Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
pausini schreef:
31-12-2020 22:29
Heb met mijn 50+ maar bar weinig echte leuke jaarwisselingsfeesten meegemaakt.
Een enkele die onvergetelijk zijn.
Ik ook hoor, hou helemaal niet van oud en nieuw. De leukste waren 2 thuis feestjes met dj. Vond ik echt geweldig. Verder was het allemaal een soort 'wacht' feestje tot 0:00uur.

Oud en nieuw vier ik het liefst alleen en op tijd m'n bed in. Ben nu al m'n bedtijd voorbij eigenlijk.
oud en nieuw gaat voor mij om vooral gezellig samen zijn, net als kerst eigenlijk..als kind of als mijn eigen kinderen er zijn dan is het lang opblijven natuurlijk een ding, en om 0.00 naar buiten de kou in en al dat licht en geluid van het vuurwerk..geweldig.

youp kan me gestolen worden..nooit leuk gevonden..guido ietsje beter maar in het algemeen vind ik claudia de breij of sara kroos leuker dan guido of youp
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het even niet 7- mischien.
Het voelt niet echt als oud en nieuw. Beetje hoofdpijn ook.

Mis het gezellig samen zijn ook.
julia_20 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 22:40
15.18% gewijzigd
tomcat schreef:
31-12-2020 22:35
oud en nieuw gaat voor mij om vooral gezellig samen zijn, net als kerst eigenlijk..als kind of als mijn eigen kinderen er zijn dan is het lang opblijven natuurlijk een ding, en om 0.00 naar buiten de kou in en al dat licht en geluid van het vuurwerk..geweldig.

youp kan me gestolen worden..nooit leuk gevonden..guido ietsje beter maar in het algemeen vind ik claudia de breij of sara kroos leuker dan guido of youp
Ronald Goedemondt!
tomcat schreef:
31-12-2020 22:32
hoezo moet je mij hebben?
Ocotopus was ok, mooie beelden maar niet beter dan die serie van die oude freediver..weet even niet meer hoe dat heette
Omdat je een 6 geeft.
Hoop dat we die wat op kunnen pimpen :)
Ik vond het verhaal prachtig, dat hij verliefd werd op de octopus, ik ga ze iig nooit meer eten, wat een prachtig dier!
Hatsjikideee...
Luister en kijk naar de top 2000 en neem een borrel, dan zijn we samen.
Hatsjikideee...
aflervring hjem til jul s2 nu
Zelf weten :geek:
Hatsjikideee...
https://youtu.be/sUJkCXE4sAA

Ahhh top 2000
Julia_20 schreef:
31-12-2020 22:48
https://youtu.be/sUJkCXE4sAA

Ahhh top 2000
Zo’n mooi nummer ❤️
Queen, is al zo'n tijd geleden dat hij overleden is '91, maar nooit weggeweest.
Hatsjikideee...
pausini schreef:
31-12-2020 21:52
Laten we onszelf op dit moment eens een cijfer geven hoe we ons voelen:
8
9

heerlijk zo, al jaren (20 jaar single op een aantal SV's na en een probeersel qua relatie). Gaat 'm hier niet meer worden, te lang op mezelf ondertussen. Erg? Nee. Eenzaam? Zeker niet. Alleen? Ook niet. Daten? geen zin in.
wij slapen nooit.
Queen Yess jammer dat ze niet meer op 1 staan.
Het grappige is dat ik twee jaar geleden hem voor het eerst de nummer 1 hoorde. Altijd als ik ergens was stond er iets anders op.

Mooi nummer hoor Danny Vera, maar geen nummer 1...voor de top 2000
Krijg net zo'n lief appje van m'n ex. Ben in tranen. Het leven kan zo hard zijn dat je echt een grote liefde ontmoet maar andere behoeften en ideeën hebt voor de toekomst. Waar slaat dat op.. :'(
Ja, daar lopen nogal wat mensen mee weg kennelijk, die van Danny Vera, ken het niet.
wij slapen nooit.
Qiyara schreef:
31-12-2020 23:04
Krijg net zo'n lief appje van m'n ex. Ben in tranen. Het leven kan zo hard zijn dat je echt een grote liefde ontmoet maar andere behoeften en ideeën hebt voor de toekomst. Waar slaat dat op.. :'(
🤗🤗
Qiyara schreef:
Oh qiyara... Dikke knuffel, hoe zwaar...
De link werkt wel hoor, zag er heerlijk en gezellig uit!
Ik heb niet uitgebreid gegeten maar wel heerlijk, prosecco, parelhoen en limoncello-mascarpone toetje.
Qiyara schreef:
Waar verschillen jullie in?
Hatsjikideee...
tomcat schreef:
31-12-2020 22:45
aflervring hjem til jul s2 nu
Vandaag heel het 2 de seizoen gezien o_o super goed
Qiyara schreef:
ik ben nog aan het malen erop..vooralsnog is het rijmelarij van likmevestje...hij wil geen grote liefde in zijn toekomst is wat er staat?? en hoezo is het leven dan hard..je bent zelf toch hard als je een grote liefde weggooit omdat je dat niet in je toekomst wil..het leven is hard als je een grote liefde ontmoet en ze gaat dood..dit doe je zelf...
muziekfeest van het jaar...oh my god...hoe slecht kan het worden..het is alsof je een slechte droom hebt waarin dany vera op 1 in de top2000 staat....oh ..wacht...
Hier knalt het buiten wel aardig vreselijk irritant.
Dit jaar ook in mijn eentje op de bank voelt als een avond als alle andere, alleen dan toch een beetje een triest gevoel ben de gene van wie ik het meest hield verloren voor de kerst probeer er niet aan te denken barst ik gelijk in huilen uit en heb al hoofdpijn.
Ga iets lekkers klaar maken glaasje champagne drink nooit dus zal wel aantikken en dan naar bed met een kruik toch nog wat warmte. Gelukkig nieuwjaar jullie allemaal op en liefdevol nieuwjaar.
guide weijers ondersteund mijn mening over de regering zie ik ;-D
tomcat schreef:
31-12-2020 23:17
ik ben nog aan het malen erop..vooralsnog is het rijmelarij van likmevestje...hij wil geen grote liefde in zijn toekomst is wat er staat?? en hoezo is het leven dan hard..je bent zelf toch hard als je een grote liefde weggooit omdat je dat niet in je toekomst wil..het leven is hard als je een grote liefde ontmoet en ze gaat dood..dit doe je zelf...
Zeg ging jij nog tarotkaarten leggen trouwens of hoe zit dat nou?
wij slapen nooit.
Ik weet niet hoor Qiyara, je schrijft aan de ene kant dat je even klaar bent met daten, dan weer op de vrouwentour wil, dat pakt ook niet lekker uit, dan weer ben je helemaal zen in je eentje en dan nu die app van je ex. Je komt op mij nogal instabiel over en juist niet lekker in je vel, al doe je het wel zo overkomen.

Hopelijk zit ik er naast.
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven