Is het geslacht te zien of kijk ik helemaal verkeerd?

25-12-2020 15:52 54 berichten
Hoi,
Ik heb een 20-weken echo gehad en ik vraag me af of jullie het geslacht kunnen zien op de bijgevoegde foto's. Het kan ook zijn dat ik echt helemaal verkeerd kijk naar een ander lichaamsdeel :facepalm: .

Dankje!

https://postimg.cc/gallery/ftqp2Fb
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg

50 procent kans op een jongen
Stromboli schreef:
25-12-2020 16:08
Ik zie er niet eens een kind in o_o
Ik zie een soort salamander inderdaad 😅
Wat zei de echoscopist dan?
Word dit je eerste to?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
geboluti schreef:
25-12-2020 17:28
Op deze foto is niet het geslacht in beeld.
Op de foto doet de echoscopist een vruchtwater meting, vlak naast het lijntje waar de echoscopiste meet is het neusje (met de beide neusgaten) zichtbaar
Vruchtwatermeting zie ik wel maar neusgaten? Zo groot? En wat doen die botjes rechts dan? Die witte streepjes zijn botjes.
Ik zie de pruillippen van Donald Trump
mamarjan schreef:
25-12-2020 17:40
Hoi TO
Ik ken je gevoel.
Met onze echo mocht man niet mee en ik vond dat we het beide tegelijk moesten horen of beide niet en dus niet naar geslacht gevraagd en nu erg benieuwd.
Ook ik zit al dagen naar onze foto te kijken wat ik zie met veel fantasie..

Ik denk dat we beide na de lockdown maar een pretecho moeten afspreken
Want als iemand nu jongen/meisje zegt en het is niet goed gegokt en we gaan ons daarop verheugen

(Voor wie mee wil gokken, ik weet niet hoe je die upload)
Je had de echoscopist ook kunnen vragen om het geslacht in een envelop te stoppen, om die later met je man open te maken. Voor de volgende baby dan :-)
Ik heb even andere echo's bekeken, hij zit niet op z'n kop, het hoofdje is op dit moment groter dan de rest, (wat je zou kunnen zien) dus dat zit boven.
Maar ik kan nog steeds niet zien of het en jongen of meisje is.
Jongetje idd.
suuz393 schreef:
26-12-2020 01:16
Je had....
Hahaha
Ja!
Waarom ik dat niet deed??!

Omdat we vlak voor de afspraak plots te horen kregen dat man niet mee mocht, was eerste dag van lockdown.
We hebben niet vooraf besproken of we het wilden weten, of dat we het op een briefje mee wilden krijgen of..

Ja, achteraf was alles beter geweest dan dit ...
Wat betreft het willen weten.

Aan de andere kant, ik hoefde het niet te weten, voor mij maakt geslacht niets uit. Ik was niet nieuwsgierig, dus het leek mij zo prima. Beide het niet weten. :-)
TO?
Ik maak veel echos; nee dit is niet het geslacht .
Simao :whip:
geboluti schreef:
25-12-2020 17:28
Op deze foto is niet het geslacht in beeld.
Op de foto doet de echoscopist een vruchtwater meting, vlak naast het lijntje waar de echoscopiste meet is het neusje (met de beide neusgaten) zichtbaar

Dat zie ik inderdaad ook.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Dank voor jullie (meestal behulpzame) reacties! Wij willen inderdaad het geslacht niet weten, maar stiekem ben ik dus wel heel nieuwschierig :lol: . Er is dus tijdens de echo geen uitleg gegeven over waar en hoe te kijken. Ik weet uberhaupt niet of er wel echos in mijn dossier staan waarop een geslacht te zien is (misschien bewust niet omdat wij het niet willen weten).

Een pretecho na de lockdown zit er ook niet in want de baby wordt waarschijnlijk deze lockdown nog geboren. Ik hoef dus nog maar even geduld te hebben.

Heb nog wel een andere soort van potty shot echo gevonden. Was tevens ook een vruchtwatermeting. Het kan zijn dat ik er ook dit keer weer naast zit en het wederom een ander lichaamsdeel is. Zal hem zo even online zetten.
Nogatientje schreef:
26-12-2020 19:43
Dank voor jullie (meestal behulpzame) reacties! Wij willen inderdaad het geslacht niet weten, maar stiekem ben ik dus wel heel nieuwschierig :lol: . Er is dus tijdens de echo geen uitleg gegeven over waar en hoe te kijken. Ik weet uberhaupt niet of er wel echos in mijn dossier staan waarop een geslacht te zien is (misschien bewust niet omdat wij het niet willen weten).

Een pretecho na de lockdown zit er ook niet in want de baby wordt waarschijnlijk deze lockdown nog geboren. Ik hoef dus nog maar even geduld te hebben.

Heb nog wel een andere soort van potty shot echo gevonden. Was tevens ook een vruchtwatermeting. Het kan zijn dat ik er ook dit keer weer naast zit en het wederom een ander lichaamsdeel is. Zal hem zo even online zetten.
Dus eigenlijk wil je het wel weten? :rofl: Anders niet dit topic toch?
Dopperfles schreef:
26-12-2020 19:45
Dus eigenlijk wil je het wel weten? :rofl: Anders niet dit topic toch?
Haha juist!! Zo tegen de uitgerekende datum aan ben ik steeds nieuwschieriger.
Nogatientje schreef:
26-12-2020 19:58
Haha snap ik hoor. Ik kan niks uit de echo halen. Toch nog even geduld hebben dus. :proud:
Nogatientje schreef:
26-12-2020 19:58
Nou, zet dat ding online dan maar :hyper:
Hierbij de nieuwe link. Maar nogmaals ik kan er weer heel erg naast zitten qua lichaamsdeel.

https://postimg.cc/d7mMK244
Ik heb geen flauw idee

En mijn vrouw ook niet

En mijn schoonnvader ook niet
Westerpaviljoen schreef:
26-12-2020 21:18
Ik heb geen flauw idee

En mijn vrouw ook niet

En mijn schoonnvader ook niet
:rofl: Hier konden m’n moeder, partner en broer er ook niks uithalen.
Nogatientje schreef:
26-12-2020 21:16
Hierbij de nieuwe link. Maar nogmaals ik kan er weer heel erg naast zitten qua lichaamsdeel.

Haha oh nee, hier waag ik me niet aan.
Navelstreng en een voet, absoluut geen geslacht op laatste foto
Nogatientje schreef:
26-12-2020 21:16

Ik zie er echt nog steeds geen kind in 🤨
Wel van harte met de zwangerschap overigens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven