Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig nieuwjaar! Hier een gezellige avond gehad met vriendinnen. Die zijn nu weer de deur uit en ben de dag begonnen met een kort lesje yoga, zo nog even slapen en dan de zooi opruimen. Lekker dagje :)
Hier inmiddels mijzelf gewassen, op zolder draait de wasmachine.
Verder hou ik het rustig. Straks alleen nog bed opmaken.

Morgen diepvries maar eens ontdooien, een stofzuiger door het huis bewegen en nog wat wasjes.
Morgenavond komen mijn appie boodschappen voor 2 weken.
Volgens mij ook al 10 keer de lijst aangepast.. Ohh dit... Oh dat is ook bijna op..hmm zal ik... Wel ja 😂
Ik heb geen water, is een leiding gesprongen hier in de straat.
Heb geen koffie kunnen drinken, douchen (waar ik extreem veel zin in heb) kan niet. Irritant!
Datertje hoe is jouw vriendschap met je ex ontstaan? Dacht te lezen dat jullie meer hebben gehad met elkaar maar dat dit nu over is gegaan in vriendschap.
Qiyara wij hebben op een zere jonge leeftijd bijna 10 jaar verkering gehad. We zijn meer broer en zus geworden uiteindelijk. Inmiddels kennen we elkaar nu 33 jaar. Hij is getrouwd met een wederzijdse vriendin, helemaal leuk. Bij zijn kids was ik altijd de eerste die het wist.
We zijn altijd goede vrienden gebleven. Een tijdje geleden is hij gescheiden en nu houdt hij mij op de hoogte van zijn date perikelen. Super lachen mijn tel staat vol van vreemde vrouwen. We gaan nog regelmatig eten en nu we allebei weer vrij zijn spreken we weer wat meer thuis af. Ik ken zijn kids ook goed.
Het is de meest dierbare vriendschap die ik heb.

Mocht er ooit een vent in mijn leven komen moet hij er mee kunnen dealen.

Ik hoop dat jij uiteindelijk ook een mooie vriendschap krijgt met je ex.
Hi all. Ik wens jullie allemaal een fantastisch jaar vol (zelf)liefde en mooie momenten!!!
Klinkt mooi, heel mooi! Ja hoop ik ook, hij is de eerste waarbij ik dat zo voel. En had er zoveel verdriet van dat het leek alsof hij mij helemaal niet meer in z'n leven wilde.
Ik kon dat maar niet begrijpen en nu blijkt het mis communicatie. Zo fijn. We willen elkaar allebei in ons leven houden.

En een breuk vraagt verwerkingstijd en dat heb ik nog wel even nodig. Pas op het punt dat ik enthousiasme kan voelen voor zijn dates en eventuele nieuwe relatie, is vriendschap echt mogelijk. En dat punt komt wel binnenkort, omdat ik weet dat wij 2 geen relatie kunnen hebben. Heb het niet voor niets uitgemaakt. Maar vriendschappelijk hebben we al een hele sterke basis die ik graag verder uitbreid.
Dankjewel Sabbieeh voor jou hetzelfde. En dat jouw liefde mag uitgroeien tot een langdurige, fijne en stabiele relatie. Geniet!
zo..alle kerstversieringen opgeruimd en de boom weer ingepakt, verlichting weer in standje normaal..katerige hangdag vandaag en heb steeds die tekst in mijn hoofd "i'm just a shadow of the man i used to be" en zo voel ik me ook vandaag..
gelukkig nieuw jaar Sabbiehh !!!
Sabbieehhhh schreef:
01-01-2021 15:50
Hi all. Ik wens jullie allemaal een fantastisch jaar vol (zelf)liefde en mooie momenten!!!
Hee, een liefdevol 2021 gewenst!
Qiyara, fijn dat je duidelijkheid hebt en daarmee hopelijk meer rust. Wat enorm balen dat je geen water hebt. Hopelijk heb je hiermee voorlopig het gedoe gehad.
Sabbieehhhh schreef:
01-01-2021 15:50
Nenee Sabb, zo gemakkelijk kom je er niet vanaf... vertel, hoe gaat het??
Allerbeste wensen terug
Qiyara schreef:
01-01-2021 15:12
Ik heb geen water, is een leiding gesprongen hier in de straat.
Heb geen koffie kunnen drinken, douchen (waar ik extreem veel zin in heb) kan niet. Irritant!
Oh getver, wat vervelend. Juist vandaag!
tomcat schreef:
01-01-2021 16:53
zo..alle kerstversieringen opgeruimd en de boom weer ingepakt, verlichting weer in standje normaal..katerige hangdag vandaag en heb steeds die tekst in mijn hoofd "i'm just a shadow of the man i used to be" en zo voel ik me ook vandaag..
Komt goed Tom. Niets is blijvend dus ook niet dit gevoel.
Ik heb ooit bijna een week niet kunnen douchen. Er was geen electriciteit. Wat voelde ik me vies.
Ik ga mezelf trakteren op verlof. Veel collega's nemen 2 weken vrij nu en ik doe dat later. Even niet aan werk denken of bereikbaar hoeven zijn.
Ik verwacht niet dat ik dit jaar op vakantie ga.
Goed plan Julus!
Las dat jij lekker in je relatie zit. Wat heerlijk!
Wat heerlijk Julus. Even genieten.

Het water was er weer rond 16uur en inmiddels fris gedouched onder een dekentje op de bank.
Hier ook wat katerig, had de hele fles champagne opgedronken.
En vanaf nu dry januari en gok februari. Ben niet zo'n drinker.
tomcat schreef:
01-01-2021 16:53
Oei naar gevoel. Maar dat gaat voorbij, dat weet ik wel. Past nu een vrijgezel die gaat pas slapen,veel beter bij mij. 1 jan is voor mij altijd een dag geweest om ergens heen te gaan. Familie,vrienden, wat dan ook.

Nu lekker uitgeslapen, even douchen over een uur weer op wacht en dan na middernacht maar weer slapen. En even bedenken welke datums we de klok gaan verzetten zitten nu op GMT+2, voor aankomst Singapore, klok 6 uur verplaatsen naar GMT+8.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik gok op dry 1 januari, ach het is een begin toch :yes:
ik maak nog op wat ik in huis heb, proost!
Wat lekker Julus! Even lekker rust.

Ik heb vandaag een xbox gekocht dus kan me de komende dagen wel vermaken. Zojuist nacho's en kaasloempia's besteld dus die zo lekker ophalen.

Klinkt als een heerlijke dag zo bij iedereen.
wat leuk, de nieuwe xbox? mag ik vragen waarom xbox en geen playstation? (ik orienteer me)

ik kijk hjem til jul..er word wel erg veel vreemdgegaan in seizoen 2 meteen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven