Onduidelijke relatie

19-12-2020 15:57 75 berichten
Dit bericht is verwijderd

OP is verwijderd, actie is ondernomen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-12-2020 09:37
Reden: OP verwijderd, dat is verboden
95.16% gewijzigd
Waarom moet er een label op wat jullie hebben?

Als je afspreekt dat jullie niemand anders zien of daten, dan zie je vanzelf wel welke kant het opgaat.

Laat los dat er een naam aan gegeven moet worden.
Nou ja je hebt een ultimatum gesteld he dus even zijn antwoord afwachten.
Spannend hoor, nog 1 nachtje slapen en je weet of je de kerst bij hem mag doorbrengen!
Alle reacties Link kopieren
Vind JIJ het nu fijn met hem... of stiekum eigenlijk niet.
Als jij het fijn vindt, geef hem dat de tijd die hij kennelijk nodig heeft.
Niet de kat op het spek binden, nergens voor nodig.

Bijna de 30 aangetikt..? Heb je haast ofzo.
Goed dat je een ultimatum hebt gesteld! Na verloop van tijd mag je echt wel wat duidelijkheid verwachten. Hoe lang daten jullie nu? Ooit eens gedate met een man en die zei mij precies hetzelfde (nog niet door en door kennen en niet te snel in een relatie willen stappen) Ik had ook een onderbuikgevoel. Uiteindelijk hebben we 9 maanden gedate en toen heb ik er de stekker uitgetrokken, want hij wilde nog steeds niet uitspreken dat we een relatie hadden. Ik heb er spijt van dat ik niet eerder maar m’n onderbuikgevoelens heb geluisterd... Als je twijfelt aan z’n intenties is dat meestal niet zo’n goed teken...
Oja, ik bespeur in je bericht ook enige twijfel of jij hem wel leuk genoeg vindt voor een relatie. Heb je jezelf die vraag al gesteld? Of wil je gewoon heel graag een relatie?
daddy_gijs schreef:
19-12-2020 16:26
Vind JIJ het nu fijn met hem... of stiekum eigenlijk niet.
Als jij het fijn vindt, geef hem dat de tijd die hij kennelijk nodig heeft.
Niet de kat op het spek binden, nergens voor nodig.

Bijna de 30 aangetikt..? Heb je haast ofzo.

Ze bedoelt dat hij bijna de 30 heeft aangetikt en dat het daarom misschien nogal kinderachtig overkomt zoals hij zich nu gedraagt.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Is er ook een ander in het spel?
Jij wilt een relatie, hij twijfelt. Begrijp ik dat goed?

In dat geval, laat hem twijfelen zo lang als hij wil. En ondertussen ga jij door met je leven en als hij uitgetwijfeld is en hij wil ook een relatie dan zie jij wel of hij nog een plek krijgt in je leven.

Ook al ben je heel verliefd, je gaat toch niet af zitten wachten of je wel of niet aan mag schuiven bij het kerstdiner al naar gelang hoe meneers pet staat. Een kerel die het zo aanpakt kan de tranen niet waard zijn.
Ok, en als hij nu zegt dat jullie een relatie hebben, wat dan? Mag hij t dan nooit meer uitmaken? Moeten er gelijk trouwplannen gemaakt worden?
ik geef mn bek ook maar een douw
Ik doe hetzelfde als jouw date ben ik bang haha. Ik neem relaties heel erg serieus en ik zal pas in eentje stappen op het moment dat ik er zeker van ben dat ik iemand heb ontmoet waarbij het goed zit. Echt goed. Dus mijn huidige vriend heeft ook mijn ouders en wat vrienden ontmoet terwijl we geen relatie hadden. Ik ben heel erg dankbaar naar mijn vriend toe dat hij mij die ruimte heeft gegeven en geen ultimatums heeft gesteld, maar hij en ik zaten ook echt op dezelfde lijn daarin, dat scheelde heel erg. We hebben een heerlijke relatie nu, waarin we elkaar begrijpen, volledig onszelf kunnen zijn en ik denk echt dat dat mede komt doordat we elkaar ruimte hebben gegeven om in ons eigen tempo naar elkaar toe te groeien. Ik kan me echter ook zeker voorstellen dat, als je sneller toe aan vastigheid bent, een jaar vrijblijvend daten niet ideaal is.

Maar voor nu heb jij hem een ultimatum gesteld, hij heeft toegezegd met een antwoord te komen. Dus even rustig afwachten.
Ik snap wel dat je duidelijkheid wil na een tijd. Maar kan je ook accepteren als hij zegt geen relatie te willen?
Ik heb in een zelfde soort situatie gezeten en nog veel te lang met zo’n man aangemodderd omdat ik hem wel echt leuk vond. Achteraf had ik gewoon op tijd moeten accepteren dat hij geen relatie wilde, en dat dat ook niet ging veranderen.
Hoe lang is een tijdje?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hoe gaat hij je voorstellen aan zijn ouders?

Mam, pap, dit is Doutzen ... We hebben geen relatie, maar ik sleep haar toch voor de gezelligheid maar mee naar jullie jaarlijkse Kerstdiner met de hele familie?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
19-12-2020 17:30

Mam, pap, dit is Doutzen ... We hebben geen relatie, maar ik sleep haar toch voor de gezelligheid maar mee naar jullie jaarlijkse Kerstdiner met de hele familie?
Gegarandeerd mooie kerstdinerfoto's voor op facebook of instagram!
Wissewis schreef:
19-12-2020 17:30

Off-topic, maar niet dit jaar
Zo van: dit is een vriendin...alsof je in zijn toneelstuk mag meespelen zolang hij het goed vindt. Gaat hij ook mee naar jouw ouders?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Klinkt als iemand die allergisch lijkt voor het woordje relatie. Denkt dat exclusiviteit en uitspreken dat je elkaar echt heel leuk vind meteen de trouwdag en 5 baby's gepland gaan worden. Alsof iedereen dat ook allemaal per se wil.... en dat hij vastligt voor de rest van zijn leven ofzo.

Terwijl je wel bij zijn ouders kan komen opdraven. Als wat?

Ik vind beetje zielig klinken zo'n type man.
Wel apart dat hij je met kerst bij zijn ouders uitnodigt als jullie 'niks hebben'.

Ben ook benieuwd hoe hij je aan zijn ouders zou voorstellen. Of dat hij juist wil kijken hoe dat gaat voor hij serieuzer wordt.
Je kunt méér.
Ow, leuk de oudertest.

Klinkt nog leuker.
Ik zou er ook erg slecht tegen kunnen en denken dat hij zijn pijlen ook op een ander heeft gericht en tussentijds mij als reserve houdt. Maarja, ik vertrouw weinig mannen :roll:
Luci_Mster2 schreef:
19-12-2020 18:18
Ow, leuk de oudertest.

Klinkt nog leuker.
Dát zou ook nog kunnen.
Luci_Mster2 schreef:
19-12-2020 18:18
Ow, leuk de oudertest.

Klinkt nog leuker.
En dan gaat ie straks aan zijn moeder vragen wat zij ervan vindt?
En op basis daarvan gaat ie beslissen of je relatie-materiaal bent?

Zou ik geen zin in hebben.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Of hij gaat je ten huwelijk vragen in zijn jongensslaapkamer, zijn langverwachte wens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven