Hoe kan ik ooit nog een vrouw vertrouwen geen OP

dinsdag 22 december 2020 om 23:18
gewoon feiten opsomming, maar zeg maar niets svp want dit helpt mij niet

dinsdag 22 december 2020 om 23:19
Want, je eigen aandeel bekijken is te confronterend?Verlegen77 schreef: ↑22-12-2020 23:18gewoon feiten opsomming, maar zeg maar niets svp want dit helpt mij niet

dinsdag 22 december 2020 om 23:23
te lief, te aardig, te naïef, te goedgelovig

dinsdag 22 december 2020 om 23:25
Nou geef het dan maar op, want alle vrouwen zijn hetzelfde, allemaal gekleid in dezelfde mal.

dinsdag 22 december 2020 om 23:25
Een relatie is geen ingredientenlijstje wat je kan kopen in de supermarkt he...Verlegen77 schreef: ↑22-12-2020 23:18gewoon feiten opsomming, maar zeg maar niets svp want dit helpt mij niet
Want als jij "de droomman" zou zijn, waarom kies je dan voor haar, waarom kies je dan niet voor de perfecte vrouw.
Met andere woorden, jij bent de droomman niet, aan jou mankeert ook echt wel het een en ander.
En een succesvolle gezonde relatie is (denk ik) pas mogelijk als je voor jezelf heel goed in kaart hebt wat je mankeert, en daarnaast die mankementen accepteert zoals ze zijn.

dinsdag 22 december 2020 om 23:27
Ja jij bent te fantastisch. Het is gek eigenlijk dat jij geen relatie hebt.
Je bent totaal geen instabiele afhankelijke geval, dat het moeilijk vind zijn eigen leven te hebben, en klampt zich niet aan de eerste de beste welwillende vrouw totaal vast...
dinsdag 22 december 2020 om 23:29
Verlegen77,
voor mij lijkt het alsof u te veel uw leven richt op "de ideale partner".
Ook zonder partner moet u weer (als het coronavirus weg is) vakantie en feestjes kunnen hebben.
voor mij lijkt het alsof u te veel uw leven richt op "de ideale partner".
Ook zonder partner moet u weer (als het coronavirus weg is) vakantie en feestjes kunnen hebben.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.
Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
dinsdag 22 december 2020 om 23:34
dinsdag 22 december 2020 om 23:37

woensdag 23 december 2020 om 00:05
Nee, zeg, inderdaad; tietjes zijn niet je grootste issue. Jij hebt veel grotere issues man.Verlegen77 schreef: ↑22-12-2020 23:59Jo volgens mij gaat zen post nu ergens anders over? En met voorkeuren is niets mis