Wie kent de man in mijn topic, is hij een catfish?

maandag 28 december 2020 om 21:47
Hallo allemaal,
Via een datingsite heb ik afgelopen mei contact met iemand gekregen. Het leek te klikken en hij vroeg mij een account aan te maken op kik messenger. Ik kende dat niet, maar hij gaf aan dat te gebruiken. Inderdaad, hij zat er al 6.5 jaar op. Dat kun je daar zien.
Inmiddels na veel contact, ook periodes waarin hij weg was en dan ineens weer opdook. Tot een afspraak is het nog nooit gekomen. Geld heeft hij nooit gevraagd. Dat dan weer niet.
Hij zegt vrachtwagenchauffeur te zijn, uit de Bosch te komen. Ik weet niet op ik zijn naam, althans, de naam die hij gebruikt, hier kan schrijven.
Via Google images komt hij niet naar voren wanneer ik zijn foto invoer. Via Yandex, een Russische site komen 2 foto's naar voren. Andere dan die ik van hem heb.
Ik ben benieuwd of dit iemand bekend voorkomt en wil eventueel de naam ook wel geven wanneer dit verhaal een belletje doet rinkelen.
Via een datingsite heb ik afgelopen mei contact met iemand gekregen. Het leek te klikken en hij vroeg mij een account aan te maken op kik messenger. Ik kende dat niet, maar hij gaf aan dat te gebruiken. Inderdaad, hij zat er al 6.5 jaar op. Dat kun je daar zien.
Inmiddels na veel contact, ook periodes waarin hij weg was en dan ineens weer opdook. Tot een afspraak is het nog nooit gekomen. Geld heeft hij nooit gevraagd. Dat dan weer niet.
Hij zegt vrachtwagenchauffeur te zijn, uit de Bosch te komen. Ik weet niet op ik zijn naam, althans, de naam die hij gebruikt, hier kan schrijven.
Via Google images komt hij niet naar voren wanneer ik zijn foto invoer. Via Yandex, een Russische site komen 2 foto's naar voren. Andere dan die ik van hem heb.
Ik ben benieuwd of dit iemand bekend voorkomt en wil eventueel de naam ook wel geven wanneer dit verhaal een belletje doet rinkelen.
maandag 28 december 2020 om 22:15
Grote kans dat 'ie niet in Den Bosch woont.Lillywhite schreef: ↑28-12-2020 22:10Als we afspraken, dan sloot hij het hele kik account af. Dat kun je dan zien, want na 2 dagen krijg je een melding van kik.
En ja, heb hem dus mijn adres gegeven, want hij zou komen. Maar ik woon niet zo dicht bij Den Bosch.
Maar wat wil je nu? Hij zou komen en is blijkbaar niet op komen dagen en je hoort al 5 weken niks van hem, je krijgt zijn nummer niet.
Je snapt zelf toch ook wel dat dit niks wordt?

maandag 28 december 2020 om 22:15
@Mumper: Bennie? Deze noemt zichzelf Bart. En inderdaad, het was heel erg leuk en gezellig, dat klopt. Anders was ik er nooit zolang mee doorgegaan.
Heb hem eigenlijk ook nooit op tegenstrijdigheden kunnen betrappen. Alleen was er wat onduidelijkheid over zijn geboortedatum. Maar verder niet gedurende dat half jaar.
Heb hem eigenlijk ook nooit op tegenstrijdigheden kunnen betrappen. Alleen was er wat onduidelijkheid over zijn geboortedatum. Maar verder niet gedurende dat half jaar.

maandag 28 december 2020 om 22:16
Ja ik kreeg een B door

maandag 28 december 2020 om 22:18
Lillywhite schreef: ↑28-12-2020 22:10Als we afspraken, dan sloot hij het hele kik account af. Dat kun je dan zien, want na 2 dagen krijg je een melding van kik.
En ja, heb hem dus mijn adres gegeven, want hij zou komen. Maar ik woon niet zo dicht bij Den Bosch.

Je spreekt met 'n vreemde toch niet bij je eigen huis af?

maandag 28 december 2020 om 22:19
Nee, Den Bosch denk ik ook niet. Hij heeft wel een Brabants accent, maar wat harder dan hoe men in Den Bosch spreekt.
En nee, ik denk en verwacht ook niet dat dit iets wordt. Voordeel van de twijfel kun je iemand een tijdje geven, maar het houdt een keer op.
Ik vroeg mij af of het verhaal bekend voorkomt, of er meerdere vrouwen met hem in contact zijn, of zijn geweest.
En nee, ik denk en verwacht ook niet dat dit iets wordt. Voordeel van de twijfel kun je iemand een tijdje geven, maar het houdt een keer op.
Ik vroeg mij af of het verhaal bekend voorkomt, of er meerdere vrouwen met hem in contact zijn, of zijn geweest.

maandag 28 december 2020 om 22:24
Lillywhite schreef: ↑28-12-2020 22:21@mumper, kreeg je dat door?
@redbulletje: ik heb gelukkig hele fijne buren! Dus dat kon.

maandag 28 december 2020 om 22:28
Ik ken KIK als app voor vreemdgaande mensen. Ok hoop dat je naast je adres niet al te veel persoonlijke informatie en foto's gedeeld hebt.
Dat hij steeds af spreekt, office gaat en niet komt opdagen en je tijden negeert, is denk ik wel genoeg om te weten dat je hier direct mee moet stoppen.
Dat hij steeds af spreekt, office gaat en niet komt opdagen en je tijden negeert, is denk ik wel genoeg om te weten dat je hier direct mee moet stoppen.
nanouk wijzigde dit bericht op 28-12-2020 22:35
0.34% gewijzigd

maandag 28 december 2020 om 22:33
Nou, dank allemaal! X
Ik ben op onderzoek uit gegaan, inderdaad, omdat ik het allemaal wel erg vreemd begon te vinden.
En dus ook op onderzoek om te kijken of er meer mensen eventueel met deze man te maken hebben (gehad).
Ook omdat hij behoorlijk oprecht en normaal leek. Maar dat niet lijkt te zijn.
Ik ben op onderzoek uit gegaan, inderdaad, omdat ik het allemaal wel erg vreemd begon te vinden.
En dus ook op onderzoek om te kijken of er meer mensen eventueel met deze man te maken hebben (gehad).
Ook omdat hij behoorlijk oprecht en normaal leek. Maar dat niet lijkt te zijn.

maandag 28 december 2020 om 22:34
[quote=Lillywhite post_id=32334224 time=1609190361 user_id=9335
[/quote]
Kan het je nou echt schelen? Waarom??
Al 7 maanden druk met iemand die komt en gaat zoals hij wil.
Ben je nou echt zo wanhopig?
[/quote]
Kan het je nou echt schelen? Waarom??
Al 7 maanden druk met iemand die komt en gaat zoals hij wil.
Ben je nou echt zo wanhopig?

maandag 28 december 2020 om 22:42
Nee, wanhopig ben ik niet. Eigenlijk best wel druk zelfs, heb een tijdrovende hobby, naast mijn werk. Vandaar ook dat ik maar eens op een datingsite ben gaan kijken.
Deze persoon leek oprecht. Dus vandaar dat ik op zoektocht ging, omdat er gewoon een aantal dingen niet klopten. Maar omdat ik, buiten hem, eigenlijk niet zoveel ervaring heb met internet dating, vraag ik dit hier.
Kik kende ik niet. Maar ben intussen een beetje gaan inlezen over deze site.
Deze persoon leek oprecht. Dus vandaar dat ik op zoektocht ging, omdat er gewoon een aantal dingen niet klopten. Maar omdat ik, buiten hem, eigenlijk niet zoveel ervaring heb met internet dating, vraag ik dit hier.
Kik kende ik niet. Maar ben intussen een beetje gaan inlezen over deze site.
maandag 28 december 2020 om 22:43
Hahaha sorry hoor maar hier trap ik echt niet in.
Je hebt aan een wildvreemde man (als het al een man is) waar je níks van weet, je adres gegeven. Want hij zou naar je toe komen. Yeah right. Mensen kunnen dom en naïef zijn maar dit slaat alles hoor.
Of je hebt te veel catfish gekeken of je hebt een artikel gelezen op facebook over een soortgelijk verhaal.
Je hebt aan een wildvreemde man (als het al een man is) waar je níks van weet, je adres gegeven. Want hij zou naar je toe komen. Yeah right. Mensen kunnen dom en naïef zijn maar dit slaat alles hoor.
Of je hebt te veel catfish gekeken of je hebt een artikel gelezen op facebook over een soortgelijk verhaal.

maandag 28 december 2020 om 22:45
Wijze woorden die een man ooit tegen mij sprak:”voor een leuke vrouw waar een potentiële relatie in zit heeft een man altijd tijd want hij wil voorkomen dat een andere man er met deze vrouw vandoor gaat”. Maakt een man dus niet gelijk tijd voor je dan heeft hij geen interesse. Of er moet een hele goede reden zijn(ziek, in buitenland) maar dan geeft hij zijn telefoonnummer wel en houdt contact.

maandag 28 december 2020 om 22:48

maandag 28 december 2020 om 22:55
@intie: ik snap dat het wat vreemd overkomt. Maar had dagelijks, overdag en 's avonds veel contact met hem. Ging over van alles. Dus het leek vrij normaal.
Nogmaals dank iedereen, voor jullie objectieve meningen. Ik ben er blij mee, de verschillende invalshoeken en de adviezen.
Wanneer je iemand aardig vindt, ontwikkel je natuurlijk ook een soort van blinde vlek soms. En dat is bij mij wel gebeurd. Omdat het na best een aardig lange tijd ook wel redelijk vertrouwd overkwam.
Nogmaals dank iedereen, voor jullie objectieve meningen. Ik ben er blij mee, de verschillende invalshoeken en de adviezen.
Wanneer je iemand aardig vindt, ontwikkel je natuurlijk ook een soort van blinde vlek soms. En dat is bij mij wel gebeurd. Omdat het na best een aardig lange tijd ook wel redelijk vertrouwd overkwam.