Leuke dingen om samen te doen in een relatie
zaterdag 2 januari 2021 om 20:32
Hallo iedereen
,
Ik vroeg me af wat voor leuke (of saaie) dingen jullie samen doen in jullie relatie. Misschien kunnen we ideeën opdoen bij elkaar (ook vanwege de lockdown). Het viel me op dat bij ons ook saaie dingen samen doen gezellig kunnen zijn. Saaie klusjes zijn met z'n tweeën sneller gedaan. Dit zijn de dingen die ik en mijn vriend samen doen:
Wandelen, fietsen, fitnes*, zwemmen*,
badminton, jeu de boules, bordspelletjes, computerspelletjes, koken, bakken, huis opruimen en schoonmaken, double dates met vrienden, winkelen*, film/serie/docu kijken, schilderen, dierentuin*, pretpark*, gamestate*, op vakantie gaan*, elkaars haar knippen vanwege gesloten kapper, sushi bestellen, hotelovernachting boeken, bowlen*, poolen*.
* = voor de lockdown.
Ik vroeg me af wat voor leuke (of saaie) dingen jullie samen doen in jullie relatie. Misschien kunnen we ideeën opdoen bij elkaar (ook vanwege de lockdown). Het viel me op dat bij ons ook saaie dingen samen doen gezellig kunnen zijn. Saaie klusjes zijn met z'n tweeën sneller gedaan. Dit zijn de dingen die ik en mijn vriend samen doen:
Wandelen, fietsen, fitnes*, zwemmen*,
badminton, jeu de boules, bordspelletjes, computerspelletjes, koken, bakken, huis opruimen en schoonmaken, double dates met vrienden, winkelen*, film/serie/docu kijken, schilderen, dierentuin*, pretpark*, gamestate*, op vakantie gaan*, elkaars haar knippen vanwege gesloten kapper, sushi bestellen, hotelovernachting boeken, bowlen*, poolen*.
* = voor de lockdown.
zaterdag 2 januari 2021 om 20:36
Met stip op 1: bordspellen spelen. Daarnaast kijken we soms samen een film of serie. Heel kneuterig samen op de bank een (eigen) boek lezen. Kletsen. Uit eten gaan, samen klusjes doen (muur schilderen, laminaat leggen: dat soort dingen)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zaterdag 2 januari 2021 om 20:42
Laminaat kunnen leggen of klussen lijkt mij ook wel leuk om samen te doen als je dat kan!
zaterdag 2 januari 2021 om 20:52
Haha bedankt. Hoezo verontrustend? Het verhaal erachter slaat eigenlijk nergens op
zaterdag 2 januari 2021 om 21:10
Vanwege dat vampierengebit in de kiwi.Stoutekiwi schreef: ↑02-01-2021 20:52Haha bedankt. Hoezo verontrustend? Het verhaal erachter slaat eigenlijk nergens opToen ik een naam moest aanmaken kon ik niks bedenken en zag kiwi's in de fruitmand. Ik eet graag kiwi's die zoet zijn maar als ze zuur zijn vind ik ze vies haha.
zaterdag 2 januari 2021 om 21:13
Kletsen
Bordspellen doen
Wandelen
Sparren (aikido, jiujitsu)
PartnerYoga
Vroeg naar bed
Samen in bad
Samen koken
en
Netflix! En die gaat dan regelmatig op pauze omdat we commentaar willen leveren, ons een anekdote herrinneren om te delen, of omdat ik of hij even iets moet doen. We komen meestal niet door een serie heen dus een film is voor ons een betere keuze
Bordspellen doen
Wandelen
Sparren (aikido, jiujitsu)
PartnerYoga
Vroeg naar bed
Samen in bad
Samen koken
en
Netflix! En die gaat dan regelmatig op pauze omdat we commentaar willen leveren, ons een anekdote herrinneren om te delen, of omdat ik of hij even iets moet doen. We komen meestal niet door een serie heen dus een film is voor ons een betere keuze
zaterdag 2 januari 2021 om 21:19
Haha ja zag het plaatje op Google en vond die wel grappig.
Partneryoga klinkt wel leuk
Pokémon hebben we een tijdje gespeeld maar mijn vriend vindt dat niet meer leuk.
Een bad hebben lijkt me ook echt relaxt!
stoutekiwi wijzigde dit bericht op 02-01-2021 21:20
1.79% gewijzigd
zaterdag 2 januari 2021 om 21:22
Sjoelen, sauna, liedjes zingen en opnemen, hond uitlaten, musea, stomme films kijken, muziek luisteren tot laat onder het genot van een wijntje, fotograferen, aquarelleren, modelvliegtuigjes bouwen, seks, behangen, koken, tuinieren, en zeilen.
merano wijzigde dit bericht op 02-01-2021 21:43
0.62% gewijzigd
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 2 januari 2021 om 21:53
Ik en mijn vriend gamen vaak samen, zoals bijvoorbeeld League of Legends. Ik was tot een halfjaar geleden helemaal geen gamer en het is zijn grootste hobby dus heb ik een poging gewaagd. Ondertussen vind ik het ook leuk om te doen!
Daarnaast met de hond wandelen, bordspellen (ook al ben ik hier niet zo'n fan van), series/films kijken. Voor corona gingen we ook vaak naar de sauna of ergens dineren/lunchen. Even de stad in om rond te kijken of naar de markt. Zit er niet meer in helaas.
Daarnaast met de hond wandelen, bordspellen (ook al ben ik hier niet zo'n fan van), series/films kijken. Voor corona gingen we ook vaak naar de sauna of ergens dineren/lunchen. Even de stad in om rond te kijken of naar de markt. Zit er niet meer in helaas.
zaterdag 2 januari 2021 om 21:54
Tijdens de lockdown: afspreken in de stad, ergens koffie met iets lekkers afhalen, op een bankje of randje zitten en mensen en gebouwen bekijken. We zitten op een “zitflapje” waardoor het minder koud is. We zijn gekleed alsof we op de Noordpool zijn. Als we een bekende langs zien lopen, kletsen we even op afstand. Daarna wandelen we een stuk en kijken etalages. Als het regent of sneeuwt gaan we naar huis om een spelletje Catan te doen en daarna een dutje.
zaterdag 2 januari 2021 om 22:02
Elkaar liefhebben, onverwacht met de camper weg, andere korte vakanties, wielrennen, kletsen, wandelen, ergens lunchen, meedenken met elkaars werk, veel lachen, dutje, nog meer lol, spelletjes, dicht tegen elkaar op de bank lezen/ internetten/ tv kijken, uit eten, festival, dance, bios, dag doornemen, slipcursus, massage, koken, met anderen afspreken, dagje stad, ideeën bedenken voor het nieuwe huis, motorrijles.
anoniem_654bd3aa1ef47 wijzigde dit bericht op 03-01-2021 00:18
9.16% gewijzigd
zaterdag 2 januari 2021 om 22:54
We hebben de afgelopen 24 jaar heel wat samen gedaan. Normaal gaan we graag samen ergens lunchen, een museum bezoeken of een korte stedentrip. Nu tijdens de lockdown samen in bad of douchen, koken en wandelen. Seks hebben we ook graag samen.
Spelletjes, vakanties en 's avonds uit eten doen we meestal met de kinderen erbij, dat tel ik niet als samen.
Spelletjes, vakanties en 's avonds uit eten doen we meestal met de kinderen erbij, dat tel ik niet als samen.