Vriend doet zijn best
donderdag 17 december 2020 om 23:58
Hi allemaal!
Na een tijdje van ''downs'' in onze relatie, doet vriendlief nu wel heel erg zijn best. Het probleem is alleen dat ik op dit moment even niet de behoefte voel om leuk te doen. Ik weet niet zo goed hoe dat komt, maar ik denk dat ik eraan moet wennen dat hij nu na maanden opeens wel oog voor mij heeft. Ik ben de afgelopen tijd wat meer mijn eigen ding gaan doen en dat is hem ook op gaan vallen. We hebben een heleboel gesprekken gehad en hij doet nu echt zijn best om mij aandacht te geven.
Ik ben meer dingen aan gaan geven, wat al een heel ding is voor mij. Normaal gesproken ben ik erg gesloten daarin. Ik heb ook aangegeven dat ik het binnenkort (na de feestdagen) wel tijd vind om even allebei ons eigen ding, in ons eigen huis te gaan doen. Ik heb het idee dat dit een beetje rauw op zijn dak viel, en hij sindsdien nóg meer zijn best is gaan doen. Het veranderd voor mij alleen niks. Ik heb nog steeds de behoefte om even alleen te zijn.
Ik wil heel graag zelf ook weer normaal gaan doen, omdat ik echt zie dat hij ermee bezig is. Maar hoe pak ik dit het beste aan?
Na een tijdje van ''downs'' in onze relatie, doet vriendlief nu wel heel erg zijn best. Het probleem is alleen dat ik op dit moment even niet de behoefte voel om leuk te doen. Ik weet niet zo goed hoe dat komt, maar ik denk dat ik eraan moet wennen dat hij nu na maanden opeens wel oog voor mij heeft. Ik ben de afgelopen tijd wat meer mijn eigen ding gaan doen en dat is hem ook op gaan vallen. We hebben een heleboel gesprekken gehad en hij doet nu echt zijn best om mij aandacht te geven.
Ik ben meer dingen aan gaan geven, wat al een heel ding is voor mij. Normaal gesproken ben ik erg gesloten daarin. Ik heb ook aangegeven dat ik het binnenkort (na de feestdagen) wel tijd vind om even allebei ons eigen ding, in ons eigen huis te gaan doen. Ik heb het idee dat dit een beetje rauw op zijn dak viel, en hij sindsdien nóg meer zijn best is gaan doen. Het veranderd voor mij alleen niks. Ik heb nog steeds de behoefte om even alleen te zijn.
Ik wil heel graag zelf ook weer normaal gaan doen, omdat ik echt zie dat hij ermee bezig is. Maar hoe pak ik dit het beste aan?
Might be a bitch in the morning so catch me at nighttime
zaterdag 19 december 2020 om 16:47
zaterdag 19 december 2020 om 17:09
Ik snap helemaal dat jouw lichaam op slot staat. Je hebt teveel aan je hoofd en je kunt je niet ontspannen. Je kunt nergens heen in je eigen woning! Als je dit met het bespreekt, zou hij daar begrip voor hebben?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

zaterdag 19 december 2020 om 17:10
Ja, dat is nogal zot ja.boekenlegger0 schreef: ↑19-12-2020 16:47Als je hem niet weg wil sturen kun je ook nog zelf even ergens anders heen gaan. Al is het natuurlijk van de zotte dat je niet eens alleen kunt ontspannen in je eigen huis. Ik zou hem heel duidelijk maken dat seks sowieso niet aan de orde is.

zaterdag 19 december 2020 om 17:14
Dat lijkt me niet de reden. De reden dat ze geen seks met hem wil, lijkt me te liggen in het feit dat hij een onaantrekkelijke uitvretende lambal is. Of hij er begrip voor heeft doet niet ter zake.
zaterdag 19 december 2020 om 18:04
havermout1 schreef: ↑19-12-2020 16:39Koop online een treinkaartje en geef hem een brood en pot pindakaas mee. Tot nooit!
Dit ja. Je bent hem niks verplicht, maar als dat het makkelijker voor je maakt kun je nog eenmalig een kleine investering doen in zijn reiskosten en wat basic boodschappen voor de eerste dagen. Dan kan hij ondertussen ergens wat lenen tot hij zijn geld weer krijgt of zijn moeder wat gezelschap houden in ruil voor een natje en een droogje. Als ik het goed begrijp zou hij sowieso tot het eind van de maand van jouw inkomsten leven, dus geef hem als je het niet laten kan een voorschotje en laat hem verder zijn eigen boontjes doppen. Dit is dan het laatste dat je aan hem uitgeeft, vanaf volgende maand kun je je hele budget weer aan jezelf en je eigen verplichtingen spenderen. Belangrijkste is dat je je eigen ruimte weer claimt. Hij zal gerust nog even sputteren en pruttelen en op je gevoel gaan spelen, maar hij draagt niks bij en kan zich dus ook nergens op beroepen.
En ja, seks lijkt me ook een gepasseerd station. Jij bent er klaar mee, voelt geen klik meer met hem en zijn hele houding is een en al lustkiller. Houd de eer aan jezelf, ook wat dit betreft.
foechoer wijzigde dit bericht op 19-12-2020 18:05
0.08% gewijzigd

zaterdag 19 december 2020 om 18:10
Begrip van zijn kant lijkt me niet zo aan de orde. TO is klaar met deze man en deze relatie. Een goed gevoel bij elkaar hebben is wel de minste vereiste om seks te gaan hebben en dat is op dit moment niet meer het geval. Het enige dat hij hoeft te begrijpen is dat hij niet meer welkom is om rond te blijven hangen in het huis van zijn ex. De relatie is over, alleen ex-vriend moet nog even in de realiteit aankomen.
zaterdag 19 december 2020 om 19:47
Ik vind het wel een goed idee om het dan te betalen inderdaad en desnoods betaalt hij het me gewoon terug, aangezien we de financiën toch apart deden.
Ik zag een reactie ergens over het bespreken van dingen. Dat heeft geen zin. De bal wordt elke keer teruggekaatst naar mij, waardoor ik eigenlijk geen zin heb om nog een discussie te voeren.
Als voorbeeld, als ik benoem dat ik vind dat hij teveel rookt dan zegt hij dat ik ook veel rook. Dat klopt, ik rook dan wel sigaretten en dat is toch een stuk goedkoper. Blijft allebei slecht natuurlijk. Ook rook ik heel af en toe een jointje, maar sinds ik mijn auto heb eigenlijk niet meer. Hij gaat dit hoe dan ook hypocriet vinden.
Als ik het aan zou geven over de werk/school situatie, dan krijg ik naar m'n hoofd geslingerd dat ik de laatste tijd ook niet goed bezig ben voor school. En ga zo nog maar even door.
Bespreken heeft dus eigenlijk geen zin. Ik moet duidelijk zijn en zodra hij op mijn gevoel gaat inspelen voet bij stuk houden.
Ik zag een reactie ergens over het bespreken van dingen. Dat heeft geen zin. De bal wordt elke keer teruggekaatst naar mij, waardoor ik eigenlijk geen zin heb om nog een discussie te voeren.
Als voorbeeld, als ik benoem dat ik vind dat hij teveel rookt dan zegt hij dat ik ook veel rook. Dat klopt, ik rook dan wel sigaretten en dat is toch een stuk goedkoper. Blijft allebei slecht natuurlijk. Ook rook ik heel af en toe een jointje, maar sinds ik mijn auto heb eigenlijk niet meer. Hij gaat dit hoe dan ook hypocriet vinden.
Als ik het aan zou geven over de werk/school situatie, dan krijg ik naar m'n hoofd geslingerd dat ik de laatste tijd ook niet goed bezig ben voor school. En ga zo nog maar even door.
Bespreken heeft dus eigenlijk geen zin. Ik moet duidelijk zijn en zodra hij op mijn gevoel gaat inspelen voet bij stuk houden.
zaterdag 19 december 2020 om 20:12
T-Bag schreef: ↑19-12-2020 19:47Ik vind het wel een goed idee om het dan te betalen inderdaad en desnoods betaalt hij het me gewoon terug, aangezien we de financiën toch apart deden.
Hiermee zit je denk ik op het juiste spoor. Jij hoeft hem niet te bewijzen dat jouw beslissing gerechtvaardigd is. Jij stapt uit deze relatie omdat jij dat wilt, en daarmee houdt het voor hem ook op. Het is geen zakelijke transactie, zodra een van de partners de relatie beeindigd verklaart dan is dat zo. De andere partij heeft daar dan geen invloed meer op. Jij weet al dat het over is, als hij het nog niet snapt gaat hij daar achter komen als hij in de trein naar zijn eigen huis zit. Of over een paar dagen, of volgende week, wanneer hij wil. Waarschijnlijk weet hij zelf ook wel dat het klaar is, maar hij probeert je nog even binnenboord te houden omdat hij meer verliest dan jij als dit eenmaal een voldongen feit is.
zaterdag 19 december 2020 om 21:18
Nee natuurlijk niet. Hardstikke chill toch, gast zijn in je eigen woning?
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

zaterdag 19 december 2020 om 22:21
T-Bag schreef: ↑18-12-2020 11:05
Ergens voelt het heel erg lullig om iemand om die redenen (veel blowen, geen werk of studie, lui) af te wijzen. Dit omdat ik zelf ook nog lang niet mijn zaken op orde heb. Het voelt dan hypocriet om iemand om dezelfde reden af te wijzen. Ik probeer wel echt mijn best te doen en me volledig in te zetten voor mijn studie en werk. Toch heb ik het idee dat hij mij (onbewust misschien) toch ergens afremt. Hij probeert mij heus wel te motiveren door te zeggen dat ik huiswerk moet maken bijvoorbeeld, maar ergens kan ik het niet echt serieus nemen van iemand die zelf niks anders doet dan gamen. Zijn houding, de hele tijd moe, lamlendig en nergens geen zin in hebben begint ook effect te hebben op mij.
Ik kan me goed voorstellen dat je, als je midden 20 bent, druk bent met een leven voor jezelf opbouwen. En dan het liefst met iemand samen bent die je daarin ook stimuleert en niet tegenhoud om het maximale uit jezelf te halen. Ik ben ook maximaal 2 dagen in de week bij mijn vriend, anders voel ik gewoon dat ik ook luier en lakser word. Zijn houding is wat dat betreft wel enigszins besmettelijk...
zaterdag 19 december 2020 om 23:00
Goed dat je dit in ziet. Gewoon duidelijk aangeven dat je er klaar mee bent en wil dat hij naar zijn eigen appartement vertrek. Als hij wil weten waarom, 'omdat ik geen relatie meer met je wil' . Als hij door gaat vragen, geen redenen gaan benoemen enkel 'omdat ik geen relatie meer met je wil' en je niet laten verleiden om in gesprek te gaan erover. Jij wil niet meer dus het is klaar, dat is geen punt van discussie, hij hoeft het er niet mee eens te zijn, hij hoeft het niet te begrijpen, hij heeft het enkel maar te accepteren.T-Bag schreef: ↑19-12-2020 19:47Ik vind het wel een goed idee om het dan te betalen inderdaad en desnoods betaalt hij het me gewoon terug, aangezien we de financiën toch apart deden.
En ja dat is heel rot, maar het is wel de enige manier.
zaterdag 19 december 2020 om 23:14
Is het enkel schuldgevoel of ben je eigenlijk ook bang voor hoe hij gaat reageren?
Als dat zo is dan is het nog belangrijker de relatie zsm te verbreken.
Als je bang bent dat je niet standvastig kan blijven dan licht je iemand in (je ouders?) en plan je het moment dat je de relatie gaat verbreken en hij ook je huis moet verlaten.
Laat je vader of een vriend oid een uur later langskomen. En laat hem vertrekken.
Als dat zo is dan is het nog belangrijker de relatie zsm te verbreken.
Als je bang bent dat je niet standvastig kan blijven dan licht je iemand in (je ouders?) en plan je het moment dat je de relatie gaat verbreken en hij ook je huis moet verlaten.
Laat je vader of een vriend oid een uur later langskomen. En laat hem vertrekken.
zaterdag 19 december 2020 om 23:41
Ik weet 100% zeker dat hij gaat vragen naar redenen, maar dat snap ik ergens ook wel. Ik zou ook willen weten waarom iemand me dumpt. Het vervelende is dat hij dan alles gaat ontkrachten en beloftes gaat maken.
Ik ben niet zo zeer bang dat hij agressief gaat worden, maar meer dat hij op me gevoel in gaat spelen en heel zielig gaat doen. Ik ben heel beïnvloedbaar en helaas weet hij dat ook. Ik heb gewoon geen zin in een discussie want ik wil het wel zo volwassen mogelijk aanpakken. Als hij me gaat lopen pushen voel ik me genoodzaakt om heel gemeen te doen om dan maar zo mijn punt duidelijk te maken.
Ik las net een topic van een meid die zwanger is, en haar vriend doet me denken aan die van mij. Zet dingen toch in een ander perspectief...
Ik ben niet zo zeer bang dat hij agressief gaat worden, maar meer dat hij op me gevoel in gaat spelen en heel zielig gaat doen. Ik ben heel beïnvloedbaar en helaas weet hij dat ook. Ik heb gewoon geen zin in een discussie want ik wil het wel zo volwassen mogelijk aanpakken. Als hij me gaat lopen pushen voel ik me genoodzaakt om heel gemeen te doen om dan maar zo mijn punt duidelijk te maken.
Ik las net een topic van een meid die zwanger is, en haar vriend doet me denken aan die van mij. Zet dingen toch in een ander perspectief...
zondag 20 december 2020 om 00:00
Ik bedoel ook niet dat je bang bent voor agressie, maar voor zijn reactie.
Je kan zijn reactie goed inschatten, je weet al wat hij gaat zeggen en hoe jij daarop gaat reageren. Jij bent beïnvloedbaar en dat weet hij ook.
Agressie kan je op vele manieren uitleggen. Welke vorm van agressie ook: het is grensoverschrijdend gedrag.
Die vriend van jou gaat in alle opzichten over jouw grenzen heen.
Hij heeft totaal geen gezamenlijk belang, hij kijkt niet naar jouw belang, enkel zijn belang geldt.
Hij weet heel goed hij jou weer kan overtuigen. En als dat gelukt is draait hij het ook nog even zo dat jij je schuldig voelt, dat het aan jou ligt.
Dat is een ziekelijke manier om vanuit je eigen belang een ander zo te behandelen. Hij maakt misbruik van het feit dat jij zo beïnvloedbaar bent voor zijn eigen belang.
Hij heeft recht op een verklaring zeg je. Dat heeft hij ook, maar dat weet hij allang want hoeveel discussies hebben jullie hierover al gevoerd.
Hij buit jouw verklaring uit, door te blijven zuigen zodat hij jou weer kan beïnvloeden en overtuigen.
Je kunt hem kort uitleggen waarom je deze keuze maakt. Dat is iets anders dan je te blijven verdedigen in je keuze.
Maar uiteindelijk doe jij dit. Jij laat het je overkomen.
Als je logisch nadenkt is het toch te zot voor woorden dat hij nu nog bij je is terwijl jij al lang en breed uitgecheckt bent.
Ga iets doen aan je weerbaarheid, want dit is echt ongezond.
Je kan zijn reactie goed inschatten, je weet al wat hij gaat zeggen en hoe jij daarop gaat reageren. Jij bent beïnvloedbaar en dat weet hij ook.
Agressie kan je op vele manieren uitleggen. Welke vorm van agressie ook: het is grensoverschrijdend gedrag.
Hij heeft totaal geen gezamenlijk belang, hij kijkt niet naar jouw belang, enkel zijn belang geldt.
Hij weet heel goed hij jou weer kan overtuigen. En als dat gelukt is draait hij het ook nog even zo dat jij je schuldig voelt, dat het aan jou ligt.
Dat is een ziekelijke manier om vanuit je eigen belang een ander zo te behandelen. Hij maakt misbruik van het feit dat jij zo beïnvloedbaar bent voor zijn eigen belang.
Hij heeft recht op een verklaring zeg je. Dat heeft hij ook, maar dat weet hij allang want hoeveel discussies hebben jullie hierover al gevoerd.
Hij buit jouw verklaring uit, door te blijven zuigen zodat hij jou weer kan beïnvloeden en overtuigen.
Je kunt hem kort uitleggen waarom je deze keuze maakt. Dat is iets anders dan je te blijven verdedigen in je keuze.
Als je logisch nadenkt is het toch te zot voor woorden dat hij nu nog bij je is terwijl jij al lang en breed uitgecheckt bent.

zondag 20 december 2020 om 00:10
Jeetje, kan het wat vriendelijker?Peertjes schreef: ↑20-12-2020 00:00Ik bedoel ook niet dat je bang bent voor agressie, maar voor zijn reactie.

zondag 20 december 2020 om 00:13
T-Bag schreef: ↑19-12-2020 23:41Ik weet 100% zeker dat hij gaat vragen naar redenen, maar dat snap ik ergens ook wel. Ik zou ook willen weten waarom iemand me dumpt. Het vervelende is dat hij dan alles gaat ontkrachten en beloftes gaat maken.
Vraag iemand je bij te staan, dit is ook al vaker gezegd hier toch?
Het is uit, graag je spullen pakken en naar de trein. Nee ik wil deze discussies niet, ik wil dat je nu gaat.
Die ander kan dan helpen met afkappen van discussie en hem de deur uit helpen.
zondag 20 december 2020 om 00:50
zondag 20 december 2020 om 08:23
Peertjes schreef: ↑20-12-2020 00:00Ik bedoel ook niet dat je bang bent voor agressie, maar voor zijn reactie.
Dit is een hele goeie post TO.
Lees hem een paar keer en dan dóórpakken.
Geen discussies meer voeren, niet hem op je in laten praten, de redenen zijn al honderd keer besproken.
Het is klaar nu. Zeg hem dat je een eind maakt aan de relatie en vraag hem vandaag te vertrekken.
zondag 20 december 2020 om 08:45
Bel je beste vriendin of een familielid (iemand die goed weerbaar is maar rustig blijft onder alle omstandigheden). Vraag of die om 11u bij je kan zijn.
Om 10u zeg je tegen je vriend dat het uit is en dat je wil dat hij vandaag vertrekt. Het is uit omdat ondanks praten er geen verbetering in jullie situatie zit. Je vindt het niet aantrekkelijk dat hij alleen maar gamet en jouw alles in het huishouden laat doen.
Ja maar.... Nee, ik wil het er verder niet meer over hebben, het is over.
Ja maar.... Nee, ik wil het er niet meer over hebben, het is over.
Ja maar.... Je hebt een uur om je spullen te pakken, het is over.
Enzovoort.
Dat houd je een uur vol. Dan komt je versterking en kun je met hem/haar wachten tot je vriend daadwerkelijk het huis uit is.
En dan voel jij je toch opgelucht en vrij!
Om 10u zeg je tegen je vriend dat het uit is en dat je wil dat hij vandaag vertrekt. Het is uit omdat ondanks praten er geen verbetering in jullie situatie zit. Je vindt het niet aantrekkelijk dat hij alleen maar gamet en jouw alles in het huishouden laat doen.
Ja maar.... Nee, ik wil het er verder niet meer over hebben, het is over.
Ja maar.... Nee, ik wil het er niet meer over hebben, het is over.
Ja maar.... Je hebt een uur om je spullen te pakken, het is over.
Enzovoort.
Dat houd je een uur vol. Dan komt je versterking en kun je met hem/haar wachten tot je vriend daadwerkelijk het huis uit is.
En dan voel jij je toch opgelucht en vrij!
zondag 20 december 2020 om 09:11
Ik heb met je te doen. Je hebt de boel heel goed op een rijtje en weet dat je beter af bent zonder hem! Maar het ontbreekt je aan het lef hem eruit te zetten.
Doe het, echt waar! Deze jongen belemmert jou in de ontwikkeling van jouw leven, hij trekt je omlaag.
En dan ben je maar gemeen. Jammer dan, dat is hij ook door op deze manier zo ontzettend misbruik te maken van jouw goedheid en zwakke punten.
Je noemt ergens dat het zielig is dat jij zich van niks bewust is. Als hij naar je geluisterd had dan zou hij weten hoe de vork in de steel zat! Dus mooi zijn eigen schuld!
TO, maak het uit, echt! En ga met een schone lei het nieuwe jaar in!
Doe het, echt waar! Deze jongen belemmert jou in de ontwikkeling van jouw leven, hij trekt je omlaag.
En dan ben je maar gemeen. Jammer dan, dat is hij ook door op deze manier zo ontzettend misbruik te maken van jouw goedheid en zwakke punten.
Je noemt ergens dat het zielig is dat jij zich van niks bewust is. Als hij naar je geluisterd had dan zou hij weten hoe de vork in de steel zat! Dus mooi zijn eigen schuld!
TO, maak het uit, echt! En ga met een schone lei het nieuwe jaar in!
zondag 20 december 2020 om 13:11
Even een update: het hoge woord is eruit.
Niet helemaal zoals ik het had gepland, maar goed. Ik kwam vannacht laat thuis van werk en had eigenlijk niet zoveel zin om te praten. Hij merkte dat er wat was en bleef doorvragen. Ik gaf aan dat ik liever niet wou praten, omdat ik voor mezelf nog duidelijk moest krijgen wat ik ging zeggen. Uiteindelijk vroeg hij of het met de relatie te maken had en of ik er klaar mee was. Natuurlijk werd ik emotioneel want ik kan me niet groothouden en ik knikte ja.
Toen barstte de bom los. Ik ben een kutwijf, kinderachtig, laf, egoïstisch, dit kon ik niet maken, ik heb hem een rotstreek geleverd en dit kon ik niet zomaar in mijn eentje beslissen. Ik ben niet anders dan alle andere vrouwen en zijn exen. Ik mag dan ook helemaal nooit meer zeuren over mijn exen want ik ben net zo erg.
Ik heb zijn leven verpest en ik ben een leugenaar. Ik ben niet wie hij dacht dat ik was en hij herkent mij niet meer terug. Ik had met hem moeten praten en eerlijk zijn want hij heeft zovaak gevraagd of er wat was.
Dat laatste heeft hij gelijk in. Ik had misschien inderdaad mijn twijfels moeten uitspreken. Maar ik zag daar de meerwaarde even niet van in want ik was zelf heel hard aan het nadenken, en wou geen dingen zeggen/toezeggen waar ik zelf nog niet zeker van was. Daar heb ik hem ook gelijk in gegeven en sorry voor gezegd.
Hij zei dat ik hem nog een kans moest geven en dat ik dit niet kon maken na alles wat hij voor me heeft gedaan. Ik heb hem een kut kerst bezorgd. Ik heb deze relatie verpest na alles wat hij voor me heeft gedaan en ik denk alleen aan mezelf. Hij dacht alleen maar aan onze toekomst en ik alleen aan mezelf. Door mij ziet hij zijn hele toekomst in duigen vallen. Ik moest maar regelen hoe hij thuis kwam samen met de kat. Ik hoefde niet te verwachten dat ik hem ooit nog zou zien of spreken.
Ik was na een tijdje de verwijten zat en had geen zin in een zinloze discussie. Ik ben toen naar vrienden gegaan en daar op de bank geslapen.
Via app nog een heleboel dingen gezegd die eigenlijk op hetzelfde neerkomen. Hij vind dat ik er te makkelijk vanaf kom en er te makkelijk over denk/doe. Ik zou de consequenties van mijn acties nog wel onder ogen komen.
Hij wordt als het goed is vanavond opgehaald. Ik ben aan het werk vanavond dus ik zie hem denk ik niet meer.
Ergens heeft hij een punt over dat ik het had moeten zeggen. Dat ben ik met hem eens. Maar de andere verwijten zijn toch echt wel even rauw op me dank gekomen en doet toch best wel pijn.
Niet helemaal zoals ik het had gepland, maar goed. Ik kwam vannacht laat thuis van werk en had eigenlijk niet zoveel zin om te praten. Hij merkte dat er wat was en bleef doorvragen. Ik gaf aan dat ik liever niet wou praten, omdat ik voor mezelf nog duidelijk moest krijgen wat ik ging zeggen. Uiteindelijk vroeg hij of het met de relatie te maken had en of ik er klaar mee was. Natuurlijk werd ik emotioneel want ik kan me niet groothouden en ik knikte ja.
Toen barstte de bom los. Ik ben een kutwijf, kinderachtig, laf, egoïstisch, dit kon ik niet maken, ik heb hem een rotstreek geleverd en dit kon ik niet zomaar in mijn eentje beslissen. Ik ben niet anders dan alle andere vrouwen en zijn exen. Ik mag dan ook helemaal nooit meer zeuren over mijn exen want ik ben net zo erg.
Ik heb zijn leven verpest en ik ben een leugenaar. Ik ben niet wie hij dacht dat ik was en hij herkent mij niet meer terug. Ik had met hem moeten praten en eerlijk zijn want hij heeft zovaak gevraagd of er wat was.
Dat laatste heeft hij gelijk in. Ik had misschien inderdaad mijn twijfels moeten uitspreken. Maar ik zag daar de meerwaarde even niet van in want ik was zelf heel hard aan het nadenken, en wou geen dingen zeggen/toezeggen waar ik zelf nog niet zeker van was. Daar heb ik hem ook gelijk in gegeven en sorry voor gezegd.
Hij zei dat ik hem nog een kans moest geven en dat ik dit niet kon maken na alles wat hij voor me heeft gedaan. Ik heb hem een kut kerst bezorgd. Ik heb deze relatie verpest na alles wat hij voor me heeft gedaan en ik denk alleen aan mezelf. Hij dacht alleen maar aan onze toekomst en ik alleen aan mezelf. Door mij ziet hij zijn hele toekomst in duigen vallen. Ik moest maar regelen hoe hij thuis kwam samen met de kat. Ik hoefde niet te verwachten dat ik hem ooit nog zou zien of spreken.
Ik was na een tijdje de verwijten zat en had geen zin in een zinloze discussie. Ik ben toen naar vrienden gegaan en daar op de bank geslapen.
Via app nog een heleboel dingen gezegd die eigenlijk op hetzelfde neerkomen. Hij vind dat ik er te makkelijk vanaf kom en er te makkelijk over denk/doe. Ik zou de consequenties van mijn acties nog wel onder ogen komen.
Hij wordt als het goed is vanavond opgehaald. Ik ben aan het werk vanavond dus ik zie hem denk ik niet meer.
Ergens heeft hij een punt over dat ik het had moeten zeggen. Dat ben ik met hem eens. Maar de andere verwijten zijn toch echt wel even rauw op me dank gekomen en doet toch best wel pijn.

zondag 20 december 2020 om 13:40
Jemig joh! Wat een zak! Jij blijft maar naar je eigen aandeel kijken en zegt nog sorry?! Meid, die sorry verdient hij niet hoor! Ga jezelf alsjeblieft op waarde schatten zodat je niet weer zulke figuren aantrekt.
Ik hoop voor je dat hij vanavond inderdaad weg is en je van hem geen last meer gaat hebben. Blokkeer alle mogelijkheden om contact op te nemen met je. Heeft hij jouw sleutel nog, dan verander je je slot.
Fijn dat je vrienden hebt waar je zo snel bij terecht kon vannacht. Laat ze jou helpen hierbij, zodat die ex van je niet nog een voet tussen de deur kan krijgen.
Heel veel succes!
Ik hoop voor je dat hij vanavond inderdaad weg is en je van hem geen last meer gaat hebben. Blokkeer alle mogelijkheden om contact op te nemen met je. Heeft hij jouw sleutel nog, dan verander je je slot.
Fijn dat je vrienden hebt waar je zo snel bij terecht kon vannacht. Laat ze jou helpen hierbij, zodat die ex van je niet nog een voet tussen de deur kan krijgen.
Heel veel succes!