Vriend op uitzending kan ik dat aan?

donderdag 3 december 2020 om 13:41
Toen mijn vriend, nu man, op uitzending was en 9 maanden weg, was er nog geen internet, brieven deden er meer dan een week over. Telefoneren was bijna niet mogelijk. Denk aan alle mogelijkheden die je nu hebt: facetimen, telefoneren, appen. En het is om voor je er erg in hebt. Ga lekker dingen voor jezelf doen, waar je vriend toch al niet zo'n fan van was, spreek vaker af met vrienden en familie. En schrijf hem in dagboekvorm, kan erg leuk zijn.
"Boring conversation anyway"
donderdag 3 december 2020 om 13:41
Precies dat.BriannaF schreef: ↑03-12-2020 13:41Toen mijn vriend, nu man, op uitzending was en 9 maanden weg, was er nog geen internet, brieven deden er meer dan een week over. Telefoneren was bijna niet mogelijk. Denk aan alle mogelijkheden die je nu hebt: facetimen, telefoneren, appen. En het is om voor je er erg in hebt. Ga lekker dingen voor jezelf doen, waar je vriend toch al niet zo'n fan van was, spreek vaker af met vrienden en familie. En schrijf hem in dagboekvorm, kan erg leuk zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
donderdag 3 december 2020 om 14:23
Commando was een voorbeeld. In ieder geval. Ik vond de pakketten samenstellen altijd zo leuk! Proberen iedere keer wat anders erin te doenMH778 schreef: ↑03-12-2020 12:48De rode baretten ook hoor... Mijn man was tijdens zijn uitzendingen heel veel buiten de poort. Weinig contact. Maar indd geen kans om vreemd te gaan, misschien met een kameel lol..
Wij belden ook heel weinig. Af en toe een appje en ik stuurde heel veel pakketten zijn kant op. De tijd gaat zo voorbij!

En inderdaad de kans op vreemdgaan is zodanig laag. Niet dat het helemaal niet gebeurd, maar ik gok toch echt dat de kans hier in nederland toch echt groter is.
TO het komt allemaal wel goed! Het is eventjes lastig maar voordat je het weet is hij weer thuis!
donderdag 3 december 2020 om 15:30
Herkenbaar van vroeger. Toen mijn man weg ging met de Marine vond ik dat best lastig.
Nu 20 jaar later gaat hij niet meer zo lang weg ( ander werk maar nog steeds 4-6 weken op en af) en ben ik het gewend.
De eerste week is het lastig maar daarna wen je eraan en gaat de tijd sneller dan je denkt.
Je mag trouwens best verdrietig zijn. Je bent graag samen en dan lijken 4 maanden echt super lang.
Maak een schema voor jezelf met allemaal extra leuke dingen naast je werk. Ga sowieso dingen ondernemen ( voor zover het nu kan natuurlijk)
Nu 20 jaar later gaat hij niet meer zo lang weg ( ander werk maar nog steeds 4-6 weken op en af) en ben ik het gewend.
De eerste week is het lastig maar daarna wen je eraan en gaat de tijd sneller dan je denkt.
Je mag trouwens best verdrietig zijn. Je bent graag samen en dan lijken 4 maanden echt super lang.
Maak een schema voor jezelf met allemaal extra leuke dingen naast je werk. Ga sowieso dingen ondernemen ( voor zover het nu kan natuurlijk)

donderdag 3 december 2020 om 22:44
Je zult het waarschijnlijk nog vaker meemaken. Je kunt er dus maar beter aan wennen.
Het mooie hiervan is ook dat je elkaar na een lange tijd weer ziet.
Dit ondervond ik ook toen ik drie maanden lang in een ander land was dan mijn vrouw. Als je elkaar dan weer ziet word je gewoon opnieuw verliefd!
Wees maar niet bang dat hij vreemdgaat (zoals sommigen hier als grap maken). Hij zit waarschijnlijk in de woestijn in een Arabisch land omringt door voornamelijk mannen..
Nu moet jij ook sterk zijn
Dit ondervond ik ook toen ik drie maanden lang in een ander land was dan mijn vrouw. Als je elkaar dan weer ziet word je gewoon opnieuw verliefd!
Wees maar niet bang dat hij vreemdgaat (zoals sommigen hier als grap maken). Hij zit waarschijnlijk in de woestijn in een Arabisch land omringt door voornamelijk mannen..
Nu moet jij ook sterk zijn

zaterdag 5 december 2020 om 00:50
Of je komt er achter dat de liefde toch minder diep zit dan gedacht en je elkaar niets te zeggen hebt.bregie schreef: ↑03-12-2020 22:44Je zult het waarschijnlijk nog vaker meemaken. Je kunt er dus maar beter aan wennen.
1 ziet word je gewoon opnieuw verliefd!
Nu moet jij ook sterk zijn![]()
Frankly my dear, I don"t give a damn
zaterdag 5 december 2020 om 09:32
Wat zijn jullie hard via een schermpje zeg. Makkelijk he via internet. Praten jullie ook zo tegen jullie kinderen en naasten? Niet janken, maak het uit, stel je niet aan, hij gaat vreemd, zoek een ander? Dan begrijp ik wel dat een groot deel van de jongeren emotioneel gezien naar de klote is. Stelletje emotioneel afgesloten zooitje vrouwen. En dat moet dan gezond volwassen kinderen de wereld insturen. Mijn hemel. Denk even na.
TO, je mag verdrietig zijn. Het is ook niet niks om je liefde 4 maanden te zien vertrekken. Heb mijn ex destijds ook enórm gemist. Maar, het hielp wel dat ik aan het werk was en gewoon bleef afspreken met mensen. Weet niet of jullie samenwonen, maar blijf de dingen ook gewoon doen (koken voor jezelf etc). Dan hoeft er niet teveel te veranderen. De tijd vliegt. Geniet nu even extra van elkaar, maak het knus en gezellig. En als het zover is, weet je dat je hem over 4 maanden kunt ophalen en hem in zijn armen kunt vliegen! Want dat is echt een fijn gevoel, kan ik je vertellen.
TO, je mag verdrietig zijn. Het is ook niet niks om je liefde 4 maanden te zien vertrekken. Heb mijn ex destijds ook enórm gemist. Maar, het hielp wel dat ik aan het werk was en gewoon bleef afspreken met mensen. Weet niet of jullie samenwonen, maar blijf de dingen ook gewoon doen (koken voor jezelf etc). Dan hoeft er niet teveel te veranderen. De tijd vliegt. Geniet nu even extra van elkaar, maak het knus en gezellig. En als het zover is, weet je dat je hem over 4 maanden kunt ophalen en hem in zijn armen kunt vliegen! Want dat is echt een fijn gevoel, kan ik je vertellen.
zaterdag 5 december 2020 om 13:38
Jeetje... Ga je lekker? Je kunt het ook te groot maken.raindance schreef: ↑05-12-2020 09:32Wat zijn jullie hard via een schermpje zeg. Makkelijk he via internet. Praten jullie ook zo tegen jullie kinderen en naasten? Niet janken, maak het uit, stel je niet aan, hij gaat vreemd, zoek een ander? Dan begrijp ik wel dat een groot deel van de jongeren emotioneel gezien naar de klote is. Stelletje emotioneel afgesloten zooitje vrouwen. En dat moet dan gezond volwassen kinderen de wereld insturen. Mijn hemel. Denk even na.
woensdag 23 december 2020 om 00:04
Natuurlijk kan je dit. Op mijn 17e had ik ook een partner die dit deed. Zorg dat je eigen leven doorgaat. Voor de afleiding zou je iets kunnen betekenen voor het thuisfront. Vraag maar eens of er een soort vereniging is voor thuisblijvers. Meestal is dit per uitzending een andere groep. Succes. 4 maanden zijn zo om.