Is het geslacht te zien of kijk ik helemaal verkeerd?

vrijdag 25 december 2020 om 15:52
Hoi,
Ik heb een 20-weken echo gehad en ik vraag me af of jullie het geslacht kunnen zien op de bijgevoegde foto's. Het kan ook zijn dat ik echt helemaal verkeerd kijk naar een ander lichaamsdeel
.
Dankje!
https://postimg.cc/gallery/ftqp2Fb
Ik heb een 20-weken echo gehad en ik vraag me af of jullie het geslacht kunnen zien op de bijgevoegde foto's. Het kan ook zijn dat ik echt helemaal verkeerd kijk naar een ander lichaamsdeel

Dankje!
https://postimg.cc/gallery/ftqp2Fb
vrijdag 25 december 2020 om 16:06
Ik dacht meisje

Nou ja, 50% kans

Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

vrijdag 25 december 2020 om 16:21
Dit. Ik zie er geen mens in TO, sorryfashionvictim schreef: ↑25-12-2020 16:18Ik heb echt veel echo's gezien in mijn leven maar ik kan niet eens zien dat het een baby is. Hoe ligt het kindje in hemelsnaam, ik herken er echt niks in.

Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

vrijdag 25 december 2020 om 16:46
Ik ben geen expert, maar volgens mij zie je twee billetjes vanaf de onderkant (en zit je foto dus goed). Dan zie je links een soort zakje en rechts iets kleins uitsteken. Ik zou denken een jongen. Maar de foto’s zijn niet zo best.
Met een meisje zie je drie streepjes naast elkaar, zoals een broodje hamburger
Met een meisje zie je drie streepjes naast elkaar, zoals een broodje hamburger
vrijdag 25 december 2020 om 16:59
Wat een flauwe opmerking.
Ten eerste vraagt ze of we het geslacht kunnen zien, dat het een baby is weet ze namelijk al.
Ten tweede is het een conclusie die je trekt die meer zegt over jou dan TO.
Maar bedankt voor je bijdrage aan meeste domme reacties ever. Die staat genoteerd
vrijdag 25 december 2020 om 17:40
Hoi TO
Ik ken je gevoel.
Met onze echo mocht man niet mee en ik vond dat we het beide tegelijk moesten horen of beide niet en dus niet naar geslacht gevraagd en nu erg benieuwd.
Ook ik zit al dagen naar onze foto te kijken wat ik zie met veel fantasie..
Ik denk dat we beide na de lockdown maar een pretecho moeten afspreken
Want als iemand nu jongen/meisje zegt en het is niet goed gegokt en we gaan ons daarop verheugen
(Voor wie mee wil gokken, ik weet niet hoe je die upload)
Ik ken je gevoel.
Met onze echo mocht man niet mee en ik vond dat we het beide tegelijk moesten horen of beide niet en dus niet naar geslacht gevraagd en nu erg benieuwd.
Ook ik zit al dagen naar onze foto te kijken wat ik zie met veel fantasie..
Ik denk dat we beide na de lockdown maar een pretecho moeten afspreken
Want als iemand nu jongen/meisje zegt en het is niet goed gegokt en we gaan ons daarop verheugen
(Voor wie mee wil gokken, ik weet niet hoe je die upload)
vrijdag 25 december 2020 om 19:01
Ik zie er ook niks in (hoe het kindje ligt en wat boven en onder is) maar ik denk dat geboluti weleens gelijk zou kunnen hebben... heb je nog meer foto's? Heb je ernaar gevraagd of juist niet?

vrijdag 25 december 2020 om 19:38
Het lijkt erop alsof hij op de kop ligt, ik denk maag-darmen te zien, (dat ovale met daar aan, het darmstelsel) maar het geslacht kan ik niet zien.
Ik weet uberhaubt niet wat je met 20 weken kunt zien,
Maar In ieder geval van harte gefeliciteerd!
Misschien komt er nog iemand met een geoefend oog voor echo's.
Ik weet uberhaubt niet wat je met 20 weken kunt zien,
Maar In ieder geval van harte gefeliciteerd!

Misschien komt er nog iemand met een geoefend oog voor echo's.