Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

donderdag 31 december 2020 om 21:24
donderdag 31 december 2020 om 21:25
Ik zou ook graag harde muziek aanzetten en door de kamer dansen. Zelfde muziek als qiyara , alleen noem ik het nog steeds house 
Maar kinderen wilden heel graag masked singer kijken. Straks ben ik aan de beurt! Blijven er tenminste wakker.
Rustig hier met vuurwerk, paar kinderen buiten met zachte knallen.

Maar kinderen wilden heel graag masked singer kijken. Straks ben ik aan de beurt! Blijven er tenminste wakker.
Rustig hier met vuurwerk, paar kinderen buiten met zachte knallen.
donderdag 31 december 2020 om 21:29
Ooit ergens 2002 of 2003 ging ik naar Brussel voor oud en nieuw met een vriendin.Attraverso schreef: ↑31-12-2020 19:45Nee het is al een hele tijd verboden. Vorig jaar mocht enkel vuurwerk dat georganiseerd werd door de stad, privé vuurwerk was verboden. Dit jaar is alles verboden.
Geen idee of je het mag kopen maar buiten o&n hoor je hier nooit knallen en dan nog enkel rond middernacht.
Ik ben er heel erg tegen, mijn hond is verschrikkelijk bang maar er is elk jaar veel erger dierenleed. Paarden die doodgereden worden na hun ontsnapping uit de weide, doodvallen, door hartstilstand, miskraam krijgen, gewond raken, honden met hartstilstand, katten die niet meer naar huis komen,... Men registreerde eens hoe wilde vogels in reservaten in paniek met duizenden wegvluchten bij vuurwerk. Om dan nog te zwijgen van mensen die gewond raken of branden die ontstaan. Kan niet begrijpen dat mensen al dit leed gewoon negeren voor hun eigen 'plezier'.
We dachten spektakel met 12 uur met vuurwerk.
Maar niks van vuurwerk. Wel het plein vol met mensen en champagne.
donderdag 31 december 2020 om 21:31
donderdag 31 december 2020 om 21:41
Je stond toch niet op de grote markt? Daar is geen plaats voor vuurwerk, dat werd georganiseerd aan het Atomium, in Laken (waar het koninklijk paleis is), er kwamen tienduizenden mensen naar kijken.
Ook in Antwerpen was er geen vuurwerk midden in de stad maar aan de Schelde.

donderdag 31 december 2020 om 21:48
Haha ja Grote Markt. Hotelletje in straatje er vlak achter.Attraverso schreef: ↑31-12-2020 21:41Je stond toch niet op de grote markt? Daar is geen plaats voor vuurwerk, dat werd georganiseerd aan het Atomium, in Laken (waar het koninklijk paleis is), er kwamen tienduizenden mensen naar kijken.
Ook in Antwerpen was er geen vuurwerk midden in de stad maar aan de Schelde.

donderdag 31 december 2020 om 21:57
Attraverso schreef: ↑31-12-2020 21:56![]()
En jullie maar naar boven kijken en jullie afvragen wanneer het spektakel begon.

donderdag 31 december 2020 om 22:00
M'n ex?
Tja.. Beetje wel, vanavond. Maar eigenlijk liefde en knuffels. Dit mag ook gewoon van een lieve vriendin zijn.
Vind het leuk alleen o&n en zou nu niet anders willen, maar ben tegelijkertijd in weemoed oud en nieuw stemming.
Ok, wat mis jij voor een 8,5?