Is het geslacht te zien of kijk ik helemaal verkeerd?

25-12-2020 15:52 54 berichten
Hoi,
Ik heb een 20-weken echo gehad en ik vraag me af of jullie het geslacht kunnen zien op de bijgevoegde foto's. Het kan ook zijn dat ik echt helemaal verkeerd kijk naar een ander lichaamsdeel :facepalm: .

Dankje!

https://postimg.cc/gallery/ftqp2Fb
Jongetje
Alle reacties Link kopieren
Ik zie er geen geslacht in
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
25-12-2020 16:00
Ik zie er geen geslacht in
Mij lukt het ook niet.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Ik kan het wel zien maar verklap het lekker niet :)
Niet geschoten is altijd mis
Ik zie niks
Gatekeeper* schreef:
25-12-2020 15:58
Jongetje
Ik dacht meisje :hihi:
Nou ja, 50% kans :-D
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Dat heeft de echoscopiste toch uitgebreid laten zien en uitgelegd? Of twijfel je aan haar?
Ik zie er niet eens een kind in o_o
Een baby..... Of is het geslacht belangrijker?
Ik neem aan dat de echoscopiste het niet heeft verteld omdat jullie het niet willen weten?
Ik heb echt veel echo's gezien in mijn leven maar ik kan niet eens zien dat het een baby is. Hoe ligt het kindje in hemelsnaam, ik herken er echt niks in.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
25-12-2020 16:18
Ik heb echt veel echo's gezien in mijn leven maar ik kan niet eens zien dat het een baby is. Hoe ligt het kindje in hemelsnaam, ik herken er echt niks in.
Dit. Ik zie er geen mens in TO, sorry :-|
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Dit is volgens mij wel het juiste lichaamsdeel en ik heb dus zeker wel een vermoeden maar normaal gesproken is dit met 20 weken wel iets beter in beeld te brengen. Heb je de juiste foto’s toegevoegd?
De baby ligt voor zover ik kan zien met de billen naar boven. Maar erg duidelijk is het niet. Knietjes in kleermakerszit.
Afbeelding
Ik ben geen expert, maar volgens mij zie je twee billetjes vanaf de onderkant (en zit je foto dus goed). Dan zie je links een soort zakje en rechts iets kleins uitsteken. Ik zou denken een jongen. Maar de foto’s zijn niet zo best.

Met een meisje zie je drie streepjes naast elkaar, zoals een broodje hamburger 😂
JobEva schreef:
25-12-2020 16:08
Een baby..... Of is het geslacht belangrijker?
Wat een flauwe opmerking.
Ten eerste vraagt ze of we het geslacht kunnen zien, dat het een baby is weet ze namelijk al.
Ten tweede is het een conclusie die je trekt die meer zegt over jou dan TO.

Maar bedankt voor je bijdrage aan meeste domme reacties ever. Die staat genoteerd
To ik zie wel dat het een pottyshot is (onderkant billen zichtbaar) alleen het geslacht zie ik niet echt duidelijk.
Ik zie er wel 3, dus dan zal ik het wel verkeerd zien. Tenzij?
Op deze foto is niet het geslacht in beeld.
Op de foto doet de echoscopist een vruchtwater meting, vlak naast het lijntje waar de echoscopiste meet is het neusje (met de beide neusgaten) zichtbaar
Hoi TO
Ik ken je gevoel.
Met onze echo mocht man niet mee en ik vond dat we het beide tegelijk moesten horen of beide niet en dus niet naar geslacht gevraagd en nu erg benieuwd.
Ook ik zit al dagen naar onze foto te kijken wat ik zie met veel fantasie..

Ik denk dat we beide na de lockdown maar een pretecho moeten afspreken
Want als iemand nu jongen/meisje zegt en het is niet goed gegokt en we gaan ons daarop verheugen

(Voor wie mee wil gokken, ik weet niet hoe je die upload)
Afbeelding
geboluti schreef:
25-12-2020 17:28
Op deze foto is niet het geslacht in beeld.
Op de foto doet de echoscopist een vruchtwater meting, vlak naast het lijntje waar de echoscopiste meet is het neusje (met de beide neusgaten) zichtbaar
Ik zie er ook niks in (hoe het kindje ligt en wat boven en onder is) maar ik denk dat geboluti weleens gelijk zou kunnen hebben... heb je nog meer foto's? Heb je ernaar gevraagd of juist niet?
Het lijkt erop alsof hij op de kop ligt, ik denk maag-darmen te zien, (dat ovale met daar aan, het darmstelsel) maar het geslacht kan ik niet zien.
Ik weet uberhaubt niet wat je met 20 weken kunt zien,
Maar In ieder geval van harte gefeliciteerd! ;-)
Misschien komt er nog iemand met een geoefend oog voor echo's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven