Zwanger worden vanaf november 2020

24-10-2020 19:15 1248 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij willen vanaf november graag voor een eerste kindje gaan! Super spannend! En daarom lijkt het mij erg fijn om de ervaringen te delen. Ik ben zelf 32 en mijn vriend 33. We zijn bijna twee jaar samen.

Ik zal een tabel maken en deze bij houden voor wie er mee willen doen met daarin leeftijden, hoeveelste kindje en NOD.

Wie schrijft er gezellig mee?!

NaamLeeftijdenHoeveelste kindjeNOD
Soepmyn34/391e16-3
Besss30/302e

Zwanger :cheer2:
NaamLeeftijdHoeveelste kindjeBevallenUitgerekende datum💗 of 💙
Pinguin29/312e16 juli16 juli 2021💙
Plukje8336/372e23 juli 2021💙
Lampje27932/331e4 augustus27 juli 2021💗
Followthesun9030/331e2 augustus25 augustus 2021💗
Pebblesflintstone30/332e22 augustus25 augustus 2021💙
Menmo32/323e20 augustus27 augustus 2021💙
Alexandra0331/361e5 oktober 2021
Sunny-in-Perth31/2e14 oktober 2021💙
Sága30/2e 18 december 2021
Vutje34/352e💗
Dinosaus30/352e
lampje279 wijzigde dit bericht op 23-08-2021 13:14
75.41% gewijzigd
Ik zou niet clearblue doen juist als je laat positief test! Die hebben meer HCG nodig voor een positieve test, ik zou eerder voor een gevoelige test gaan. Of 'gewoon' wachtn inderdaad!

Spannend Menmo! Ik ben benieuwd!

Dinosaus, kan me voorstellen dat je in de haast geen zin hebt! Wel spannend hoor! Of een dag later testen? Hoewel het dan niet meer op je zoveel-jaar-samen-dag is natuurlijk.

Een studiegenoot van mij zit 'vast' in Australië! Hij was daar vlak voor de grenzen sloten weer naartoe gegaan, wel lastig nu voor hem met de colleges hier op Nederlandse tijden. Fijn dat je medicatie begonnen is Sunny-in-Perth!

En Roosie, vervelend! Zo'n menstruatie. En herkenbaar. Hoop dat het meevalt.
Pebbles Soepmyn Sunny-in-Perth Menmo Dankjulliewel ! <3

Saga Ik woon in België! Dinosaus had het direct door hehe. Ben wel in Nederland geboren en opgegroeid. Nadat ik klaar was met de middelbare school ben ik naar België verhuisd om te studeren. Maarja.. dan verliefd geworden en getrouwd dus ik woon hier nu ook “permanent” . Ik heb een “Master of Statistics and Data Science” gedaan met als richting geneeskunde (biometrie). Dus ben nu nog bezig met mijn doctoraat die hierop volgt, zou later in de farmaceutische industrie willen werken of de wereld van genetica en epidemiologie i.e. corona haha. Ik zie mijn professoren nu steeds in het nieuws haha.

En welke opleiding volg jij? Valt het goed te combineren met het gezinsleven? En heb je al een smiley :hyper: kunnen spotten op de test?

Sunny-in-Perth Ik heb nog geen kindje tenminste ben nu zwanger van de 1e (zo raar om te zeggen haha aangezien het nog maar 4weken is). Mijn man komt uit een gezin met echte zuiderse normen waarden, waar familie belangrijk is. Dus er is eigenlijk geen enkel verschil tot nu toe. Ook feestdagen gaan heel goed. Ik denk dat cadeautjes uitpakken wanneer wel en niet , niet echt aan de cultuur ligt maar traditie binnen het gezin. Denk dat iedereen dat een beetje anders doet of invult. Denk inderdaad dat het gewoon even zoeken is en voor julliezelf een mooie eigen traditie maken <3

Ik heb mijn man wel pas later leren kennen, toen ik pas in België was had ik wel even een “cultuurshock” Nederlanders zijn veel socialer en vriendelijker dan Belgen. Belgen zijn dan wel weer respectvoller en beleefder (soms ook schijnheilig). Mijn man is overigens geen Belg van origine maar in België geboren en opgegroeid. Wij hebben wel echt goed van te voren besproken voordat we gingen trouwen hoe wij onze kinderen gingen opvoeden en welke tradities wij gaan meegeven en welke niet. Leer jij je kindjes Nederlands?

Menmo Dankjewel! :) Goed ahoewel ik nog altijd wel veel krampjes heb, maar het zijn ander soort krampjes dan ongesteldheidkrampen, eerder alsof mijn baarmoeder echt goed aan het uitrekken is, ook vrij hoog nog in vergelijking met ongesteldheidkrampen die he ik altijd heel laag. Wat spannend!! Wachten om opnieuw te testen nadat je iets hebt gezien is echt zenuwslopend! Ook omdat je dan beter 48 uur moeten wachten omdat het dan pas is verdubbeld..Ik duim voor je! Dus die gekke prikjes en dat “anders” voelen wijzen in iedergeval de goede kant uit!

Dinosaus spannend!!

Ik heb hier voor de zekerheid nog een test gedaan en die was ook positief. Dus neem die testen morgen mee naar de huisarts. Heb een afspraak om 8:30 dus weet niet of ik zolang mijn ochtendurine kan ophouden.

Wat mij wel echt verbaasde is dat je als je 4 maanden zwanger bent al een aanvraag moet doen voor de kinderopvang. Echt bizar vroeg! Probeer nu een beetje uit vogelen wat ik allemaal moeten regelen en waar ik moet zijn. In Belgie is het organisatorisch een stuk minder dan Nederland.
Ik denk dat cadeautjes uitpakken wanneer wel en niet , niet echt aan de cultuur ligt maar traditie binnen het gezin. Denk dat iedereen dat een beetje anders doet of invult.

Het is natuurlijk wel een culturele traditie, kerst avond wordt er melk en koekjes voor Santa achter gelaten en 's ochtends zijn er ineens cadeautjes :) net zoals sinterklaas cadeautjes achterlaat in de schoen.
(Santa is hier net zo magisch als sinterklaas in Nederland voor kinderen)
Oorbelletje, op Ouders van Nu en dat soort sites staan wel allemaal checklistjes etc. Of in de app Zwangerschap+. Dat kan wel handig zijn. En 4 maanden is wel vroeg inderdaad, bij ons kon het geloof ik ietsje later nog wel (ik woon wel in het oosten van NL).
Pinguin15 schreef:
13-12-2020 17:23
Oorbelletje, op Ouders van Nu en dat soort sites staan wel allemaal checklistjes etc. Of in de app Zwangerschap+. Dat kan wel handig zijn. En 4 maanden is wel vroeg inderdaad, bij ons kon het geloof ik ietsje later nog wel (ik woon wel in het oosten van NL).
Wat betreft kinderopvang is het sterk afhankelijk waar je woont. Wij hebben onze dochter in september aan kunnen melden om in oktober te starten. Op de 2e dag opvang in de week moesten we wachten tot januari. Maar ik schreef toen ook mee met een 'uitgerekend in' groep en daar was een stel die hun kind al bij e terugplaatsing (IVF) aanmeldde, en alsnog behoorlijke stress hadden of ze wel terecht kon als ze weer moet werken. Dat was wel in de randstad. Dus vraag het gewoon even na bij de opvang die jij wil kiezen.
Dat soort verhalen hoor ik inderdaad ook over basisscholen in de randstad. Bizar! Maar wel goed om van op de hoogte te zijn.
In de steden hier is met vier maanden aanmelden voor opvang ook geen overbodige luxe. De school waar ik onze zoon voor aanmeldde was zelfs toen hij drie maanden was al vol cq wachtlijst, dus dat mag je op sommige plekken al bijna tijdens de zwangerschap regelen ;)
Ik ga weer proberen een beetje adequaat te reageren, jullie schrijven snel en veel!

Vervelend van die krampen Lampje, wel fijn om te weten dat het in elk geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Ik kies ook voor het laagste eigen risico. Wat al belachelijk hoog is natuurlijk. Maar met zwangerschap heb je gewoon meer kans op andere 'aandoeningen', en ook na de bevalling nog.

Roosiex spannend nog! Hopelijk nog positief een deze dagen en anders sterkte vast, dat is geen leuk vooruitzicht.

Dinosaus, je ochtend urine is wel het beste maar ik begreep ook dat een test ook goede uitslag geeft als je 4 uur niet hebt geplast ervoor. Potje pies mee lijkt me wat omslachtig, tenzij je dat geen probleem vindt natuurlijk (lekker in een Tupperware beker haha!)

Leuk dat je het nieuws zo hebt kunnen vertellen Oorbelletje, en die mannen en testen lezen ach... Laten we maar stellen dat zij weer andere talenten hebben.

Saga we zijn er toch meer mee bezig dan gepland hè, zo herkenbaar. Ben benieuwd wanneer je een smiley hebt. Ik had donderdag eind vd ochtend een super duidelijke positieve ovulatie test (heel de week nauwelijks zichtbare streepjes en nu ineens knal), dus donderdag avond en zaterdag wel productief seks gehad zeg maar.

Soepmyn, succes op het wachtbankje. Ik kom lekker naast je zitten. Had voor m'n ovulatie vet gevoelige borsten en knobbelig, heb helemaal nog een paar x gecheckt of het niks anders kon zijn. Is nu ook weer weg...

Spannend Menmo!! Heel verstandig om 2 dagen te wachten. Maar ben ook wel benieuwd naar een foto van je test!

Bizar idd om te lezen hoe anders het bij jullie is Sunny. Zowel qua weer als corona. Wanneer mag je uiterlijk een menstruatie verwachten met je medicatie?

Scholen en opvang is dus echt heel verschillend. Wij willen misschien verhuizen naar een dorp een paar km verderop maar wonen gelukkig in een gebied waar er altijd wel plek is op de scholen (en ik dus niet mijn 2 jarige nu al bij 2 of 3 scholen moet gaan inschrijven)
Ik heb de test niet bewaard en ook geen foto gemaakt haha! Ik dacht “ik test over 2 dagen gewoon weer” tenzij ik inmiddels ongesteld ben uiteraard. Heb er eigenlijk best rust in, we zien het wel :)

Qua opvang en scholen: wij wonen in de Randstad in een wat kleinere stad en moeten echt wel tijdig inschrijven. Kdv eigenlijk al direct als je zwanger bent (althans, het kdv waar wij de kinderen hebben (gehad), is geliefd oa door de locatie/omgeving). School doorgaans vanaf 2,5/3 jaar maar de school waar onze oudste zit ook weer op een geliefde school en hebben haar dus met 1.5 jaar oud ingeschreven. Een andere zeer geliefde school had toen zelfs al een wachtlijst hoorden we van vrienden!
Ah oké ik snap het Lampje! Ik zou die 9 weken echo ook mooi laten staan. Dat is volgende week al. Hoe voel je je nu?

Fijn dat het weer wat beter gaat Pinguïn! Ik hoop dat de nachten ook wat rustiger mogen worden voor jullie.

Vutje, mij maakt het niks uit hoor. Er schrijven meer zwangeren mee. Misschien als het een hele tijd duurt om zwanger te worden dat het niet leuk is maar voor nu alleen maar gezellig. 😊

Saga goeie van het eigen risico. Dat ga ik ook maar gewoon wat lager zetten denk ik.

Roosiex hoe gaat het nu? Al ongesteld geworden? Ik hoop nog steeds voor je op een positieve test.

Dinosaus ik zal inderdaad even goed lezen hoe die ovulatietesten werken mocht ik ze gaan gebruiken. Ik hoop natuurlijk stiekem dat het niet nodig gaat zijn en dat het deze keer raak is.
Maar goed, vandaag jouw NOD en jubilieum, gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd of je al hebt getest. Leuk om er zo achter te komen. Ik hoop op goed nieuws van jou vandaag of deze week! :-D

Soepmyn oh toen je dat schreef van de zonnestralen dacht ik jaaaa ik ook! Ook als het gewoon koud is, een paar zonnestraaltjes zouden me zo goed doen.

Sunny ik denk dat je inderdaad je eigen tradities vaak maakt met je gezin. Doen wij wel tenminste. Hier ook 2 culturen.

Oorbelletje, het hangt er inderdaad van af waar je woont. En ik weet ook niet hoe het in België is. Ik was na mijn zwangerschapsverlof vorige keer werkzoekend, op een gegeven moment een baan gevonden en na een maand kon onze dochter daar terecht. Maar ik mocht wel zelf mijn werkdagen kiezen gelukkig want ze hadden alleen op bepaalde dagen plek op de opvang. Ik woon overigens niet in de randstad.

Fijn dat je er zo in staat menmo. Hoop voor je alsnog een positieve test!

Besss ik schuif erbij aan op het wachtbankje. Pff wat duurt wachten lang he. Ik hoop dat de week snel mag gaan!

Hier had ik gister iets waarvan ik dacht zou ik zwanger zijn? NOD is pas volgende week dinsdag maar ik had gisterochtend dat ik vreselijk moest kokhalzen tijdens het tandenpoetsen. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap ook in het eerste en deel van het tweede trimester. Maaaarrr ik had dat toen niet voordat ik had getest en het lijkt me ook wel heel vroeg om zo’n ‘duidelijk’ symptoom te hebben. Ik heb dat anders echt nooit maar ik ga er maar even vanuit dat het toeval was.

Gister even met mijn vriend besproken wanneer te testen. NOD is 22 december en we hebben besloten dat we 23 december gaan testen. Voor de zekerheid een extra dagje wachten (als dat lukt) en 23 is de verjaardag van m’n vriend dus dat leek ons wel een leuke dag om te testen. En als hij dan negatief is of ik ervoor ongesteld ben geworden, dan bestellen we lekker sushi en drinken we een cocktail, haha.
Hier van het wachtbankje af, helaas ben ik licht ongesteld geworden. We gaan maar weer door naar de volgende ronde! Ik heb afgelopen maand aan mezelf gemerkt dat ik er veel meer mee bezig ben dan dat is zou willen. Heel vervelend, nog maar moed en geduld blijven hebben.

Ondertussen lees ik natuurlijk weer lekker mee, spannend Menmo en Roosiex! Ik hoop dat het is gelukt en jullie snel een positieve test ik handen hebben. Het lijstje van “niet zwangeren” begint dan al mooi in te krimpen.
Hier vandaag afspraak gehad met de huisarts en bloedonderzoek gehad. Ze belde daarnet op en bevestigde een prille zwangerschap. Nu was mijn HCG maar 12...Dit maakt mij nu echt ongerust. Ik had het veel hoger verwacht aangezien ik al 1 dag voor nod positief teste. Had de waarde eigenlijk liever niet geweten. Ben nu echt hard aan het piekeren en bij elk krampje maak ik mij zorgen...Ik betwijfel nu echt of het wel goed gaat aflopen.
Oorbelletje, ik weet niets over de waardes van hcg of hoe hoog het moet zijn; wat is een ‘betere’ waarde? Kan het niet ook zo zijn dat het wellicht wat lager is omdat het nog zo vroeg is? Krampjes kan van alles zijn, je baarmoeder moet groeien, je darmen zitten in de weg, etc. Niet teveel piekeren, je kunt nu niet veel meer doen dan afwachten (Weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan).

Pebbles, oee nog een weekje dan! En uitkijken naar sushi en een cocktail is een goed alternatief :)
En de nachten hier gaan beter! Alhoewel, ik kom wel moeilijk in slaap, maar mn zoontje slaapt tenminste weer goed :yes: voelde deze week op 2 plekken de kiezen doorkomen, dus de ergste pijn zal voorbij zijn :D

Jammer Soepmyn!
Even een ego-post hier, reageer later deze week inhoudelijk op jullie:
Net weer getest met een 2-voor-€5 van Kruidvat. Vandaag is NOD dus eigenlijk zou ik niet op dit tijdstip moeten testen maar ja.. nog steeds niet ongesteld en werd behoorlijk ongeduldig, die rust van gister ben ik ergens onderweg verloren vandaag ;-D
Nu vind ik die 2-5 testen niet heel duidelijk, maar goed iets anders had ik niet in huis. En ja hoor, met heeeeeeeel goed kijken is een heeeeeel licht streepje te zien , “zelfs” man zag hem “het ziet er uit als een schaduw van een streepje onder een papiertje” ;-D
Streepje was te licht om op de foto te krijgen dus morgen of overmorgen test ik nog eens met ochtendurine..
Ik heb getest voor de persconferentie zonder dat man dat merkte, en bij het einde gezegd dat ik “toch nog iets positiefs kon melden en zwanger denk te zijn” :lol:
menmo wijzigde dit bericht op 14-12-2020 19:55
0.06% gewijzigd
Jammer Soepmyn, op naar de volgende ronde (een lockdownbaby zou wel toepasselijk zijn toch ;))

Pebbles dat zou wel bijzonder zijn. Al voelde ik me de vorige ronde ook ineens misselijk en slap, alsof ik bijna onderuit ging. Herkende ik ook van mijn vorige zwangerschap maar toch fantoom symptoom geweest...

Wat zou een 'goede' waarde nu dan zijn Oorbelletje? Zou je nog eens (dezelfde soort) zwangerschapstest kunnen doen en dan kijken of de streep donkerder wordt? Al in zwanger natuurlijk gewoon zwanger... Hopelijk kun je je zorgen snel loslaten en lekker vooruit kijken, het ligt nu buiten jouw invloed of het wel of niet goed gaat. Enige wat je nu kunt doen is gezond leven en B11 slikken ;)
Yesss Menmo dat zou tof zijn! Morgenochtend zou het dan goed te zien moeten zijn! :hyper:
https://www.24baby.nl/zwanger/zwangersc ... rmoon-hcg/

Volgens deze (niet super wetenschappelijke maar wel duidelijke) website is 12 bij 4 weken zwanger prima Oorbelletje :)
Oorbelletje; Waardes verschillen heel erg inderdaad. In Nl wordt er niet op getest (in de meeste gevallen). En het is maar net welke zwangerschapstest je gebruikt, sommige zijn pas vanaf 50 bijvoorbeeld. Maar ik snap wel dat het onzeker maakt. Het is wel aan de lage kant, maar zegt nog niks. Dat gewacht is spannend hé. Kan je je concentreren op je studie enzo nu?

Jammer Soepmyn! En ja, als je eenmaal wil ben je er snel veel mee bezig. Ik vind het altijd bijzonder dat mensen ook de keuze een kind te willen kunnen maken en dan niet er mee bezig zijn.

Menmo wat spannend! Ik had exact dit de eerste keer! Midden op de dag, heel licht streepje. Volgende ochtend duidelijker. Heel spannend!

Pebbles wat spannend ook bij jou. Ik zeg altijd; als je symptomen hebt zijn die van hcg dus zou je nu al positief moeten testen, maar dat zou dus wel heel vroeg zijn bij je. Ben benieuwd!

Hier nog aan het wachten op ovulatie. Ben er nu ook even veel mee bezig.
Ahh Soepmyn wat balen! Enige is dat het fijn is om duidelijkheid te hebben. Volgende ronde weer een kans!
Ik herken het heel erg wat je zegt er meer mee bezig te zijn dan je zou willen. Wij dachten van we gaan ‘gewoon’ vrijen zonder anticonceptie en dan zien we wel. Nou niet dus, op het moment dat ik mogelijk kon ovuleren zat ik heel erg van oh we moeten het wel om de dag doen! Daarom vanaf volgende ronde maar ovulatietesten gebruiken als het deze ronde niet raak is.

Oorbelletje, vervelend dat dat zo gaat. Soms kan je dan maar beter niets weten inderdaad. Kan je je zorgen ook bij de huisarts kwijt? Heeft ze iets over de waarde gezegd?
Betekent het niet gewoon dat je minder ver bent dan je denkt? Dat je later hebt geovuleerd of zo? Haha sorry allemaal vragen.
Krampen zou ik mij trouwens helemaal geen zorgen over maken, ik had in het begin van mijn vorige zwangerschap flink wat krampen. Dat is juist iets waar ik nu eventueel en zwangerschap aan zou herkennen.

Pinguïn, ja ik hoop dat de week snel gaat. Morgen over een week wil ik testen mocht m’n menstruatie zich nog niet hebben aangediend.
Heel fijn dat je zoontje weer doorslaapt! Ik heb ook een tijd (overigens niet tijdens zwangerschap) gehad dat ik moeilijk in slaap viel. Gek werd ik er van. Wat bij mij hielp was een minimaal een half uurtje voor het slapen gaan een boek lezen. En wat ook goed hielp was slaapmeditatie. Een meditatie van een paar minuten die je doet voordat je gaat slapen. Ik ben helemaal niet zo’n mediteerder maar dat werkte verassend goed.

Jaa wat een goed nieuws Menmo! Alvast een voorzichtige felicitatie! Heb je vanmorgen nog een keer getest?

Besss bizar he hoe je lijf je voor de gek kan houden. Ik reken er maar op dat het niks betekent. Hoe gaat ie verder bij jou op het wachtbankje?

Saga ja is ook zo, en het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ik nu al positief zou testen, haha.
Doe jij ovulatietesten?

Dinooo ik wil graag van jou horen! Ik neem aan dat je gister nog hebt getest?
Jullie hebben trouwens mooi mazzel dat jullie nog een hotel met diner konden doen gister, vanaf vandaag mag het niet meer.
Oorbelletje die HCG waarde zegt niets wanneer je maar 1 keer test.
Mijn eerste zwangerschap was ook medisch en toen moest ik tot aan de eerste scan in week 7 elke 3 dagen mijn HCG waardes laten testen. Het moet mooi oplopen maar die informatie haal je dus niet uit maar 1 test.
Daarbij zou je verwachten dat wanneer je zwanger raakt met behulp van medicatie je precies weet hoelang je zwanger bent maar ik ben toen bij de eerste scan 5 dagen terug gezet... het kan dus zeker dan je minder lang zwanger bent dan je nu denkt.

Ik hoop zo voor je (en voor ons allemaal) dat de zwangerschappen goed gaan :)
Ik heb nu 1 week medicatie erop zitten en merk nog niets.
Omdat ik nog niet ongesteld ben geworden zou dit met medicatie nu wel binnen 4 weken moeten gebeuren, mocht ik na die 4 weken nog niet ongesteld zijn geworden dan kan/moet ik een zwangerschapstest doen :) dat is op 5 januari.

Ik ga er vanuit dat dat ik voor die tijd ongesteld zal worden maar voor nu zou ik wel mijn NOD op 5 januari kunnen zetten :)
Voor degenen die in de toekomst nog ovulatietesten willen gebruiken, mijn kleine n=1 onderzoekje.

Ovulatietesten mag je vaak volgens de handleiding niet met de eerste urine van de dag gebruiken. Dat is omdat LH gedurende de dag opbouwt en je dan kans hebt dat je je piek mist. De clearblue digitale ovulatietest moet je volgens de handleiding doen na 4 uur niet geplast te hebben, dan is direct na het wakker worden juist het handigst. Ik had vanmorgen een negatieve test, maar ik zag dat de streepjes (die clearblue ook gewoon heeft) bijna even donker waren. En ik had een streepjestest extra gevoelig van 2besure gedaan (had nog een stapel).
Die bijna positief. Na middagdutje (laatste dag kdv voorlopig, even gebruik van maken ;)) nogmaals beide testen gedaan. Beide positief! Ik had nog 1 gewone van sensitest . Die was net niet positief of net wel. Veel onduidelijker af te lezen, omdat alleen het linkerdeeltje van de test donkerder wordt en de controlestreep heel donker is. Daarom wist ik vorige cyclus niet zeker of ik positief heb getest.

Conclusie; ook met clearblue zou ik niet s ochtends, maar liever ergens tussen 10 en 18 testen. Hier was 2 uur niet drinken/ plassen voldoende. Je moet m 15 sec in urine houden als je het opvangt. Dat was hier twee keer niet genoeg (foutmelding, duur teststaafje verspilt). Sensitest is hier moeilijker af te lezen dan de iets goedkopere 2besure.
Vervelend van dat menstruatie @Roosie, hopelijk heb je het ergste alweer achter de rug?!

Soepmyn ook vervelend. Ik snap wel dat je er veel mee bezig bent hoor. Ik hoop dat het snel raak is.

@Menmo spannend! Ik hoop dat hij gaat oplopen wanneer je opnieuw test!

En spannend voor iedereen op het wachtbankje. :worship:

@Sunny, fijn dat je een NOD hebt. Ik heb je toegevoegd in de tabel. Spannend hoor!

@pebbles, goeie instelling heb je! Zou fijn zijn als het raak is en anders lekker genieten van dat drankje en sushi. Wat ik overigens al best mis. Vooral een lekker drankje. Ik heb al wat alcoholvrije cocktails gezocht die ik in de vakantie ga proberen :hyper:
Verder voel ik me goed trouwens pebbles

@saga, je weet er veel vanaf! Wat gebruik je zelf om je LH piek te ontdekken? Hoop dat je hem een deze dagen gaat vinden!
@oorbelletje, krijg je binnenkort ook nog een vroegecho eigenlijk? Misschien dat dit je ook wat meer zekerheid kan geven? Of hoe gaat dit in België?
Goede instelling Pebbles! Sowieso een leuke verjaardag dus, óf een positieve test óf lekker eten en drinken 😉

Jammer Soepmyn! Lastig hè, dat we er dan toch zo mee bezig zijn..

Oorbelletje, je bent zelf statisticus toch las ik? Dan weet je ook dat 1 testresultaat niet voldoende is hè? 😉 nog een aantal keer testen, desnoods nog een keer bij arts de waarde laten meten en dan kan je er verder mee. Hoewel ik je zorgen begrijp hoor!

Fijn Pinguïn dat de kiezen door lijken te zijn! Mijn jongste moet de laatste 4 kiezen nog en daar heb ik zoooo geen zin in! Hij is laat met alle tanden en kiezen dus geen idee wanneer we aan de beurt zijn..

Saga, al een positieve ovulatietest in handen gehad? Wanneer verwacht je die ongeveer?

Dino hoe is het bij jou? Heb je getest? En genoten van de laatste mogelijkheid om in een hotel te kunnen dineren? 😊

Ik heb vanmorgen weer getest met een Kruidvat early test, en nu eindelijk een duidelijke streep! Joehoe! 🎉 volgens cyclus dan uitgerekend op 23 augustus, een zomerkindje dus!
Voel me sinds gister wat weeïg af en toe, heel gek want bij de eerdere zwangerschappen ben ik 0,0 misselijk geweest. Het zal toch geen meerling zijn hè?! 😂
menmo wijzigde dit bericht op 16-12-2020 10:07
0.33% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven