Man beschuldigd mij van vreemdgaan [Geen OP]

23-12-2020 03:31 286 berichten
.
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 23-04-2021 09:12
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
99.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
O getver. Ik kan je helaas geen goede raad geven.
Wel een hele dikke :hug:
Been there, done that, got the T-shirt.
.
anoniem_343589 wijzigde dit bericht op 22-04-2021 20:17
99.21% gewijzigd
Hey, wat een nare situatie!

Goed dat je aangeeft dat je man pas is gestopt met blowen en de antidepressiva is opgehoogd bij hem.
Kun je hem overtuigen naar zijn behandelaar/huisarts te gaan en dit te bespreken?
Levensgenieter ;)
Volgens mij is het gewoon een aandachtstrekker en gelooft hij dat helemaal niet echt. Hij wil gewoon even horen dat je dat nooit zou doen en dat hij het beste is wat je ooit is overkomen. Gewoon een schreeuw om aandacht die hij niet beter weet te verwoorden. Die achterdocht door blowen en medicatie zal wel meevallen.
Is je man wel vaker paranoia?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Midden in de nacht ziet alles er moeilijker en zwarter uit dan de volgende ochtend. Dus proberen te slapen is een goed idee.

Hopelijk is hij morgen bijgedraaid en anders zou ik hem naar zijn behandelaar verwijzen, met zijn waanidee. Net zo kalm blijven (acteren) als hijzelf doet. Het is nergens op gebaseerd, dus jij gaat ook geen drama faciliteren.
In_Tenebris schreef:
23-12-2020 04:07
Die achterdocht door blowen en medicatie zal wel meevallen.
Mijn ervaringen zijn daar helaas anders mee. Ik hoop dat TO het mis heeft. Hier zijn kinderen in het spel. Laat je man contact zoeken met zijn behandelaar over mogelijke bijwerkingen en vraag zelf hulp als om hier ook mee om te gaan. Een depressive partner en vader van je kinderen kan een behoorlijke inpact hebben. Sterkte.
apatura wijzigde dit bericht op 23-12-2020 04:20
Reden: Helaas merr dan 1 ervaring
0.65% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik zou morgen voor de zekerheid de huisarts bellen. Deze combi bij hem kan echt ervoor zorgen dat hij even helemaal de weg kwijt is. Daar moet je hemzelf, maar zeker jezelf en je kinderen voor beschermen.
Apatura schreef:
23-12-2020 04:20
Mijn ervaringen zijn daar helaas anders mee. Ik hoop dat TO het mis heeft. Hier zijn kinderen in het spel. Laat je man contact zoeken met zijn behandelaar over mogelijke bijwerkingen en vraag zelf hulp als om hier ook mee om te gaan. Een depressive partner en vader van je kinderen kan een behoorlijke inpact hebben. Sterkte.

Hij is al jaloers aangelegd zegt TO. Dit zie ik gewoon als aandachttrekkerij, dat ze vreemdgaat gelooft hij niet echt. Als iemand waar je mee samenwoont moet solliciteren weet je dat wel. Misschien was hij ongerust waar ze was toen het uitliep en is dit zijn manier om het te laten blijken. Gewoon geestelijk niet zo volwassen dus. Voor kinderen kunnen depressieve mensen een grote impact hebben en ik vraag me af of daar wel wat aan te doen is.

Waar wel wat aan te doen is vind ik zijn gedrag. Als je je partner zo van slag maakt met je gedrag doe je iets fout. Natuurlijk contact zoeken met begeleiders, maar daarnaast ook duidelijk maken dat ze dit gedrag niet pikt en dat hij daar mee moet stoppen. Ik vind het gewoon zielig gedoe van hem wat ze niet hoeft te pikken. Het kost ook nogal wat energie om met een depressieve partner samen te leven. Daar kan hij, depressief of niet, ook wel eens rekening mee houden.
Straks meteen hulp inschakelen..ik heb echt te doen met je TO :heart: sterkte.
Klinkt alsof je man een waan heeft en medische hulp nodig heeft. Bel vandaag gelijk de huisarts TO. Heel veel sterkte.
Bel met je huisarts en vraag om een dubbel consult, alleen al om he eigen verhaal even kwijt te kunnen.

Sterkte, TO. :hug:
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Kan je bewijzen dat je op werk was? Dan is dat idee van hem meteen uit z'n hoofd. Kan je daarna rustig vertellen qat het met jou doet, zo een beschuldiging.
Net als anderen al aangeven zou ik jouw man adviseren om de huisarts te contacteren want het slaat natuurlijk nergens op dat hij jou daarvan beschuldigd.

Medicatie opgehoogd, gestopt met blowen en dan nu deze reactie geeft toch wel reden om te denken dat hij psychisch niet lekker in zijn vel zit.
Jaahoor schreef:
23-12-2020 06:58
Kan je bewijzen dat je op werk was? Dan is dat idee van hem meteen uit z'n hoofd. Kan je daarna rustig vertellen qat het met jou doet, zo een beschuldiging.

Bewijs bestaat niet als hij een psychose heeft.

Ik zou ook de huisarts bellen en voor de zekerheid alvast zoeken naar het nummer van een spoeddienst. Veel sterkte :hug:
.
anoniem_343589 wijzigde dit bericht op 22-04-2021 20:17
99.81% gewijzigd
Hoewel deze situatie heel erg verdrietig is, is het goed dat hij met zijn ziekte buiten het zicht van de kinderen zal zijn. Goed dat je rond gaat bellen en ik hoop dat iemand hem kan helpen. Ik wens jou en je kinderen veel sterkte.
Wat een vreselijk iets TO.
Wanen zijn al hoogst vervelend voor hemzelf...maar voor de omstanders helemaal (ervaring mee binnen mijn familie).

Nogmaals sterkte! :heart:
.
anoniem_343589 wijzigde dit bericht op 22-04-2021 21:16
99.77% gewijzigd
Ik zou hem overigens nu niet alleen laten met de kinderen. Ik zou erbij blijven tot hij weg is.
.
anoniem_343589 wijzigde dit bericht op 22-04-2021 21:17
99.07% gewijzigd
.
anoniem_343589 wijzigde dit bericht op 22-04-2021 21:17
99.87% gewijzigd
Ach mrsJane wat heftig en verdrietig weer. Zorg goed voor jezelf en je kinderen.
Verder heb ik geen nuttigere bijdrage dan wat er al geschreven is. Bel de huisarts.

Veel sterkte :hug:
Arme TO :hug:

Misschien is het wel heel goed dat hij even afstand neemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven