Zwanger, zoveel lucht in de maag

21-12-2020 12:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zwanger, hiep hiep hoera, hartstikke blij mee.
Maar: ik voel me alsof er een skippybal in mijn maag zit. Ontzettend opgeblazen, en ik moet bijna nonstop boeren laten. Dit geeft dan letterlijk 1 seconde verlichting, en dan zit de skippybal er weer.
Ik voel me verder goed, maar dit ellendige gevoel is vervelend. Ik slaap er niet van en kan amper eten.
Ik lees dat het kan komen door progesteronlevels. Iemand hier ervaring mee, en hoe lang blijft dit aanhouden?
Ik hoopte dat het een 1e trimester kwaal was, maar als het door progesteron komt, kan ik mijn borst wel natmaken denk ik voor de komende 30 weken...
Wie geeft mij hoop? :biggrin:
-
Je kan het alfabet leren boeren. :thumbsup:

;-)

Gefeliciteerd met je zwangerschap. :D
Heb ik ook heel erg gehad, de eerste 16 - 18 weken en daarna niet meer. Bleef maar gigantische boeren laten, echt niet normaal.
Cola drinken (kan ook zonder cafeïne) dan boer je het sneller weg
En Rennies
Gefeliciteerd!

Rennies inderdaad.... voor mn zwangerschappen nooit gebruikt en erna ook niet meer. Maar tijdens was ik er zo blij mee!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Herkenbaar. Ik ben ook zwanger, 15 weken nu. Tot 2 weken terug was ik ook net een skippybal, maar dan met de luchtstroom de andere kant op ;-) . Het is bij mij dus echt minder geworden. Helaas komen daar dan weer andere kwaaltjes voor in de plaats...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven