Printer Jungle

09-12-2020 22:20 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouwe trouwe printer / scanner HP DJ 3050 begint na jaren trouwe dienst kuren te krijgen
Ik overweeg om een printer aan te schaffen met wifi direct
Probleem is echter dat dit niet altijd duidelijk vermeld staat bij de vele printers die worden aangeboden bij de webshop jungle

Welke printer heeft echt wifi direct binnen een budget van € 100 - 150,- ?
Alvast bedankt voor de adviezen
Welkom in de tropen
Zijn er überhaupt printers te leveren op dit moment? Ik sprak pas iemand die vertelde dat alles overal uitverkocht is.
CommonSense schreef:
09-12-2020 22:48
Zijn er überhaupt printers te leveren op dit moment? Ik sprak pas iemand die vertelde dat alles overal uitverkocht is.
Goed verhaal.
Dank je. Wil je naam en adres?
Waarom moet dat dan per se via die webshop? Genoeg anderen waar het wel bij staat, lijkt me.
Ja snap ik ook niet, bij Coolblue kun je er gewoon op filteren.
123 inkt. En die hebben ook ( tot vervelends toe soms) een zeer betrokken klantenservice. Mailen of bellen met je vraag. mijn printer was er de dag erna al binnen.
CommonSense schreef:
10-12-2020 00:39
Dank je. Wil je naam en adres?
Nee hoor, die mag je houden. ;-) Maar misschien wil TO die wel om bij Jungle iemand te hebben.
Is wel handig voor TO, want iemand met kennis en ervaring in de jungle is goud waard.
Ik heb toevallig net vorige week een nieuwe printer gekocht. Een Canon TS3150. Print prima, scant ook prima.

Als je een chromebook hebt is scannen wel wat omslachtig, dan moet je de opdracht voor het scannen via een app op je telefoon doen.
Als je gewoon windows of mac os hebt, dan is er geen probleem en kan je gewoon scannen via je laptop of pc.

Printer kostte € 57,-. Aansluiten was erg makkelijk en draadloos.
Bestaan er nog printers zonder wifi?
RikM schreef:
10-12-2020 12:02
Bestaan er nog printers zonder wifi?
Zoek even op wat wifi direct is. :idee:
Nova66 schreef:
10-12-2020 15:02
Zoek even op wat wifi direct is. :idee:

Ja, ik weet wat het is. Maar hebben niet alle printers voor thuisgebruik dat tegenwoordig?

Er zit zoveel meuk in die dingen tegenwoordig. De mijne wil uit zichzelf printerinkt gaan bestellen, FFS.
Dank voor de adviezen
Welkom in de tropen
CommonSense schreef:
09-12-2020 22:48
Coolblue heeft tientallen verschillende modellen op voorraad die ze morgen al kunnen bezorgen. En vanochtend zag ik in de Mediamarkt stapels printers staan. Geen idee waar die persoon het vandaan heeft dat alles uitverkocht is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven