Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
01-01-2021 11:20
Ik weet zeker dat het aan mij ligt, ben soms traag van begrip :mrgreen: wat is het verschil tussen 'mannelijke vrienden' en een gewone mannelijke vriend en... welke van de 2 zou Julus bedoeld hebben? :-D

Hahahaha ik denk een andere soort dan de mijne.
Anders zou ze het niet benoemen 😉
Koffie stond om 7.15 al klaar. Ik denk dat hij koud is inmiddels.

Zal ik een nieuwe zetten zwart was het toch Julia?
Datertje schreef:
01-01-2021 11:52
Koffie stond om 7.15 al klaar. Ik denk dat hij koud is inmiddels.

Zal ik een nieuwe zetten zwart was het toch Julia?
Ja lekker 😋
Ik geen appjes van mannen behalve van 1 match wat niet echt vanzelf loopt.
Net lekker mijn kerstboom uit het raam gegooid. (Bij wijze van)
Sorry dat ik verder gewoon weer verder zeik over mijn online datingavonturen..
Maar ik zie heel vaak foto's van een uitzicht met blote voeten. Ook weer zoiets waarvan ik denk: wtf moet ik ermee ? Met die tenen wil ik wel een match ?
Attraverso schreef:
01-01-2021 11:20
Ik weet zeker dat het aan mij ligt, ben soms traag van begrip :mrgreen: wat is het verschil tussen 'mannelijke vrienden' en een gewone mannelijke vriend en... welke van de 2 zou Julus bedoeld hebben? :-D
Ik heb het over mannelijke vrienden..dus precies wat er staat :-D
Gewoon vrienden.
Julia_20 schreef:
01-01-2021 11:26
Hahahaha ik denk een andere soort dan de mijne.
Anders zou ze het niet benoemen 😉
Nee hoor. Het frapante was dat ze op exact hetzelfde moment appten.
dido68 schreef:
01-01-2021 12:04
Ik geen appjes van mannen behalve van 1 match wat niet echt vanzelf loopt.
Net lekker mijn kerstboom uit het raam gegooid. (Bij wijze van)
Sorry dat ik verder gewoon weer verder zeik over mijn online datingavonturen..
Maar ik zie heel vaak foto's van een uitzicht met blote voeten. Ook weer zoiets waarvan ik denk: wtf moet ik ermee ? Met die tenen wil ik wel een match ?
Ik heb geen appjes van ex dates of matches oid gekregen, want dat speelt al een tijd niet meer. En leuk dat je over je date avonturen schrijft, vind ik leuk om te lezen bij gebrek aan eigen avonturen.
Ik laat de kerstboom lekker staan. In donkere dagen vind ik dat gezellig.
mogge....ik blijf in pyama vandaag denk ik..nog makreel en zalm over van gisteren..

gut 2021..wat zou dit jaar weer brengen.hoop toch wel dat we weer terug gaan naar het oude normaal dit jaar.
Lief Julus ! Haha heb je even ? Ik vertel meer dan de helft hier niet omdat ik bang ben voor herkenbaarheid.
Overigens speelt het zich voornamelijk allemaal online af, want nog steeds maar 3 x een 1e (coffee)date gehad.
Bij twijfel spreek ik niet meer af. Zonde van de tijd en energie.
Mijn kerstboom stond al gelijk na de Sint en nu ben ik hem wel weer zat.
Goeiemorgen!

Iededeen de beste wensen voor 2021, hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad.

Mijn avond was gezellig en gelukkig was er toch nog wat vuurwerk om 00:00 (daarvoor vrijwel niets) waardoor het wel als oud en nieuw voelde. Om 3 uur was ik thuis, voor het eerst in jaren zo vroeg :-D
Heey dames leuk topic, ik had een vraagje ik weet dat er tijd geleden ook een topic bestond met minder van tinder ik kan het helaas nergens meer vinden. Op Google en het forum niet . Staat jullie mischien wat bij en hebben jullie een linkje. Altijd leuk om date verhalen te lezen .
relaties/minder-van-tinder-deel-10/list_messages/425410
Goedemorgen allemaal, mijn avond was een emotionele roller-coaster gisteren. Heb alles voorbij zien komen.
Nu wat verdwaasd opgestaan en denk dat ik er een hang dag van maak met left overs.
Toepasselijk..Roller-coaster stond op 1 in de Top 2000.
Maar wil je erover praten ? Zo niet :hug:
tomcat schreef:
01-01-2021 12:30

gut 2021..wat zou dit jaar weer brengen.hoop toch wel dat we weer terug gaan naar het oude normaal dit jaar.
Een ding is zeker, goed dat we niet van tevoren wisten wat we moesten doorstaan.
Dus ik zie wel, probeer niet aan de eventuele gevolgen van 1000den vakantiegangers in combinatie met besmettelijker virus te denken en hoop dat het alleen maar beter wordt. Anders hou je het niet vol
dido68 schreef:
01-01-2021 12:55
Maar wil je erover praten ? Zo niet :hug:
Nee, dat heb ik gisteren avond al gedaan. En net ook duidelijkheid gekregen bij m'n ex.
Het blijft vriendschappelijk en dat is gewoon goed zoals het is. Moest het even horen :)
Qiyara heb het gemerkt, gisteren was heftig bij jou! Hopelijk heeft het wat verwerking opgeleverd.

Flaffy in B was je tot 5u weg moeten blijven door de avondklok tussne 0u en 5u. Goed excuus :-)

Dido hier ook, zou veel kunnen vertellen maar wil niet wegens herkenning.

Anders altijd veel appjes van ex dates en exen en nu werkelijk niets. Stuur natuurlijk zelf ook niet en heb die niet op social media. Gelukkig heeft huidige date wel aan me gedacht.

Mis hem trouwens, goed teken! Vind hem stilaan meer dan alleen leuk.
Qiyara, denk je dat vriendschap lukt/wenselijk is? Voor mezelf weet ik dat volledig afstand nemen beter is, anders duurt het veel langer om los te komen. En hij zit nog stevig onder je vel.
dido68 schreef:
01-01-2021 12:55
Heb het even moeten opzoeken, mooi nummer! Wel verrassend dat het op 1 staat!
Attraverso schreef:
01-01-2021 13:10
Qiyara, denk je dat vriendschap lukt/wenselijk is? Voor mezelf weet ik dat volledig afstand nemen beter is, anders duurt het veel langer om los te komen. En hij zit nog stevig onder je vel.
Ja super gewenst. Ben nog het meest verdrietig geweest dat dat er blijkbaar ook niet meer in zat.
Maar de lucht is geklaard. Heb absoluut nog afstand nodig, maar nu met een mooi doel. Dat ik weet dat ik hem niet kwijt ben.
Fijn Attra dat bij jou de liefde groeit!
Attraverso schreef:
01-01-2021 13:07
Qiyara heb het gemerkt, gisteren was heftig bij jou! Hopelijk heeft het wat verwerking opgeleverd.

Flaffy in B was je tot 5u weg moeten blijven door de avondklok tussne 0u en 5u. Goed excuus :-)

Dido hier ook, zou veel kunnen vertellen maar wil niet wegens herkenning.

Anders altijd veel appjes van ex dates en exen en nu werkelijk niets. Stuur natuurlijk zelf ook niet en heb die niet op social media. Gelukkig heeft huidige date wel aan me gedacht.

Mis hem trouwens, goed teken! Vind hem stilaan meer dan alleen leuk.
Haha oei, tot 5 is wel heftig. Ik lag al bij vriendin op de bank te slapen dus dat was dan een langer dutje geworden.

Ja gek is dat altijd. Ik had 1 appje van een ex-date en 1 appje van iemand waarvan het nooit tot een date is gekomen (die as we speak een gesprek begint), bijzonder weer.

Ah dat is zeker positief. :heart:
Echt een super fijn oud en nieuw gehad. Veel gegeten en gedronken en gelachen. Hij is net de deur uit. Even opruimen en zo aan de 3e wandeling beginnen.
Gelukkig komt mijn dochter morgen weer thuis. Dan begint het normale leven weer.

Vandaag lekker rustig dagje zonder drank.
Gelukkig nieuwjaar

Ben toch blij dat al deze feestdagen weer voorbij zijn
Rondje hardgelopen, kerstboom afgetuigd en buiten gezet en nu de kerstspullen wegbrengen en daarna wandelen.
Tot nu toe is dit een leuk nieuw jaar :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven