Blokkeren WhatsApp, gezamenlijke groepsapps?

zondag 13 december 2020 om 18:34
Hoi!
Ik wil iemand blokkeren op WhatsApp maar zit ook in verschillende groepen met diegene.
Zie ik haar berichtjes dat nog? Het is werk gerelateerd dus beter dat ik die wel nog gewoon kan zien. Ik wil haar alleen 'persoonlijk' blokkeren. Ik gebruik gewoon mijn privé telefoon.
Ik wil iemand blokkeren op WhatsApp maar zit ook in verschillende groepen met diegene.
Zie ik haar berichtjes dat nog? Het is werk gerelateerd dus beter dat ik die wel nog gewoon kan zien. Ik wil haar alleen 'persoonlijk' blokkeren. Ik gebruik gewoon mijn privé telefoon.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 10:40
Reden: aanpassen titel
Reden: aanpassen titel
0.00% gewijzigd

maandag 14 december 2020 om 17:08
Weet iemand dit nog toevallig?
maandag 14 december 2020 om 17:23
In mijn ervaring heeft het blokkeren alleen betrekking op de persoonlijke whatsappgesprekken, dus een persoonlijk berichtje sturen of bellen is dan niet mogelijk. In de groepsapp zie je wel gewoon het contact en het bijbehorende nummer, en kun je elkaars berichten wel zien. Dus de blokkade geldt niet voor die groepsapps.

maandag 14 december 2020 om 17:24
Oké, bedankt voor je reactie, jammer maar helaas dan..nolimit-economy schreef: ↑14-12-2020 17:23In mijn ervaring heeft het blokkeren alleen betrekking op de persoonlijke whatsappgesprekken, dus een persoonlijk berichtje sturen of bellen is dan niet mogelijk. In de groepsapp zie je wel gewoon het contact en het bijbehorende nummer, en kun je elkaars berichten wel zien. Dus de blokkade geldt niet voor die groepsapps.