere avond even een kort bericht te sturen zodat ik wist dat alles in orde was.
Zorg voor afleiding. Ga lekker hobby’en, naar je ouders toe. Bedenk alvast wat voor leuke pakketten je hem kunt sturen! Komt allemaal wel goed!
louchantez wijzigde dit bericht op 03-12-2020 12:03
11.00% gewijzigd
donderdag 3 december 2020 om 12:02
Niet iedereen met jezelf vergelijken hè?VelvetVolvo schreef: ↑03-12-2020 10:49Ik zou gewoon een minnaar zoeken.

donderdag 3 december 2020 om 12:06
De mannen en vrouwen van defensie zitten voornamelijk op het kamp zelf, tenzij je bijv. commando bent. Dus het is vergelijkbaar met een gewone werkdag alleen op een ander locatie waar je ook nog eens moet slapen. Of vertrouw je je partner niet op zijn werkplek? Volgens mij heb jij dan trust issues.VelvetVolvo schreef: ↑03-12-2020 10:49Ik zou gewoon een minnaar zoeken.
Maar het feit dat jij een minnaar zou gaan zoeken zegt al meer over hoe jij als persoon in elkaar steekt.

donderdag 3 december 2020 om 12:48
De rode baretten ook hoor... Mijn man was tijdens zijn uitzendingen heel veel buiten de poort. Weinig contact. Maar indd geen kans om vreemd te gaan, misschien met een kameel lol..louchantez schreef: ↑03-12-2020 12:06De mannen en vrouwen van defensie zitten voornamelijk op het kamp zelf, tenzij je bijv. commando bent. Dus het is vergelijkbaar met een gewone werkdag alleen op een ander locatie waar je ook nog eens moet slapen. Of vertrouw je je partner niet op zijn werkplek? Volgens mij heb jij dan trust issues.
Maar het feit dat jij een minnaar zou gaan zoeken zegt al meer over hoe jij als persoon in elkaar steekt.
Wij belden ook heel weinig. Af en toe een appje en ik stuurde heel veel pakketten zijn kant op. De tijd gaat zo voorbij!
donderdag 3 december 2020 om 12:50
aan die reactie te zien kan je al afleiden dat je beschadigd bent geweestVelvetVolvo schreef: ↑03-12-2020 10:49Ik zou gewoon een minnaar zoeken.
donderdag 3 december 2020 om 12:53
VelvetVolvo schreef: ↑03-12-2020 10:49Ik zou gewoon een minnaar zoeken.

Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
donderdag 3 december 2020 om 12:56
Aan het begin van de relatie met mijn vriend is hij een half jaar naar het buitenland gegaan. Ik ben om de zoveel tijd op bezoek geweest. Als ik terug kijk was het een erg leuke periode. Ik miste hem natuurlijk veel maar we hebben ook erg veel lol beleefd.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.