(Tuur)streepje?

26-11-2020 07:49 101 berichten
Hoi allemaal,

Wij zitten in de eerste ronde met clomid, vanwege een jaar geen menstruatie nu.
Nu heb ik netjes een eisprong gehad (ik voelde ‘m, auw), maar was mijn baarmoederslijmvlies dun: dag na eisprong 4,8mm...
Ik was al blij met deze “eerste ronde”, ervan uitgaande dat dit een begin was en het dan toch niet meteen raak zou zijn.

Vanochtend (11 dpo) was ik heel nieuwsgierig en heb ik een testje gedaan...
Nu ben ik heel benieuwd: zien jullie wat ik zien?
Ik weet dat 11dpo vroeg is, het was meer uit pure nieuwsgierigheid.

https://www.mupload.nl/img/dppsv0uoz8.jpeg
anoniem_647341163f165 wijzigde dit bericht op 26-11-2020 10:14
5.56% gewijzigd
mcsteamy schreef:
07-12-2020 15:17
Het zag er bij ons precies hetzelfde uit, en mijn zoontje ligt momenteel al 3 uur in zijn peuterbed te pitten :D
Gefeliciteerd!

Dank je wel!
Wat super fijn om te lezen... :heart:
Alle reacties Link kopieren
Afwachtertje schreef:
07-12-2020 15:19
Dank je wel! Mag ik jou dus ook feliciteren?

Echo is 22 december! Vind het heel spannend. Dit afwachten duurt zo lang. Maar ik probeer er ook van te genieten.
Ben nu als het goed is 6+6 en heb 15 december de echo :). Heb al 2 kindjes waarbij ik met testen precies hetzelfde heb gedaan: liep prachtig op. Het is toch een soort geruststelling in een gevoelsmatig lange wachtperiode waarin je verder eigenlijk totaal geen controle hebt.
_Mathilde_ schreef:
07-12-2020 15:30
Ben nu als het goed is 6+6 en heb 15 december de echo :). Heb al 2 kindjes waarbij ik met testen precies hetzelfde heb gedaan: liep prachtig op. Het is toch een soort geruststelling in een gevoelsmatig lange wachtperiode waarin je verder eigenlijk totaal geen controle hebt.

Ah, gefeliciteerd!! Op naar de eerste echo.

En daarmee omschrijf je het precies goed... :)
Wat goed om te zien Afwachtertje! Dat is nog eens een echte knaltest!

Leuk om dat zo op te zien lopen he :heart: Ik heb vorige week zaterdag, vorige maandag en afgelopen zaterdag getest. Die laatste was ook echt zo'n knaller. Heerlijk om te zien en geeft inderdaad vertrouwen in een wat onzekere periode.

Ik heb 1 dag eerder de eerste echo, als ik precies 7 weken ben :)

Hoe voelen jullie je nu? Hier heel moe, ik eet veel :hihi: en ik begin mijn borsten echt te voelen nu.
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Bamboo_90 schreef:
07-12-2020 15:55
Wat goed om te zien Afwachtertje! Dat is nog eens een echte knaltest!

Leuk om dat zo op te zien lopen he :heart: Ik heb vorige week zaterdag, vorige maandag en afgelopen zaterdag getest. Die laatste was ook echt zo'n knaller. Heerlijk om te zien en geeft inderdaad vertrouwen in een wat onzekere periode.

Ik heb 1 dag eerder de eerste echo, als ik precies 7 weken ben :)

Hoe voelen jullie je nu? Hier heel moe, ik eet veel :hihi: en ik begin mijn borsten echt te voelen nu.

Dan gaan we gelijk op :)
Super dat jij ook zo’n knaltest had! Geeft idd vertrouwen.

Ik ben heel (snel) vermoeid, gevoelige borsten (poeh al sinds de eisprong eigenlijk, toen is het niet meer weggegaan :rolling: ) en heb ook meer honger/lekkere trek! En af en toe flinke buikkrampen en veeel plassen.
Oja, en snel duizelig. Zo zijn er veel lees ik nu. Haha!

Maar ik omarm de “kwaaltjes”! Juist wel fijn om die (af en toe) te voelen.
Helaas...

Afgelopen dinsdag dus die mooie knaltest in handen gehad en de 3+ op de CB.

Maar vanmiddag ineens heftige buikkrampen. Niet veel later veel bloed verlies (met stolsels erin). Dit houdt aan tot nu.
Ik voel aan alles dat het klaar is.

Het was helaas ‘te mooi om waar te zijn’...
Aw wat ontzettend rot voor jullie :hug:
Aah nee afwachterthe wat rot.
Heb je de vk gebeld (of ziekenhuis)? Anders toch even een echo plannen al is het maar om te kijken dat alles goed schoon is. Ik wil je geen valse hoop geven maar er kan een kleine kans zijn dat het toch nog goed zit.
83angel schreef:
10-12-2020 16:32
Aah nee afwachterthe wat rot.
Heb je de vk gebeld (of ziekenhuis)? Anders toch even een echo plannen al is het maar om te kijken dat alles goed schoon is. Ik wil je geen valse hoop geven maar er kan een kleine kans zijn dat het toch nog goed zit.

Ja meteen in paniek het ziekenhuis gebeld, want de krampen waren zó heftig.
Nu hebben we de echo 17 dec ipv 22, om te kijken hoe het ervoor staat en als het mis is, of de baarmoeder goed leeg is.

Ik ga er gewoon echt niet meer vanuit dat dit nog goed komt. Ik blijf de heftige krampen houden (lig gewoon dubbel va de pijn) en wat bloedverlies, al is het veel minder nu.
Oh nee! Wat klote! Hoop dat het toch nog goed zit, ondanks dat je die hoop al wat hebt opgegeven. Heel veel sterkte richting 17 december (wat lang nog...!).
_Mathilde_ schreef:
10-12-2020 16:39
Oh nee! Wat klote! Hoop dat het toch nog goed zit, ondanks dat je die hoop al wat hebt opgegeven. Heel veel sterkte richting 17 december (wat lang nog...!).

Dank je wel ❤️

Ja helaas... Een week onzekerheid.
Komt omdat ze nu (5+4) niks kunnen zien.
Afwachtertje schreef:
10-12-2020 16:36
Ja meteen in paniek het ziekenhuis gebeld, want de krampen waren zó heftig.
Nu hebben we de echo 17 dec ipv 22, om te kijken hoe het ervoor staat en als het mis is, of de baarmoeder goed leeg is.

Ik ga er gewoon echt niet meer vanuit dat dit nog goed komt. Ik blijf de heftige krampen houden (lig gewoon dubbel va de pijn) en wat bloedverlies, al is het veel minder nu.
Snap ik. Ik heb zelf 4 miskramen gehad (nu 2 gezonde kindjes) en bloed was bij mij nooit goed. Al heb ik amper buikkrampen gehad. Vervelend dat je die er dan ook nog bij hebt. Meestal loopt de hcg eerst terug voordat je miskraam krijgt. Dat lijkt mij bij jou zo snel nog niet het geval. Maar goed het zegt niks. Ze zeiden ook altijd het hartje stopt eerst en dan pas miskraam. En dat klopte bij mij ook niet. Hartje klopte nog maar vruchtje lag al bij de uitgang.

Sterkte
83angel schreef:
10-12-2020 16:43
Snap ik. Ik heb zelf 4 miskramen gehad (nu 2 gezonde kindjes) en bloed was bij mij nooit goed. Al heb ik amper buikkrampen gehad. Vervelend dat je die er dan ook nog bij hebt. Meestal loopt de hcg eerst terug voordat je miskraam krijgt. Dat lijkt mij bij jou zo snel nog niet het geval. Maar goed het zegt niks. Ze zeiden ook altijd het hartje stopt eerst en dan pas miskraam. En dat klopte bij mij ook niet. Hartje klopte nog maar vruchtje lag al bij de uitgang.

Sterkte

Wat heftig om mee te maken...
Fijn dat je 2 gezonde kindjes hebt mogen krijgen.

Gisterochtend had ik de 3+ nog heel mooi er staan en begon ik eindelijk echt blij te worden en vertrouwen te krijgen.
Tot vanmiddag.
Voor mijn gevoel ging dit ‘heel snel’, ineens was het er. De heftige pijn en het bloed.

Dank je wel!
Ahh nee, wat vreselijk rot om te lezen :hug: Ik hoop dat je je snel wat beter voelt..
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
Wat verdrietig!, sterkte :redrose:
Ach wat naar, veel sterkte to
Dank jullie wel. Heel lief... :redrose:

Het gaat sinds vanavond wat beter gelukkig. Buikkrampen zijn zo goed als weg en het bloeden is gestopt. Als weet ik niet of dat nou goed of slecht is.
Bamboo_90 schreef:
10-12-2020 18:01
Ahh nee, wat vreselijk rot om te lezen :hug: Ik hoop dat je je snel wat beter voelt..

Hoe gaat het met jou? :hug:
Heel veel sterkte TO! :( :hug:
Wat naar om te lezen, afwachtertje!
Heel veel sterkte gewenst komende tijd, ik hoop dat het jullie binnenkort dan toch lukt. Het is je gegund!
Computer says nooooo
Hoe was de echo vandaag?
Ik kwam inderdaad ook even vragen hoe het met je is :hug:
Super lief dat jullie het nog vragen.

De echo bevestigde ons gevoel: de baarmoeder was leeg, het is toch een vroege miskraam geweest.
Mijn hcg was ook al een stuk gedaald (gelukkig, bbz daarmee zo goed als uitgesloten).

Het is heel verdrietig, maar het is helaas niet anders... Het mocht niet zo zijn. Er zat dus iets niet goed.
Wel ben ik m’n lichaam dankbaar dat het dit aanvoelde en het zelf allemaal heeft ‘opgeruimd’.

Nu dit samen afsluiten en vooruit kijken.
Hopelijk is het ons nogmaals gegund inderdaad en gaat het dan wel goed.
Bamboo_90 schreef:
17-12-2020 19:43
Ik kwam inderdaad ook even vragen hoe het met je is :hug:

Hoe gaat het met jou? Spannend, zometeen de eerste echo?
Afwachtertje schreef:
17-12-2020 19:51
Hoe gaat het met jou? Spannend, zometeen de eerste echo?
Wat rot, maar wat je zegt.. je lichaam heeft het zelf geregeld. Ik hoop dat jullie snel weer een positieve test vasthebben!

Hier gaat het goed, lief dat je ernaar vraagt :heart: Maandag de eerste echo, dan ben ik 7 weken zwanger. Ik zou het liefst heel de dag slapen.. :p Maar voel me verder goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven