Boos, heel boos

dinsdag 22 december 2020 om 01:48
Allereerst: beste mods, dit is een emotioneel relatieding. Ja, het is coronagerelateerd. Maar het hoort echt hier op het relatietopic.
Laat het hier alsjeblieft staan.
Een nieuwe nick vanwege de herkenbaarheid, neem het me niet kwalijk.
De ouders van meneer Pyro hadden ons uitgenodigd voor eerste kerstdag.
Ik vond dat een super idee, we hebben elkaar al lang niet meer gezien. Er heeft iemand kanker, dus erg voorzichtig ivm corona.
Daarom wil ik de uitnodiging ook alleen maar aannemen als we ons daarvoor een ruime week isoleren. De kinderen staan hier ook achter en houden zich er streng aan.
Vandaag heeft meneer Pyro "per ongeluk" drie uur met twee vrienden doorgebracht. Een van hen werkt bij een groot bedrijf waar vorige week 20 mensen positief getest zijn.
Ik ben echt zo gefrustreerd. Stomme zak hooi, daarmee ben ik al jaren getrouwd. Ik vind het zo gemeen tegenover ons allemaal. Zijn kinderen, zijn ouders, mij.
En nu? Met z'n allen geen contact met meneer Pyro tot na de kerst is wel een heel dramatische wending.
Dus moet hij zijn ouders maar afzeggen en de kinderen uitleggen waarom.?
Laat het hier alsjeblieft staan.
Een nieuwe nick vanwege de herkenbaarheid, neem het me niet kwalijk.
De ouders van meneer Pyro hadden ons uitgenodigd voor eerste kerstdag.
Ik vond dat een super idee, we hebben elkaar al lang niet meer gezien. Er heeft iemand kanker, dus erg voorzichtig ivm corona.
Daarom wil ik de uitnodiging ook alleen maar aannemen als we ons daarvoor een ruime week isoleren. De kinderen staan hier ook achter en houden zich er streng aan.
Vandaag heeft meneer Pyro "per ongeluk" drie uur met twee vrienden doorgebracht. Een van hen werkt bij een groot bedrijf waar vorige week 20 mensen positief getest zijn.
Ik ben echt zo gefrustreerd. Stomme zak hooi, daarmee ben ik al jaren getrouwd. Ik vind het zo gemeen tegenover ons allemaal. Zijn kinderen, zijn ouders, mij.
En nu? Met z'n allen geen contact met meneer Pyro tot na de kerst is wel een heel dramatische wending.
Dus moet hij zijn ouders maar afzeggen en de kinderen uitleggen waarom.?

dinsdag 22 december 2020 om 17:45
Hij had er gisteren gewoon schijt aan wat er was afgesproken. Hij heeft aan die afspraak meebeslist. Dan ga ik ervan uit dat hij niet met andere mensen gaat lopen klussen. En dat kan een volwassen vent ook wel bedenken.
Maar het was hem op dat moment niet belangrijk genoeg.
Ik had hem echt niet gebeten ofzo, als hij vanaf het begin af aan gezegd had dat hij het een slecht plan vond. Dan hadden we iets anders bedacht.
Maar het was hem op dat moment niet belangrijk genoeg.
Ik had hem echt niet gebeten ofzo, als hij vanaf het begin af aan gezegd had dat hij het een slecht plan vond. Dan hadden we iets anders bedacht.

dinsdag 22 december 2020 om 19:52
Een week isolatie voorafgaand aan bezoek kwetsbare oudere kan sowieso nooit voldoende zijn:
De meeste mensen krijgen na besmetting klachten rond dag 5, maar dat kan ook wel 14 dagen duren. En in sommige gevallen nog langer.
https://www.medicalnewstoday.com/articl ... r#symptoms
Verder kun je ook corona hebben, zonder klachten te ontwikkelen. Dus dan ben je wel drager en kan je ook gewoon anderen besmetten.
Die 1,5 meter is een indicatie, om het leefbaar te houden. Maar er is ook onderzoek waaruit blijkt dat virusdeeltjes zich wel tot 10 meter kunnen verspreiden. Ook via airconditioning systemen.
Iemand schreef hier dat als je 15 minuten met iemand praat op 1,5 meter afstand er geen probleem kan zijn. Dat is echt onzin. Dat virus denkt echt niet van joepie de afstand is nu 1,45 meter en nou mag ik iemand besmetten. Of: we zijn nu 16 minuten verder, en ja gaan met die banaan, want nu mag ik los.
Die hele 1,5 meter samenleving is echt alleen maar een indicatie, die is afgegeven omdat het de beste optie is. Want als je 2-3 meter gaat aangeven, het voor mensen nog moeilijker wordt om zich eraan te houden.
Er is nu ook al het VK virus aangetoond bij iemand in Amsterdam die niet in VK is geweest.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F
Kortom, ik zou op verre afstand van je schoonouders blijven, TO. Maar goed om het iig buiten te doen.
De meeste mensen krijgen na besmetting klachten rond dag 5, maar dat kan ook wel 14 dagen duren. En in sommige gevallen nog langer.
https://www.medicalnewstoday.com/articl ... r#symptoms
Verder kun je ook corona hebben, zonder klachten te ontwikkelen. Dus dan ben je wel drager en kan je ook gewoon anderen besmetten.
Die 1,5 meter is een indicatie, om het leefbaar te houden. Maar er is ook onderzoek waaruit blijkt dat virusdeeltjes zich wel tot 10 meter kunnen verspreiden. Ook via airconditioning systemen.
Iemand schreef hier dat als je 15 minuten met iemand praat op 1,5 meter afstand er geen probleem kan zijn. Dat is echt onzin. Dat virus denkt echt niet van joepie de afstand is nu 1,45 meter en nou mag ik iemand besmetten. Of: we zijn nu 16 minuten verder, en ja gaan met die banaan, want nu mag ik los.
Die hele 1,5 meter samenleving is echt alleen maar een indicatie, die is afgegeven omdat het de beste optie is. Want als je 2-3 meter gaat aangeven, het voor mensen nog moeilijker wordt om zich eraan te houden.
Er is nu ook al het VK virus aangetoond bij iemand in Amsterdam die niet in VK is geweest.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F
Kortom, ik zou op verre afstand van je schoonouders blijven, TO. Maar goed om het iig buiten te doen.

dinsdag 22 december 2020 om 20:08
En dan merk je 3 uur lang niet dat hij zit te knutselen en kleppen met 2 vrienden bij of in jullie garage?Pyrotechnik schreef: ↑22-12-2020 17:57Hm moet even kijken of ik een alibi heb of dat ik stiekem zelf met vrienden had afgesproken...
![]()
Gevonden! Was met de kinderen binnen en hij bij de garage aan het rommelen.

dinsdag 22 december 2020 om 20:23
Whomi ik ren niet als een soort controletrol achter mijn man aan. Hij is geen klein kind. Zo zit onze relatie gelukkig niet in elkaar.
We zijn dol op elkaar en hebben een a twee keer per jaar onenigheid. Deze keer zat het me erg hoog. Heeft me geholpen hier van me af te schrijven en jullie meningen/oordelen erover te lezen. Maar op muggenziften ga ik nu niet meer reageren.
Bedankt mensen
We zijn dol op elkaar en hebben een a twee keer per jaar onenigheid. Deze keer zat het me erg hoog. Heeft me geholpen hier van me af te schrijven en jullie meningen/oordelen erover te lezen. Maar op muggenziften ga ik nu niet meer reageren.
Bedankt mensen

dinsdag 22 december 2020 om 20:33
Eigenlijk zouden jullie beter niet kunnen gaan nu het virus zo ernstig is en omdat zijn vader kanker heeft.
Ik zou dit sowiso al niet gepland hebben om op bezoek te gaan bij oude en zieke mensen. Beste is gewoon met het eigen gezin thuis kerst vieren en niet meer op bezoek gaan bij de risicogroep totdat ze het vaccin gehad hebben of als het terug mooier weer is, het virus weer verminderd is en je buiten kunt zitten op afstand van mekaar.
Ik zou dit sowiso al niet gepland hebben om op bezoek te gaan bij oude en zieke mensen. Beste is gewoon met het eigen gezin thuis kerst vieren en niet meer op bezoek gaan bij de risicogroep totdat ze het vaccin gehad hebben of als het terug mooier weer is, het virus weer verminderd is en je buiten kunt zitten op afstand van mekaar.

dinsdag 22 december 2020 om 20:41
Djeez. Wat een dom geleuter dit, snap wel dat vrouwen bij jou zich zo gedragen.vittello69 schreef: ↑22-12-2020 17:14Daarbuiten gaat het de meeste erg goed af. Je maakt het wel erg bijzonder. kom ff van je feministische bok. Heb je dit echt nooit zo bedacht? dat mensen, mannen, voor de lieve vrede meegaand zijn? of denk je echt dat die broek je niet dik maakt? (dat is het wenselijke antwoord, het echte antwoord, niet de broek maar je chocolade, wil je toch niet horen. Fijne avond.
Vraag me ondertussen af waarom er zoveel relatieproblemen zijn als iedereen zo "eerlijk" en open communiceert![]()

anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 22-12-2020 20:42
4.91% gewijzigd
dinsdag 22 december 2020 om 20:41
Jij begint toch over volksstammen mannen?vittello69 schreef: ↑22-12-2020 17:14Je maakt het wel erg bijzonder. kom ff van je feministische bok.
Maar als iemand dan reageert, dan begin je over een feministische bok.
Tuurlijk joh.
dinsdag 22 december 2020 om 22:02
Dat doet inderdaad iedereen wel eens denk ik. Dat moet iedereen ook lekker zelf weten.
Het is wel raar dat mensen vinden dat je dan daarom minder boos mag zijn of er rekening mee moet houden dat iemand zo suf communiceert. Dat is feitelijk niet jouw probleem, maar wat daarop volgt wel natuurlijk.