Tuurstreepje, wat denken jullie?

15-12-2020 11:49 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,
Vorige week maandag heb ik na onze 2e icsi poging op dag 5 een blastocyst teruggeplaatst gekregen. De arts was erg positief en gaf aan dat dit echt een hele goede kans was. Ze adviseerden 14 dagen na terugplaatsen te testen maar kon mijn zenuwen zojuist niet langer in de hand houden en heb toch getest... en volgens mij zie ik een heel licht streepje... hoor graag of jullie het ook zien?!

https://ibb.co/Gs6znJW

Dankjewel alvast!
ik zie hem ook
Ja, ik zie m ook. Maar ik heb geen verstand van icsi en weet niet je wellicht te vroeg vals positief kan testen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Ja hoor, een streepje.
Een voorzichtige gefeliciteerd!! :flirting:

- edit: wat VGM zegt.. daar heb ik dus ook geen verstand van.
anoniem_6403aefb0a56d wijzigde dit bericht op 15-12-2020 11:52
31.66% gewijzigd
Ja, ik zie hem ook :)
Op welke dag zit je nu qua cyclus? Als dit je NOD dag is vind ik hem zelf erg licht.

Zelf ook via icsi zwanger geraakt :)
Medicatie is volgens de artsen na 10 dagen uit je lichaam. Is bij mij nu ook 15 dagen geleden dus wat dat betreft zit ik wel safe.

Lichte streepje vind ik ook eng maar is wel eerste streepje ooit bij mij🤞🏻
Nu dag 13 na de punctie en dus 8 dagen na terugplaatsing. Was geen ochtendurine waar ik mee getest heb. Pff zet wat geeft dit een stress... wat denken jullie. Morgenochtend opnieuw testen of beter dagje wachten? En welke test dan het duidelijkst?

Nod is aanstaande zaterdag
thol wijzigde dit bericht op 15-12-2020 11:58
3.20% gewijzigd
Dag 8 na terugplaatsing. Hij ziet er uit als een reguliere 10dpo positieve test.
Ik zou morgen weer testen. Of overmorgen, als je je kunt bedwingen. Als het goed is is hij morgen al iets duidelijker.
Zou overmorgen testen met ochtendurine. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik zie het ook! Een voorzichtige felicitatie wat fijn voor je!
Lafae schreef:
15-12-2020 11:57
Dag 8 na terugplaatsing. Hij ziet er uit als een reguliere 10dpo positieve test.
Dag 8 na tp en embryo is 5 dagen oud dus 13 dpo
piene1987 schreef:
15-12-2020 12:08

Dan is het nog even spannend.
Ja ik zie hem ook!
Zo begon het bij mij ook. Zo'n stuur streep.
Ik duim voor je.
ik duim voor je
Lafae schreef:
15-12-2020 12:09
Dan is het nog even spannend.
Ja lijkt mij ook inderdaad. Mijnes waren 13dpo echt donkerder. Maar zal misschien p.p verschillen.
Hoop het voor haar!
poeh spannend, voorzichtige felicitaties
Piene had jij terugplaatsing op dag 3 of dag 5?
Ik durfde eerder niet te testen ivm de medicatie maar nu zo’n dun streepje geeft ook weer onzekerheid!
Hoop zo dat het komende dagen gaat oplopen 🤞🏻
piene1987 schreef:
15-12-2020 12:08
Wat Piene zegt. Ik heb 2 biochemische zwangerschappen gehad met dit soort streepjes op 12dpo. Mijn succesvolle zwangerschap was op 12 dpo een duidelijk zichtbare streep, hij is nu 7 weken oud. Bij mijn oudste testte ik pas op 15dpo.

Dus in mijn ervaring is dit erg licht voor 13dpo. Mensen die ‘laat’ positief testen hebben vaak eerder een latere eisprong dan ze dachten gehad, dan dat ze laat hcg aan gaan maken. Alleen dat kan bij jou niet, jij weet je eisprong heel precies. Maar ieder lichaam is anders dus ik hoop voor jou dat je wél zo iemand bent die wat trager hcg aanmaakt.

Mijn oudste liep als embryo flink achter op de groei (dag of 4-5 telkens) en daarvan las ik toen dat dat vaak een voorbode is van een miskraam. En die gaat nu toch echt bijna naar de basisschool. Alles kan.

Kortom: ja hij is positief. En ik hoop voor je dat hij ook op gaat lopen.
lux- wijzigde dit bericht op 15-12-2020 12:43
0.91% gewijzigd
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Thol schreef:
15-12-2020 12:34
Piene had jij terugplaatsing op dag 3 of dag 5?
Ik durfde eerder niet te testen ivm de medicatie maar nu zo’n dun streepje geeft ook weer onzekerheid!
Hoop zo dat het komende dagen gaat oplopen 🤞🏻
Gewoon om de dag testen met ochtendurine, als het goed zit gaat het redelijk snel oplopen vanaf nu.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Spannend!
Streepje hoor, spannend!
Ik zie hem ook
Ik zie het ook hoor!!!!
Spannend! Heeft het streepje kleur? Ik zie m duidelijk! Kan alleen niet zien of het grijs of roze is. Als het raak is heb je zaterdag vast een hele duidelijke test.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven