Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

vrijdag 1 januari 2021 om 11:26
Attraverso schreef: ↑01-01-2021 11:20Ik weet zeker dat het aan mij ligt, ben soms traag van begripwat is het verschil tussen 'mannelijke vrienden' en een gewone mannelijke vriend en... welke van de 2 zou Julus bedoeld hebben?
![]()
Hahahaha ik denk een andere soort dan de mijne.
Anders zou ze het niet benoemen

vrijdag 1 januari 2021 om 12:04
Ik geen appjes van mannen behalve van 1 match wat niet echt vanzelf loopt.
Net lekker mijn kerstboom uit het raam gegooid. (Bij wijze van)
Sorry dat ik verder gewoon weer verder zeik over mijn online datingavonturen..
Maar ik zie heel vaak foto's van een uitzicht met blote voeten. Ook weer zoiets waarvan ik denk: wtf moet ik ermee ? Met die tenen wil ik wel een match ?
Maar ik zie heel vaak foto's van een uitzicht met blote voeten. Ook weer zoiets waarvan ik denk: wtf moet ik ermee ? Met die tenen wil ik wel een match ?

vrijdag 1 januari 2021 om 12:12
Ik heb het over mannelijke vrienden..dus precies wat er staatAttraverso schreef: ↑01-01-2021 11:20Ik weet zeker dat het aan mij ligt, ben soms traag van begripwat is het verschil tussen 'mannelijke vrienden' en een gewone mannelijke vriend en... welke van de 2 zou Julus bedoeld hebben?
![]()

Gewoon vrienden.

vrijdag 1 januari 2021 om 12:14
Ik heb geen appjes van ex dates of matches oid gekregen, want dat speelt al een tijd niet meer. En leuk dat je over je date avonturen schrijft, vind ik leuk om te lezen bij gebrek aan eigen avonturen.dido68 schreef: ↑01-01-2021 12:04Ik geen appjes van mannen behalve van 1 match wat niet echt vanzelf loopt.

vrijdag 1 januari 2021 om 12:32
Lief Julus ! Haha heb je even ? Ik vertel meer dan de helft hier niet omdat ik bang ben voor herkenbaarheid.
Overigens speelt het zich voornamelijk allemaal online af, want nog steeds maar 3 x een 1e (coffee)date gehad.
Bij twijfel spreek ik niet meer af. Zonde van de tijd en energie.
Mijn kerstboom stond al gelijk na de Sint en nu ben ik hem wel weer zat.
Overigens speelt het zich voornamelijk allemaal online af, want nog steeds maar 3 x een 1e (coffee)date gehad.
Bij twijfel spreek ik niet meer af. Zonde van de tijd en energie.
Mijn kerstboom stond al gelijk na de Sint en nu ben ik hem wel weer zat.
vrijdag 1 januari 2021 om 12:33

vrijdag 1 januari 2021 om 12:44

vrijdag 1 januari 2021 om 12:56
Een ding is zeker, goed dat we niet van tevoren wisten wat we moesten doorstaan.
Dus ik zie wel, probeer niet aan de eventuele gevolgen van 1000den vakantiegangers in combinatie met besmettelijker virus te denken en hoop dat het alleen maar beter wordt. Anders hou je het niet vol

vrijdag 1 januari 2021 om 13:01
vrijdag 1 januari 2021 om 13:07
Qiyara heb het gemerkt, gisteren was heftig bij jou! Hopelijk heeft het wat verwerking opgeleverd.
Flaffy in B was je tot 5u weg moeten blijven door de avondklok tussne 0u en 5u. Goed excuus
Dido hier ook, zou veel kunnen vertellen maar wil niet wegens herkenning.
Anders altijd veel appjes van ex dates en exen en nu werkelijk niets. Stuur natuurlijk zelf ook niet en heb die niet op social media. Gelukkig heeft huidige date wel aan me gedacht.
Mis hem trouwens, goed teken! Vind hem stilaan meer dan alleen leuk.
Flaffy in B was je tot 5u weg moeten blijven door de avondklok tussne 0u en 5u. Goed excuus

Anders altijd veel appjes van ex dates en exen en nu werkelijk niets. Stuur natuurlijk zelf ook niet en heb die niet op social media. Gelukkig heeft huidige date wel aan me gedacht.

vrijdag 1 januari 2021 om 13:30
Ja super gewenst. Ben nog het meest verdrietig geweest dat dat er blijkbaar ook niet meer in zat.Attraverso schreef: ↑01-01-2021 13:10Qiyara, denk je dat vriendschap lukt/wenselijk is? Voor mezelf weet ik dat volledig afstand nemen beter is, anders duurt het veel langer om los te komen. En hij zit nog stevig onder je vel.
Maar de lucht is geklaard. Heb absoluut nog afstand nodig, maar nu met een mooi doel. Dat ik weet dat ik hem niet kwijt ben.
vrijdag 1 januari 2021 om 13:32
Haha oei, tot 5 is wel heftig. Ik lag al bij vriendin op de bank te slapen dus dat was dan een langer dutje geworden.Attraverso schreef: ↑01-01-2021 13:07Qiyara heb het gemerkt, gisteren was heftig bij jou! Hopelijk heeft het wat verwerking opgeleverd.
Flaffy in B was je tot 5u weg moeten blijven door de avondklok tussne 0u en 5u. Goed excuus![]()
Ja gek is dat altijd. Ik had 1 appje van een ex-date en 1 appje van iemand waarvan het nooit tot een date is gekomen (die as we speak een gesprek begint), bijzonder weer.
Ah dat is zeker positief.

vrijdag 1 januari 2021 om 13:50