vreemd gevoel

21-12-2020 16:18 48 berichten
Dag allen,

ik heb het topic verwijderd, het is mij duidelijk
anoniem_63cc6aee49ce5 wijzigde dit bericht op 21-12-2020 19:30
96.43% gewijzigd
Wat is je vraag?
Alle reacties Link kopieren
Deze meid leeft van aandacht janboter. Ze geniet van het effect wat ze heeft op mannen, en jou in het algemeen. Je bent wat onzeker en stil en kennelijk zwaar onder de indruk van haar.
Laat deze dame lekker aan je voorbijgaan en ga voor iemand wat meer in jouw comfort zone! 💪🏼
Klinkt als een vlindertje, iemand die tijdens het uitgaan lekker flirt met mensen die ze leuk vindt.
Ik zou er niet teveel over nadenken, en als je een herkansing wil, gewoon vragen of ze nog eens met je wil daten.
Denk wel dat je je dan van een iets betere kant mag laten zien, want nog een keer stil zijn tijdens een date is niet echt een goede zet.
Je hebt je kans gehad en die niet gegrepen. Jammerdebammer.
Geloof nooit dat ze je nu nog als een potentiële wip/ relatie ziet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Gewoon een flirterig meisje Jan, ze test haar sexappeal uit. Je hebt er niks aan, investeer er geen energie meer in.
Jullie zijn duidelijk geen match.
Ik zou eens gaan kijken of je meer kan gaan praten tijdens een date of is dat specifiek bij dit meisje?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Je bent wat te terughoudend geweest denk ik, maar volgens mij twijfel je ook over hoe leuk je haar vindt..niet leuk genoeg blijkbaar.

Jij te preuts en zij te klef? dan wil je haar dus duidelijk niet.
En nu?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
bedankt voor jullie reacties

in de meeste reacties kan ik mij goed vinden.

Het punt zat het vooral in het niet kunne rijmen van dat wat ze tijdens het afspreken heeft gezegd dat je vrienden wil blijven, met de boodschap dat ze het lastig vond om te zeggen en dat ze wel kon begrijpen dat ik wellicht boos.

om dan vervolgens tijdens het uitgaan weer te flirten (met vermoedelijk geen serieuze ondertoon,) terwijl ze wist dat ik haar leuk vond.
[/quote]

wilde haar wel maar durfde op een andere manier niet goed
viva-amber schreef:
21-12-2020 17:13
En nu?
mijn gevoel is bevestigd. ts mij nu duidelijk wat ze wilde.
Ze is een player.
ik geef mn bek ook maar een douw
Wanneer jij ongeinteresseer doet op jullie dates dan is ze toch vrij om te doen wat zij wil. Ze heeft geen relatie of afspraken met jou. Verder komen jullie over als heel jong.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tijdens het uit gaan en dansen....

Het houdt je bezig... dat moet namelijk enige tijd geleden zijn. Voor maart 2020
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
viva-amber schreef:
21-12-2020 17:20
Wanneer jij ongeinteresseer doet op jullie dates dan is ze toch vrij om te doen wat zij wil. Ze heeft geen relatie of afspraken met jou. Verder komen jullie over als heel jong.
zeker! vond alleen dat met dat blousje en dan een paar minuten later met een ander gaan wat vreemd.
ik ga jullie bedanken voor de reacties, wel ga ik het topic aanpassen zodat ik niet herkend kan worden.
Dan schrijf je het haar, toch?
Van heey, wat wil je van mij, ik voel me tot je aangetrokken maar je maakt me ook onzeker.

Het is toch Corona dus als je een blauwtje loopt komt dat waarschijnlijk niet eens zo in de picture. Dan is het als een rotje wat je gooit in een regenplas.
het maakt mij niet zozeer uit dat ze in een ander geinterreseerd is, maar wel dat ze eerst met haar blouse dicht laat doen om vervolgens binnen a 5 min met een ander te zoenen.

jullie reacties lezende snap ik het wel wat beter, ze kan ook gewoon die destreffende jongen tegen zijn gekomen en zin gehad hebben om te zoenen.

en natuurlijk zie ik in dat ik wat onhandig ben geweest
janboter schreef:
21-12-2020 17:15
bedankt voor jullie reacties

in de meeste reacties kan ik mij goed vinden.

Het punt zat het vooral in het niet kunne rijmen van dat wat ze tijdens het afspreken heeft gezegd dat je vrienden wil blijven, met de boodschap dat ze het lastig vond om te zeggen en dat ze wel kon begrijpen dat ik wellicht boos.

om dan vervolgens tijdens het uitgaan weer te flirten (met vermoedelijk geen serieuze ondertoon,) terwijl ze wist dat ik haar leuk vond.
Vrienden wil blijven ? Jullie waren nog helemaal geen vrienden, meer - vage - kennissen.
janboter schreef:
21-12-2020 17:31
, maar wel dat ze eerst met haar blouse dicht laat doen
Had ze d’r handen vol ?
janboter schreef:
21-12-2020 17:17
wilde haar wel maar durfde op een andere manier niet goed
[/quote]

dat is niet preuts, dat is verlegen
blijfgewoonbianca schreef:
21-12-2020 17:36
Had ze d’r handen vol ?
nee, ze had het prima zelf kunnen doen. vond het uberhoud al vreemd dat ze daarvoor naar ons toekwam.
Als je herhaling wilt voorkomen zal je toch wat meer lef moeten hebben een volgende keer..als je haar wel leuk vind en zij is klef naar jou..inkoppertje toch..hoe ga je het dan doen bij een meisje dat niet naar jou toe komt maar waar jij zelf op af moet?
Ze is een kechie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven