Innestelings bloeding of begin menstruatie

26-12-2020 23:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Ik en mijn vriend zijn nu al ongeveer 2 maanden bezig voor een kleine.
Mijn eisprong was deze maand rond 16 december.

Nu had ik vanmorgen een klein beetje bruinachtig bloed, maar ik moet pas volgens mijn cyclus 31 december ongesteld worden. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? En zou ik nu al kunnen testen op een zwangerschap?
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..
Het kan van alles zijn, hoe moeilijk het ook is: afwachten. En rond je verwachte menstruatie een test doen (liever ook niet te vroeg). Is erg lastig, succes met afwachten!
Beste is wachten om met testen. Pas op je nod testen of paar dagen daarna.

Maar het zou kunnen dat het innestelingsbloeding kunnen zijn.
Inderdaad. Afwachten!
Ik heb geen ervaring met bloedingen die eerder dan menstruatie kwamen, dus oud of vers bloed. Had altijd het geluk gewoon niet ongesteld te worden en dus dan ook zwanger te zijn, en heel snel ook.

Zoek afleiding!
Je merkt het snel genoeg volgende week. Ik hoop het voor jullie 🙌🏼
Hoi, 16 dec is zo’n 14 dagen voor de 31e. Hoe weet je je eisprong? Van je app of doordat je cervixslijm/temperatuur/ovulatietesten doet? Het verschilt erg per persoon hoeveel dagen voor menstruatie je eisprong is. Bij mij bijvoorbeeld 8 dagen. Tussen de 7 en 11 dagen vindt meestal de innesteling plaats. Je weet pas achteraf of dit dan een bloeding rondom innesteling is, menstruatie of iets anders... succes met wachten!
Hoi, veel sterkte met wachten. Probeer jezelf af te leiden, dan lijkt de tijd sneller te gaan.

Het lukt of het lukt niet, en buiten op tijd seks en foliumzuur bepaal je weinig.

Heb je al gekeken of je een andere verzekering wil?

Ik hoop dat het snel lukt, en dat je het los kan laten.
Volgens mij is dat mogelijk. Mijn vermoedelijke innestelingsbloeding kwam pas één dag voordat ik ongesteld had moeten worden. Een beetje bloed, niet helderrood. Het leek op het begin van een menstruatie. Ik dacht dus niet direct aan een zwangerschap, maar ik wachtte nog een paar dagen een menstruatie af die maar niet kwam. Maar goed, het is per vrouw verschillend of en wanneer je een innestelingsbloeding krijgt, dus je kunt er nog niets zinnigs over zeggen volgens mij. Ik hoop dat je positief test volgende week (of anders binnenkort)!
PS: ik zou zelf pas testen op de dag dat je ongesteld hoort te worden of zelfs ietsje later. Maar er zijn vrouwen die van die vroege zwangerschapstesten doen.
Sága schreef:
26-12-2020 23:46
Hoi, 16 dec is zo’n 14 dagen voor de 31e. Hoe weet je je eisprong? Van je app of doordat je cervixslijm/temperatuur/ovulatietesten doet? Het verschilt erg per persoon hoeveel dagen voor menstruatie je eisprong is. Bij mij bijvoorbeeld 8 dagen. Tussen de 7 en 11 dagen vindt meestal de innesteling plaats. Je weet pas achteraf of dit dan een bloeding rondom innesteling is, menstruatie of iets anders... succes met wachten!
Het kan zijn dat To haar eisprong voelt. Heb ik ook altijd gehad namelijk:)
Sága schreef:
26-12-2020 23:46

Via een app houd ik het bij! En ik voel meestal wel of ik mijn eisprong heb!
Its a long way to the top if you wanna rock n roll..
Ik had 3 dagen voor nod licht bloedverlies, 2 dagen voor nod getest en die was positief
Spannend, het zou beiden kunnen. Ik heb zaterdag 12-12 geovuleerd en testte 21-12 voor het eerst licht positief. Dat was dus op 9 DPO (days past ovulation), maar dat is heel vroeg en dan hóef je nog niet positief te testen.

Als je inderdaad de 16e geovuleerd hebt, dan is vandaag voor jou 11 DPO. Áls je zwanger bent, heb je volgens onderstaande site +/- 80% kans op een positieve test. De andere 20% test nog vals-negatief. Maar goed, dan moet je wel zeker weten wanneer je eisprong was. Even afwachten (als je dat kunt) en testen op je NOD is vaak het beste :). Mocht je willen testen; Zowel kruidvat als etos (2 testen voor 5 euro, met pippetje), werkten bij mij zo vroeg.

https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... php?dpo=11

Misschien vind je deze ook wel fijn om even te kijken: https://www.countdowntopregnancy.com/to ... ulator.php

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven