Hoe kan laten merken dat ik iemand zie zitten
woensdag 2 december 2020 om 17:00

donderdag 3 december 2020 om 13:49
Of juist niet.
donderdag 3 december 2020 om 13:58
Lijkt wel een heel ander persoon, echt tegenovergestelde van eerder.
Maar ik het zie het helemaal voor me:
TO vraagt iets over zijn vrouw
Man zegt geen vrouw te hebben
TO helemaal blij want dan is hij dus vrijgezel en ze vraagt hem op date
Man zegt dat hij bezet is.

donderdag 3 december 2020 om 14:10
Misschien heeft hij wel een man of vriend thuis zitten.S-Groot schreef: ↑03-12-2020 13:58Lijkt wel een heel ander persoon, echt tegenovergestelde van eerder.
Maar ik het zie het helemaal voor me:
TO vraagt iets over zijn vrouw
Man zegt geen vrouw te hebben
TO helemaal blij want dan is hij dus vrijgezel en ze vraagt hem op date
Man zegt dat hij bezet is.
donderdag 3 december 2020 om 14:37
Dat zeg ik

donderdag 3 december 2020 om 15:16
Grappig. Kan je zeker doen.
Zeggen dat zulke mooie ogen heeft dat je elke dag wel een nieuwe bril wil laten aanmeten door hem. Dan begrijpt hij het echt wel. Als hij zegt dankje, dan vraag je of zijn vriendin dat ook vindt.
Voor het verlaten van de winkel zeg je, je hebt mijn nummer toch? (Als hij geen vriendin heeft.)
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
donderdag 3 december 2020 om 15:17
donderdag 3 december 2020 om 15:20
Henk-en-Roelie schreef: ↑03-12-2020 15:09Dit.
Of een flashmob in de winkel, wel 1,5 m afstand houden van elkaar maar weet zeker dat dit een onvergetelijke indruk op 'm zal maken.

En dan hard meezingen met Lizzo
Once upon a time, I was a ho
I don't even wanna ho no mo'
Got you something from the liquor store
donderdag 3 december 2020 om 15:21
Da's dan ook pech. Of snel snor laten groeien.
donderdag 3 december 2020 om 15:24
OhDeer schreef: ↑03-12-2020 07:28Idd. Ik heb zelf een keer zoiets meegemaakt toen ik nog verpleegkundige was. Het was mijn werk om vriendelijk te zijn, mensen gerust te stellen, op hun gemak te stellen etc. Ik had een patient geholpen die de volgende dag terug moest komen om dingen weer af te koppelen. Toen kreeg ik dus een hele liefdesverklaring. Het was ZO ongemakkelijk en voelde totaal niet professioneel. Ik heb me daarna zelfs een tijdje onveilig gevoeld om alleen in een (intiem) hokje te werken met mannen.
Heel fout maar tja dat snap ik wel. Je doet als professional je best maar het wordt anders geïnterpreteerd. Daarom beter geen liefdesverklaring, maar een compliment met een grap en afwachten wat hij doet.

donderdag 3 december 2020 om 15:26
Geweldig! https://www.youtube.com/watch?v=LngCl9z_q0oEllerlilalinne schreef: ↑03-12-2020 15:20![]()
En dan hard meezingen met Lizzo
Once upon a time, I was a ho
I don't even wanna ho no mo'
Got you something from the liquor store
Ik moest 'm even opzoeken maar dit nummer is er echt geknipt voor, hahahahaha
donderdag 3 december 2020 om 15:28
Cecilie schreef: ↑02-12-2020 19:21Als je ergens nog een oud (bank)pasje hebt liggen zou ik dat in de winkel laten vallen op een onopvallend punt, maar wel ergens waar hij het eerder kan vinden dan een klant. En dan tegen sluitingstijd een beetje paniekerig opbellen om te vragen of het pasje ook gevonden is.
Waarschijnlijk moet je het ophalen, ik denk dat hij niet zal aanbieden het langs te brengen tenzij hij toevallig ook helemaal smoor op jou is.
En dan haal je het pasje op op een tijdstip dat er weinig of geen mensen in de winkel zijn.
Bedank hem omslachtig, vertel hem hoe ontzettend blij je bent dat hij je onmisbare pasje heeft bewaard en nodig hem als dank uit na zijn werk even een afzakkertje te halen: JIJ betaalt.
Je moet het een beetje leuk spelen: ik zou niet laten doorschemeren dat je hem speciaal leuk vindt, maar wel hoe ont-zet-tend blij je bent dat hij zo zorgzaam voor je pasje is geweest. Wees enthousiast en amicaal, niet flirterig. Als je merkt dat hij wel heel blij van je wordt kun je die troef altijd nog inzetten.
PS: Het hoeft natuurlijk geen pasje te zijn he, laat iets achter wat voor jou geen enkele waarde heeft: ouwe portemonnee met wat pasfotootjes en wat andere zooi, een of ander goedkoop armbandje (zogenaamd erfstuk van je oma) enzovoorts. Breng het alsof het voor jou van onschatbare waarde is.
Straks ontkent ie dat ie het erfstuk heeft gevonden, terwijl je zeker weet dat hij het achterovergedrukt heeft. Dat is ook lachen, ben je gelijk genezen.

donderdag 3 december 2020 om 15:29
Henk-en-Roelie schreef: ↑03-12-2020 15:26Geweldig! https://www.youtube.com/watch?v=LngCl9z_q0o
Ik moest 'm even opzoeken maar dit nummer is er echt geknipt voor, hahahahaha

donderdag 3 december 2020 om 15:33
Ik zelfs nu al de choreografie in mijn hoofd, bij de uithalen de benen in zo'n huppelpasje wijd en dan de armen vanuit de heupen in een wijde boog dramatisch omhoog, hoofd ook omhoog.
Lees je nog mee TO?
donderdag 3 december 2020 om 15:34
yukon schreef: ↑02-12-2020 23:36Maak een afspraak in de middag.
Terwijl je wacht, of als het bijna klaar is, doe je alsof er hele belangrijke appjes binnen komen. Zuchtend zeg je dat je eters zou krijgen die avond, maar dat ze verkouden zijn en nu net afgezegd hebben. Had je net 2 schalen lasagne/3 5 porties Chinees oid gemaakt/ besteld.
Dan doe je net of het spontaan in je opkomt of hij wil komen eten om het op te maken. Als hij bezet is, komt hij vast met een of ander excuus. Als hij geïnteresseerd is, gaat hij er vast op in of gebruikt de gelegenheid om iets anders af te spreken.

donderdag 3 december 2020 om 15:37
Henk-en-Roelie schreef: ↑03-12-2020 15:33Ik zelfs nu al de choreografie in mijn hoofd, bij de uithalen de benen in zo'n huppelpasje wijd en dan de armen vanuit de heupen in een wijde boog dramatisch omhoog, hoofd ook omhoog.
Lees je nog mee TO?

donderdag 3 december 2020 om 15:41
Volgens mij wil TO geen vluggertje.
donderdag 3 december 2020 om 15:42
Luci_Mster2 schreef: ↑02-12-2020 18:23Als je aan mijn partner gaat vragen of hij verzorgt word bij ziek zijn door zijn partner dan zegt hij nee.Dus wat weet je dan?
Of hij moet echt niets meer kunnen, dan natuulijk wel. Maar anders ga ik echt niet thuis verzorgertje spelen hoor.
![]()

donderdag 3 december 2020 om 20:52
Bedankt voor jullie input. Dat vissen of hij een vrouw heeft, gaat me wel lukken. Of hij een keer wat wil drinken, vind ik moeilijker. Ik weet dat hij van hardlopen houdt, misschien vraag ik hem om een keer hard te lopen. Dat is minder date achtig.
Het liefst zou ik het zo casual mogelijk willen vragen, alsof het niet voorbedacht is. Gewoon een uitnodiging dat heel casual aansluit op een onderwerp, maar dan zou ik van tevoren een onderwerp moeten hebben wat kan aansluiten op een uitnodiging. Maar dan moet je wel een goed aansluitend verhaal hebben.
Het liefst zou ik het zo casual mogelijk willen vragen, alsof het niet voorbedacht is. Gewoon een uitnodiging dat heel casual aansluit op een onderwerp, maar dan zou ik van tevoren een onderwerp moeten hebben wat kan aansluiten op een uitnodiging. Maar dan moet je wel een goed aansluitend verhaal hebben.