Afstand

zondag 27 december 2020 om 19:37
Wat als iemand opeens wilt nadenken over wat hij wilt. Heeft tijd nodig want vind me leuk en heeft het gezellig met me maar zijn gevoel spreekt hem tegen. Aantal keer mee afgesproken en dagelijks telefonisch contact. Hij zegt mij leuk te vinden en het niet mijn schuld is en vind niet meerdere vrouwen tegelijk leuk, dat hij niet kan kiezen o.i.d. Hij zegt er mee te zitten, gehuild erom en slecht door geslapen.
Is dit bindingsangst? Is hij bang voor de verliefde gevoelens? Wat is het?
We hebben trouwens nog geen seks gehad en in de tijd dat hij gaat nadenken wilt hij blijven appen.
Is dit bindingsangst? Is hij bang voor de verliefde gevoelens? Wat is het?
We hebben trouwens nog geen seks gehad en in de tijd dat hij gaat nadenken wilt hij blijven appen.

zondag 27 december 2020 om 20:24

zondag 27 december 2020 om 20:34
Hij kan zoveel zeggen en beweren.Vlindertjes92 schreef: ↑27-12-2020 20:31Hij zegt van niet. Als dan toch zo is kan die daar toch eerlijk over zijn.
Jullie staan nog nergens qua relatie en hij weet blijkbaar uberhaupt niet of hij wel ergens wil staan met jou.
Vaststaand feit is wel dat hij wel wil blijven appen, maar geen écht contact wil.
En misschien ooit als hij zin heeft wel terug echt contact wil. Of ook weer niet.
Teveel alarmbellen en teveel "hij doet zijn zin".
Kan ook zijn dat hij zelfs niet met 2 vrouwen tegelijk aan 't daten is, maar dat hij gewoon getrouwd is.
En het zijn vrouw begint op te vallen dat ie zo vaak weg is.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zondag 27 december 2020 om 20:35
Dan ga je toch weg? En is hij jou als potentiële vis kwijt.Vlindertjes92 schreef: ↑27-12-2020 20:31Hij zegt van niet. Als dan toch zo is kan die daar toch eerlijk over zijn.
Kies voor jezelf.
Stop met hem appen. Als hij eruit is contact hij je maar, maar je gaat daar niet op zitten wachten.
Daar ben jij toch veel te leuk voor? Graag of niet hoor!

zondag 27 december 2020 om 20:37
Dan hij heeft hij gelijk zijn lijntje doorgeknipt he (als hij dat eerlijk zou zeggen).. Of wil jij graag aan een lijntje gehouden worden?Vlindertjes92 schreef: ↑27-12-2020 20:31Hij zegt van niet. Als dan toch zo is kan die daar toch eerlijk over zijn.
zondag 27 december 2020 om 20:40
Nee want als hij daar eerlijk over is ben je weg en hij wil je als reserve.Vlindertjes92 schreef: ↑27-12-2020 20:31Hij zegt van niet. Als dan toch zo is kan die daar toch eerlijk over zijn.
Als jij dat wil, geen probleem.
Wil je liever iemand die met plezier helemaal voor je gaat dan zal het deze niet worden.

zondag 27 december 2020 om 21:18
Zo had ik er nog niet over nagedachtSomeonenew schreef: ↑27-12-2020 20:37Dan hij heeft hij gelijk zijn lijntje doorgeknipt he (als hij dat eerlijk zou zeggen).. Of wil jij graag aan een lijntje gehouden worden?

zondag 27 december 2020 om 21:30
Zodat hij weet hoeveel tijd hij heeft.Vlindertjes92 schreef: ↑27-12-2020 21:19Wat ik dan ook niet begrijp... is dat hij regelmatig aan mij heeft gevraagd staan de mannen voor je in de rij? En, vind je me nog leuk?
Waarom dat soort vragen?
Dit wordt niet serieus hoor. Echt niet.
Zet er een punt achter. Een werkelijk geïnteresseerd persoon stelt deze vragen niet.

zondag 27 december 2020 om 21:37
Ik weet niet hoelang jullie daten. Als jullie echt al maanden intens contact hebben en wat hebben opgebouwd, dan kan afstand nemen best nuttig zijn om even alles op een rijtje te zetten. Er zijn mensen die daar op een bepaald moment behoefte aan hebben om te kunnen bepalen of ze de volgende stap willen nemen. Maar dan nog vind ik afstand nemen niet eenzijdig. Het is dan niet de bedoeling dat die ander dan maar lijdzaam afwacht. Met afstand nemen is er altijd het risico dat je verliest wat je had kunnen hebben.
Als jullie elkaar 3x gezien hebben en een paar keer gebeld, dan zou ik zo’n gast totaal niet serieus nemen als hij dan al met zijn afstand aan komt zetten. Dan zou het eerder een test zijn in hoe makkelijk hij je aan het lijntje kan houden. Zou ik geen zin in hebben. Door naar de volgende
Als jullie elkaar 3x gezien hebben en een paar keer gebeld, dan zou ik zo’n gast totaal niet serieus nemen als hij dan al met zijn afstand aan komt zetten. Dan zou het eerder een test zijn in hoe makkelijk hij je aan het lijntje kan houden. Zou ik geen zin in hebben. Door naar de volgende

zondag 27 december 2020 om 21:40
Oh bah, hij kijkt gewoon hoe lang je eventueel voor hem nog beschikbaar bent. Hoe je in de markt ligt. Dit is geen leuke man.Vlindertjes92 schreef: ↑27-12-2020 21:19Wat ik dan ook niet begrijp... is dat hij regelmatig aan mij heeft gevraagd staan de mannen voor je in de rij? En, vind je me nog leuk?
Waarom dat soort vragen?
zondag 27 december 2020 om 21:54
Hij test gewoon hoe ver ie kan gaan.Vlindertjes92 schreef: ↑27-12-2020 21:19Wat ik dan ook niet begrijp... is dat hij regelmatig aan mij heeft gevraagd staan de mannen voor je in de rij? En, vind je me nog leuk?
Waarom dat soort vragen?
Hoe lang het lijntje is.
En of er nog geen kapers op de kust zijn die wél écht voor je willen gaan.
Wil je écht een relatie met een kerel die zulke dingen flikt nog voor jullie écht iets hebben?
(Als dat er al ooit van komt.)
Is dit nu later?

maandag 28 december 2020 om 05:22

maandag 28 december 2020 om 05:26
Elke dag intensief telefonisch contact. 4 maanden aan het daten.Bellinis schreef: ↑27-12-2020 21:37Ik weet niet hoelang jullie daten. Als jullie echt al maanden intens contact hebben en wat hebben opgebouwd, dan kan afstand nemen best nuttig zijn om even alles op een rijtje te zetten. Er zijn mensen die daar op een bepaald moment behoefte aan hebben om te kunnen bepalen of ze de volgende stap willen nemen. Maar dan nog vind ik afstand nemen niet eenzijdig. Het is dan niet de bedoeling dat die ander dan maar lijdzaam afwacht. Met afstand nemen is er altijd het risico dat je verliest wat je had kunnen hebben.
Als jullie elkaar 3x gezien hebben en een paar keer gebeld, dan zou ik zo’n gast totaal niet serieus nemen als hij dan al met zijn afstand aan komt zetten. Dan zou het eerder een test zijn in hoe makkelijk hij je aan het lijntje kan houden. Zou ik geen zin in hebben. Door naar de volgende![]()