Hoe kan laten merken dat ik iemand zie zitten
woensdag 2 december 2020 om 17:00
zaterdag 5 december 2020 om 14:51
Alitta schreef: ↑04-12-2020 19:00Hij is een te respectvolle en lieve man om zo te doen. En ja, uitgerekend hij maakt die wilde kant in me los. Hij werkt op 10 minuten loopafstand van mijn huis. Het liefst wil ik naar de winkel gaan en hem om de nek vallen.
Het is heel zelden dat ik me fysiek zo aangetrokken voel tot een man, want ik ben een hele koele dame die weinig tot nooit die gevoelens ervaart. Ik vind zelden iemand leuk.
Je komt trouwens wel tuttig over. Hij is vast niet op zoek naar een moederfiguur. Ontspan.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
zondag 6 december 2020 om 07:42
Bij de bank, restaurant en ja ook de opticien word ik in m'n jas geholpen. In het wat zakelijkere leven ook wel. Door mannen en vrouwen. Toch denk ik nooit dat er amoureuze bedoelingen zijn.
On topic: lief glimlachen doet het bij mij wel. Oogcontact en een twinkeling erin.
Het is ook weer niet zò moeilijk om op te pikken dat een vrouw interesse heeft hè
On topic: lief glimlachen doet het bij mij wel. Oogcontact en een twinkeling erin.
Het is ook weer niet zò moeilijk om op te pikken dat een vrouw interesse heeft hè

maandag 7 december 2020 om 03:19
Aww wat naïef. Als je niet toevallig een arm mist denk ik dat je heel veel seks bent misgelopen

maandag 7 december 2020 om 10:10
Aankomende donderdag haal ik mijn bril op. Dan kan ik nog niet zoveel doen, omdat zijn collega's en klanten in de buurt zullen zijn.
De week daarop heb ik een controle. Dan zal ik ook alleen met hem in een kamer zitten. Dus nog 2 weekjes geduld en dan moet ik in actie komen
Ik hou jullie op de hoogte
De week daarop heb ik een controle. Dan zal ik ook alleen met hem in een kamer zitten. Dus nog 2 weekjes geduld en dan moet ik in actie komen

Ik hou jullie op de hoogte

maandag 7 december 2020 om 10:13
Alitta schreef: ↑07-12-2020 10:10Aankomende donderdag haal ik mijn bril op. Dan kan ik nog niet zoveel doen, omdat zijn collega's en klanten in de buurt zullen zijn.
De week daarop heb ik een controle. Dan zal ik ook alleen met hem in een kamer zitten. Dus nog 2 weekjes geduld en dan moet ik in actie komen![]()
Ik hou jullie op de hoogte![]()
Hoe ga je het aanpakken dan? Weet je dat al?
maandag 7 december 2020 om 23:03
Ai.
En wat te denken van al die keren dat ikzelf iemand in de jas heb geholpen, al die mensen heeft het door het hoofd geflitst: 'hij wil me neuken!' Stond ik daar vriendelijk te glimlachen. En zij maar denken 'nou toe dan, maak het eens waar dan'

dinsdag 8 december 2020 om 03:53
vivautrecht85 schreef: ↑07-12-2020 09:06En dan nog, het 1 sluit het ander niet uit.
Ik heb je trouwens gemist !

dinsdag 8 december 2020 om 19:12
Ik denk inderdaad dat Mumper zal zeggen dat ze het moet hebben van diep uitgesneden jurkjes om een heldere kijk op zaken te bewerkstelligen.
Zomaar even een pro-tip voor TO hier.

woensdag 9 december 2020 om 02:49
Hee leg mij geen woorden in de mond! Ik wilde zeggen dat dat grappig is want ik kom hier meestal alleen als ik bezopen ben.
Maar ik sta helemaal achter de tip, even gas op die lolly TO.

woensdag 9 december 2020 om 03:49
Denk dat dit voor veel mensen heel herkenbaar is. Fijn dat je zo weinig drinkt dus! Je bent veel leuker zo en volgens mij heb jij het ook helemaal niet nodig. Hou vol!

dinsdag 22 december 2020 om 11:17
Ze kwam haar bril halen, maar moest wachten, hij was met een andere klant bezig.
Ondertussen zag ze dat die andere klant, dezelfde vriendelijke, professionele behandeling kreeg als zij. Toen is ze stilletjes vertrokken. D'r nieuwe bril haalt ze in januari op.
Ondertussen zag ze dat die andere klant, dezelfde vriendelijke, professionele behandeling kreeg als zij. Toen is ze stilletjes vertrokken. D'r nieuwe bril haalt ze in januari op.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day