hoe zouden jullie reageren?

28-12-2020 17:45 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,
Ik was ongeveer een halfjaar aan het daten met een man, ik heb dit 2 weken geleden afgekapt omdat het voor mijn gevoel niet helemaal lekker liep en ik me gebruikt voel, maar hij doet nu alsof alles aan mij lag en hij afstand nam vanwege mijn “gezeur”
Dus nu aan jullie de vraag.. hoe zouden jullie reageren als je met een man aan het daten bent en je soms 3 dagen geen reactie krijgt op app.. soms zelfs een week niks hoorde..hij midden in een appgesprek offline gaat en niet meer reageert.. nooit iets leuks wilde doen, we zijn in 6 mnd tijd 1 keer gaan uiteten.. voor de rest had hij nooit tijd, wilde alleen savonds afspreken, Netflix and chill. Het contact bleef oppervlakkig, nooit een goedemorgen of slaap lekker appje, hoe was je dag?kortom, geen interesse..ik gaf aan dat ik het gevoel had dat het alleen om de seks ging, hij werd boos omdat ik hem vals beschuldigde??gaf eerlijk aan dat ik meer aandacht nodig had, hij wilde rustig aan en 1x per maand!!!! Afspreken.. ik gaf aan dat ik op die manier iemand niet kan leren kennen.. uiteraard gaf ik steeds aan dat ik dingen niet leuk vond wat voor hem “gezeur” was en ik claimde hem naar zijn zeggen.. ben ik nu zo raar dat ik dit niet leuk vond en er iets over zei? Meneer kwam op de eerste date doodleuk 2 uur te laat, een week later hadden we een afspraak en laat hij niks meer weten.. dit soort acties.. ik voel me op dit moment een zeur en heb het gevoel dat ik het heb “verpest” door hem constant aan te spreken op z’n gedrag omdat hij dit zei.. hij nam steeds meer afstand waardoor ik dus de boel heb afgekapt en hij zegt dat dit komt omdat er elke week gezeur was...Hoe zouden jullie reageren in zo’n situatie?als een man je zo behandelt?
Wat een druiloor. Hij steekt zelf heel veel tijd in je actief ontwijken en nu weet met actief zeuren hoe vervelend je wel niet was.
Had hij die energie gestoken in jou had hij dit hele probleem niet gehad.
Madeliefjees schreef:
28-12-2020 18:58
Bij de 1e keer 2 uur te laat, had ik hem al gewieberd.

Weet je zeker dat hij vrijgezel was?
Op dit moment weet ik niks meer zeker..
Libellula schreef:
28-12-2020 19:01
Doe niet zo dramatisch. Je hebt een verkeerde vent getroffen die om welke reden dan ook weinig wilde investeren in een relatie. En na 6 maanden vind je het welletjes (had ik al eerder gevonden, maar OK). Dus heb je hem de wacht aangezegd en het contact beëindigd. Prima. Maar dat is geen drama, hè, waardoor je al treurende diva in opperste wanhoop de zinloosheid van je bestaan hoeft uit te galmen. Je hebt 6 maanden contact gehad met een man die je nauwelijks hebt gezien of gesproken in die tijd, dus niet alsof je opeens een innige relatie vaarwel moet zeggen en je leven op zijn kop staat. Beter kwijt dan rijk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik zou daar niet op reageren. Lekker in zn sop gaar laten koken. Alles is al gezegd. Maakt jou toch niet uit dat hij boos is?

Opgeruimd staat netjes en fris 2021 in.
Libellula schreef:
28-12-2020 17:45
hoe zouden jullie reageren als je met een man aan het daten bent en je soms 3 dagen geen reactie krijgt op app.. soms zelfs een week niks hoorde..hij midden in een appgesprek offline gaat en niet meer reageert.. nooit iets leuks wilde doen, we zijn in 6 mnd tijd 1 keer gaan uiteten.. voor de rest had hij nooit tijd, wilde alleen savonds afspreken, Netflix and chill.
Zo denk ik

Afbeelding
Libellula schreef:
28-12-2020 19:01
Ah, het Cogito, heel goed
Ik snap hier niks van. Het begint al met dat hij 2 uur te laat is op de eerste date. Ik zou er dan al klaar mee zijn. En dan komt er nog een hele waslijst. Waarom laat je je dit gebeuren in godsnaam.
Zeewater8669 schreef:
28-12-2020 19:18
Ik snap hier niks van. Het begint al met dat hij 2 uur te laat is op de eerste date. Ik zou er dan al klaar mee zijn. En dan komt er nog een hele waslijst. Waarom laat je je dit gebeuren in godsnaam.
Omdat de seks goed was, waarschijnlijk.

Of dat hoop ik toch voor opstartster :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik zou sowieso niet een half jaar hier mee door zijn gegaan als de behoeftes zo ver uit elkaar liggen.
En 2 uur te laat op de eerste date? Ja doei, dan moet toch minimaal zijn huisdier op sterven liggen oid wil ik daar nog een tweede keer mee afspreken.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Zonde van je energie. Hij geeft geen energie en neemt het wel. Doorgaan met je eigen leven en hem lekker laten hangen :-).
Ben ik de enige die het idee heeft dat dit (voor hem) helemaal geen relatie was?

Alleen 's avonds willen afspreken voor Netflix and chill en verder 0 interesse tonen, klinkt voor mij als een scharrel. En niet als daten of een (beginnende) relatie.

Je hebt het over een laag zelfbeeld. Lijkt me slim om daar aan te gaan werken.

En wellicht ook stilstaan bij welke eigenschappen je belangrijk vindt in een man en wat deal-breakers zijn.

Dan kun je bij een volgende man het eerder afkappen als er dingen (niet) gebeuren die jij niet ok vindt.
(en dus ook beter voelen dat er dingen gebeuren die je niet ok vindt)
Het is uit en niet voor niets. Ik zou het loslaten. Persoonlijk had ik het waarschijnlijk niet eens 6 maanden volgehouden. Ik zou het contact stoppen. Wat heb je nog aan zijn verwijten? Je wil toch niet met hem verder.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mumper schreef:
28-12-2020 19:15
Zo denk ik

Afbeelding
:HA:
eva333 schreef:
28-12-2020 19:27
Ben ik de enige die het idee heeft dat dit (voor hem) helemaal geen relatie was?

Alleen 's avonds willen afspreken voor Netflix and chill en verder 0 interesse tonen, klinkt voor mij als een scharrel. En niet als daten of een (beginnende) relatie.

Je hebt het over een laag zelfbeeld. Lijkt me slim om daar aan te gaan werken.

En wellicht ook stilstaan bij welke eigenschappen je belangrijk vindt in een man en wat deal-breakers zijn.

Dan kun je bij een volgende man het eerder afkappen als er dingen (niet) gebeuren die jij niet ok vindt.
(en dus ook beter voelen dat er dingen gebeuren die je niet ok vindt)
dat ik aan mezelf moet werken was ik al achter😅
Alle contact verbreken is geen optie?
Libellula schreef:
28-12-2020 19:37
dat ik aan mezelf moet werken was ik al achter😅
je schreef dat je hiervoor ook al een relatie met een mafklapper had, dan had je gelijk kunnen beginnen met aan jezelf werken toen dat uit was. maar beter laat dan nooit dit gaan aanpakken.

2 uur wachten op een date???? en daar ga je dan een half jaar mee door. ook voor mij onbegrijpelijk.

ik wacht 15-20 min op iemand, na 15 min ga ik bellen, is er geen reactie, dan ben ik weg. met zo iemand ga ik dus zeker niet een tweede date afspreken, tenzij er een ernstige calamiteit was - en dan moet de date erna wel top zijn.

misschien kun je ook beter hier gelijk aankloppen voor advies, dus na die 1e rare date ipv na een half jaar. dan had je gelijk al OMG reacties gehad om je scherp te houden.
Attraverso schreef:
28-12-2020 19:43
Alle contact verbreken is geen optie?
Wel. En dan een legpuzzel met een miljoen stukjes voor jezelf kopen.
Dat had in ieder geval geen half jaar geduurd.

Het is een flapdrol en goed dat je ervan af bent. Niet op reageren en door met je leven.
Het ligt echt niet aan jou. Ik heb eerder het idee dat hij gewoon geen zin had om een band op te bouwen.
Trek het je niet aan. Ben maar blij dat je er een punt achter hebt gezet.
Mumper schreef:
28-12-2020 20:03
Wel. En dan een legpuzzel met een miljoen stukjes voor jezelf kopen.
Maar wat als je opslag met puzzels vol is en het toilet wat schilderwerk nodig heeft?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
28-12-2020 20:35
Maar wat als je opslag met puzzels vol is en het toilet wat schilderwerk nodig heeft?
Garages vol met zagen, auto's die ergens midden in de straat geparkeerd staan en een stapel videobanden van vroeger waar helemaal geen hond meer naar kijkt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven