Facebook oplichter
dinsdag 8 december 2020 om 15:22
Hoi allemaal,
gisteren een vriendschapsverzoek geaccepteerd van een vreemde (best wel dom natuurlijk)
Blijkt een oplichter te zijn.
Nu is het al gelukt om verschillende van zijn foto's door google afbeeldingen te trekken en er zijn meerdere profielen.
Weet ook niet of daar de echte tussen zit.
Heeft tot dusver nog niet veel opgeleverd, maar zou eigenlijk wel de echte eigenaar van de foto's willen vinden om te kijken of deze persoon zich daarvan bewust is.
Nu heb ik ook een filmpje van hem.
Vallen filmpjes ook nog door een zoekmachine te trekken?
gisteren een vriendschapsverzoek geaccepteerd van een vreemde (best wel dom natuurlijk)
Blijkt een oplichter te zijn.
Nu is het al gelukt om verschillende van zijn foto's door google afbeeldingen te trekken en er zijn meerdere profielen.
Weet ook niet of daar de echte tussen zit.
Heeft tot dusver nog niet veel opgeleverd, maar zou eigenlijk wel de echte eigenaar van de foto's willen vinden om te kijken of deze persoon zich daarvan bewust is.
Nu heb ik ook een filmpje van hem.
Vallen filmpjes ook nog door een zoekmachine te trekken?

dinsdag 8 december 2020 om 15:48

dinsdag 8 december 2020 om 16:02

dinsdag 8 december 2020 om 16:21
Met iemand die je verder helemaal niet kent? Oké.Keizerlibel schreef: ↑08-12-2020 15:48Inmiddels ook net geblokkeerd en verwijderd idd.
Misschien ergens toch wel nieuwsgierig, maar het is inderdaad mijn tijd en moeite
niet waard.
Verder nog niet opgelicht, tijdje gekletst, met de foto's door de google duidelijk
dat het niet de persoon is die hij zegt te zijn.