Sturen met andere meiden

29-12-2020 20:05 40 berichten
Ik heb sinds vijf maanden een vriend. Hij is erg lief voor mij, en ik voel me op mijn gemak.

Zo'n drie maanden geleden verkocht hij wat via marktplaats, en een vrouw van zijn leeftijd kwam dat ophalen. Toen hij 's avonds bij mij was, zei hij dat die vrouw langs was geweest, en dat hij haar een toffe vrouw vond. Ze kwam uit dezelfde buurt als waar ik woonde, en deed net als hij snowboarden en dergelijke. Ik heb me daar een paar dagen wat rot over gevoeld. Hij vond haar tof, en ze volgen mekaar ook op Instagram.

Nu ben ik een paar weken geleden met hem naar zijn vakantiehuis geweest, en daar zag ik dat hij op haar verhaal op Instagram reageerde. Hij zat naast me. Ik ben er wel wat over na gaan denken, maar heb het naast me neer gelegd, want ik reageer ook wel eens wat bij iemand. Later die avond liet hij me iets zien, en toen zag ik dat hij een berichtje naar haar had gestuurd met de tekst: 'hoe ga je dat bewijzen?'. Ik vond dit best wel seksueel klinken, maar goed. 's Avonds heb ik dat aan hem gevraagd, en toen zei hij dat ik er echt niks achter moest zoeken. Dat hij het gewoon goed kon vinden met haar enzovoort. Hij zei ook dat hij 33 is, geen zin heeft om zoiets achter mijn rug om te doen. Als hij wat met haar wilde, zat hij nu wel met haar in zijn vakantiehuisje, en had hij haar aan zijn ouders voorgesteld, niet mij. Dat voorstellen aan zijn ouders gebeurde een aantal dagen voordat we naar zijn vakantiehuis gingen.

Ik denk ontzettend veel, dus maak me hier dus nog steeds zorgen over. Hij zit nu met zijn familie in dat vakantiehuis, al twee weken, dus zie hem ook niet meer zo direct.

Kunnen jullie mij helpen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het raar wat hij doet. Ga voor iemand die ent zo gek is op jou als jij op hem. Je hoeft geen genoegen te nemen met deze parel omdat hij je aan zijn ouders heeft voorgesteld. Sinds wanneer is dat trouwens het teken van ware liefde?
Gya2020 schreef:
29-12-2020 20:57
Verdacht maar het hoeft niet zo te zijn dat hij vreemd gaat maar gewoon over het snowboarden wilt praten met haar omdat hij misdchien niemand anders kent die dat ook zo graag doet?
Ik zou het ook echt niet fijn vinden en mijn vriend is hetzelfde dan jouw vriend heel sociaal en zet iedereen die hij ergens van kent in zijn instagram. Hij stuurde zelfs een meisje een vriendschapsverzoek omdat een vriend van hem en ik het over haar hadden omdat we haar beiden kenden en hoe knap ze is en zo.. Hij wou haar ook zien en vroeg haar naam en zocht haar waar we bij zaten op fb op en stuurde direct een vriendschapsverzoek. Hij beweerde om zijn vriend te plagen omdat die haar zo knap vond en dat hij er niks aan vond eb als ze hem zou accepteren dan verwijderde hij haar gewoon weer zei hij toen ik effe boos werd erom.
Sommige mannen zijn nu eenmaal heel impulsief en denken niet na hoe iets voor hun vriendin voelt totdat hun vriendin dit andersom gaat doen :-D dus doe jij hetzelfde en maak hem expres jaloers zodat hij ziet hoe het voelt.
Jouw vriend is niet sociaal maar fucked met je waar je bij staat. En jij bent een deurmat die het laat gebeuren.
Zie de andere topics.
Sturen met andere meiden? Autorijden?
Vertrouw op je gevoel.
Mijn broer heeft ook een goede vriend overgehouden aan een MP verkoop, maar jouw verhaal klinkt heel raar.
lodeizen schreef:
29-12-2020 20:05
'hoe ga je dat bewijzen?'. Ik vond dit best wel seksueel klinken, maar goed.
Wat is hier seksueel aan? Misschien mis ik iets?

Wat had hij verkocht? Toevalligg iets qua snowboarden? Raakten in gesprek over een gezamenlijke passie?

Hij is open over de berichtjes. Hij stuurt niks stiekems.

Heb je haar profiel wel eens bezocht. Misschien wel in een leuke relatie (met kinderen? )
fluttershy schreef:
29-12-2020 21:06
Jouw vriend is niet sociaal maar fucked met je waar je bij staat. En jij bent een deurmat die het laat gebeuren.
Zie de andere topics.
Precies!
Bellinis schreef:
29-12-2020 20:24
Ik zou zeggen dat het me toch niet helemaal lekker zit en vragen of ik de chat even mag zien om de kou uit te lucht te halen. Vind het ook wel bijzonder dat een Marktplaats-klant opeens een gewaardeerde vriendin wordt.
Heel bijzonder inderdaad, en ik zou er op deze manier ook niet van gecharmeerd zijn.
fluttershy schreef:
29-12-2020 21:06
Zie de andere topics.

Welke andere topics??
Was het toevallig ook iets snowboard gerelateerd wat hij had verkocht? Kan me zo voorstellen dat je zo aan een leuk gesprek komt. Hij is er gewoon open over (sterker nog, hij vertelt het je spontaan) en als hij liever bij haar was, had hij dat gewoon kunnen doen. Het is niet dat jullie nu al zo aan elkaar gebonden zijn, dat het moeilijk zou zijn voor hem om niet met jou verder te willen gaan.

Maar je kunt natuurlijk aangeven dat jij het niet leuk vindt en het een dealbreaker voor jou is.
Tja ben ik misschien heel ouderwets maar mij zou het ook niet lekker zitten.
Ik ben geen fan van man/vrouw vriendschappen maar ik vind het lastig om hier iets te zien wat een rode vlag waard is. Ik kan me voorstellen dat als hij iets verkocht wat snowboard gerelateerd is, er dan vervolgens een leuk gesprek ontstaat en dan is het niet heel gek dat je elkaar gaat volgen op social media?

Mijn volwassen kinderen hebben ik weet niet hoeveel connecties op social media en dat zijn voornamelijk mensen die dezelfde hobby hebben. En de opmerking 'hoe ga je dat bewijzen' heeft in mijn ogen in de verste verte niks te maken met seks.

Maar goed, jij voelt je er niet prettig bij en dat is ook de bedoeling niet. Ik ben bang dat het beter is dat je iemand zoekt die er dezelfde ideeen als jou op nahoudt wat betreft vriendschappen.
Je kan toch aangeven dat het je niet lekker zit en vragen of hij haar wilt ontvolgen of dat je het gesprek mag lezen? Als het slechts een marktplaats chick is lijkt me dat een kleine moeite toch. Verder ja stel hij verkoopt z'n snowboard en ze zijn een beetje in contact over welke snowboardschoenen koop jij volgend jaar vind ik het anders. Is het echt niveau wat ga jij dit weekend doen etc dan vind ik het wel een ander verhaal en zou het me ook niet lekker zitten.
chocolol schreef:
29-12-2020 21:50
Welke andere topics??
Ik denk dat ze andere reacties bedoelde ;)
Gya2020 schreef:
29-12-2020 20:57
Verdacht maar het hoeft niet zo te zijn dat hij vreemd gaat maar gewoon over het snowboarden wilt praten met haar omdat hij misdchien niemand anders kent die dat ook zo graag doet?
Ik zou het ook echt niet fijn vinden en mijn vriend is hetzelfde dan jouw vriend heel sociaal en zet iedereen die hij ergens van kent in zijn instagram. Hij stuurde zelfs een meisje een vriendschapsverzoek omdat een vriend van hem en ik het over haar hadden omdat we haar beiden kenden en hoe knap ze is en zo.. Hij wou haar ook zien en vroeg haar naam en zocht haar waar we bij zaten op fb op en stuurde direct een vriendschapsverzoek. Hij beweerde om zijn vriend te plagen omdat die haar zo knap vond en dat hij er niks aan vond eb als ze hem zou accepteren dan verwijderde hij haar gewoon weer zei hij toen ik effe boos werd erom.
Sommige mannen zijn nu eenmaal heel impulsief en denken niet na hoe iets voor hun vriendin voelt totdat hun vriendin dit andersom gaat doen :-D dus doe jij hetzelfde en maak hem expres jaloers zodat hij ziet hoe het voelt.
In dat soort spelletjes zou ik echt geen zin hebben.
abracadabra schreef:
30-12-2020 15:15
In dat soort spelletjes zou ik echt geen zin hebben.
Inderdaad, beetje kinderachtig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven