Facebook oplichter

08-12-2020 15:22 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

gisteren een vriendschapsverzoek geaccepteerd van een vreemde (best wel dom natuurlijk)
Blijkt een oplichter te zijn.
Nu is het al gelukt om verschillende van zijn foto's door google afbeeldingen te trekken en er zijn meerdere profielen.
Weet ook niet of daar de echte tussen zit.
Heeft tot dusver nog niet veel opgeleverd, maar zou eigenlijk wel de echte eigenaar van de foto's willen vinden om te kijken of deze persoon zich daarvan bewust is.
Nu heb ik ook een filmpje van hem.
Vallen filmpjes ook nog door een zoekmachine te trekken?
waarvoor zou je dat willen ? Rapporteren en blokkeren.
Ik begrijp ook je motivatie niet. Waarom zou je alles door goochel willen trekken? Meld het gewoon en klaar.
Hoe ben jij opgelicht nu?

Blokkeren en rapporteren is voldoende. En bij oplichting aangifte doen bij de politie.
Wat wil deze persoon van jou dan?
Zoek je een nieuwe hobby?
Inmiddels ook net geblokkeerd en verwijderd idd.
Misschien ergens toch wel nieuwsgierig, maar het is inderdaad mijn tijd en moeite
niet waard.
Verder nog niet opgelicht, tijdje gekletst, met de foto's door de google duidelijk
dat het niet de persoon is die hij zegt te zijn.
Ik zou nooit een vreemde accepteren want er zijn mensen die vrienden verzamelen. Iemand die ik ken had een keer een vreemde geaccepteerd en daar kreeg iedereen die vrienden met haar was dus ook meteen een verzoek. Heb o.a. om die reden mijn vriendenlijst afgeschermd.
Plaats het filmpje hier maar, er zal vast wel een forummer tussen zitten die hem herkent. Ik bedoel als het toch een oplichter is .....
Iedereen die van zichzelf foto's plaatst op internet, loopt de kans dat zijn/haar foto misbruikt wordt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Kun je hem niet gewoon weer ontvrienden en melden bij facebook?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je kan beter een andere hobby zoeken als me je zit te vervelen.
Keizerlibel schreef:
08-12-2020 15:48
Inmiddels ook net geblokkeerd en verwijderd idd.
Misschien ergens toch wel nieuwsgierig, maar het is inderdaad mijn tijd en moeite
niet waard.
Verder nog niet opgelicht, tijdje gekletst, met de foto's door de google duidelijk
dat het niet de persoon is die hij zegt te zijn.
Met iemand die je verder helemaal niet kent? Oké.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven