Fwb, daten of vrienden?

07-12-2020 12:51 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste formummers,

Ik weet niet zo goed wat ik met dit bericht wil, het van mij afschrijven of advies?

Een paar maanden geleden heb ik een jongen ontmoet. Een aantal dates gehad maar uiteindelijk ‘voelde’ we het beide niet.

Toen weken geen contact gehad. Uiteindelijk appte hij mij dat hij het contact miste. Nu praten we de hele dag door met elkaar via whatsapp, dit is heel natuurlijk ontstaan. In de tussentijd ook weer een aantal keer afgesproken, waarbij we de laatste keer seks hadden.
Ik merk dat ik hem steeds leuker ga vinden. We lachen ontzettend veel als we samen zijn en hebben fijne gesprekken.

Ik weet niet wat ik met mijn gevoel aan moet. Moet ik het contact stoppen? Moet ik zeggen dat ik iets voor hem begin te voelen? Moet ik niks doen en afwachten?
als jij zeker weet, dat je meer voelt, dan alleen een oppervlakkige vriendschap, dan uitspreken.
Als hij dat ook voelt, hebben jullie een mooie start van een relatie
als hij het niet voelt, kun je het maar beter weten, voor je verder gaat en over een paar weken alsnog gekwetst raakt
Eens met Lilalinda, wat heb je te verliezen?
Als je wilt weten of hii hetzelfde voelt, zul je het moeten bespreken met hem.

Wij kunnen op basis van jouw verhaal je echt niet vertellen hoe hij er in staat.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Is hij dezelfde man als waar je in september over schreef?

To, ik heb je geloept, maar je hebt wel erg veel ervaring met mannen die als een jo-jo met je omgaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vind je hem leuk of de aandacht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven