‘Minnares’ zijn, ik trek het slecht
zondag 3 januari 2021 om 17:35
Hoi iedereen,
Een jaar geleden kwam ik op een feest een leuke man tegen. Ik heb hem die avond eigenlijk zelf verleid, maar hij ging er vol op in een we hebben die nacht sex gehad. Pas later kwam ik er achter dat hij een vriendin heeft en een kindje. Ik wilde toen stoppen, maar hij appte me steeds en uiteindelijk ben ik gezwicht. Sinds die tijd hebben we elkaar af en toe gezien en appen we ook over dagelijkse dingen. Hij begint altijd, ook met het maken van afspraakjes. Als ik samen met hem ben dan vind ik het heerlijk. Het voelt hemels en we begrijpen elkaar zo goed. En de seks is heel goed. Het wordt steeds vaker dat we elkaar zien en appen. Eerst was het om de maand, maar nu laatste tijd om de zoveel weken en het appen ook meerdere keren per week. Ik begin vlinders te krijgen. Laatst appte hij me een soort halve liefdesverklaring. Dat hij verliefd op het eerste gezicht werd op mij, dat hij zo ontzettend graag bij me wil zijn en hij sloot af met allemaal hartjes. Het voelt alsof hij ook verliefd is.
Ik merkte dat ik daardoor nog meer gevoelens kreeg. Maar ik voel me ook erg schuldig. Ik weet dat ik dit beter kan stoppen. Hij zegt niks over zijn relatie en of die goed of slecht is. Dat weet ik niet. Ik ben niet zo naïef dat ik denk dat hij bij haar weggaat. Ik zit nu vast. Als ik het verbreek heb ik ontzettend liefdesverdriet, maar als ik doorga dan is het zo pijnlijk omdat ik echt graag vaker bij hem wil zijn en misschien wel een relatie wil. Wat moet ik doen? Hopelijk zijn jullie niet te streng, want ik voel mezelf al slecht erover.
Een jaar geleden kwam ik op een feest een leuke man tegen. Ik heb hem die avond eigenlijk zelf verleid, maar hij ging er vol op in een we hebben die nacht sex gehad. Pas later kwam ik er achter dat hij een vriendin heeft en een kindje. Ik wilde toen stoppen, maar hij appte me steeds en uiteindelijk ben ik gezwicht. Sinds die tijd hebben we elkaar af en toe gezien en appen we ook over dagelijkse dingen. Hij begint altijd, ook met het maken van afspraakjes. Als ik samen met hem ben dan vind ik het heerlijk. Het voelt hemels en we begrijpen elkaar zo goed. En de seks is heel goed. Het wordt steeds vaker dat we elkaar zien en appen. Eerst was het om de maand, maar nu laatste tijd om de zoveel weken en het appen ook meerdere keren per week. Ik begin vlinders te krijgen. Laatst appte hij me een soort halve liefdesverklaring. Dat hij verliefd op het eerste gezicht werd op mij, dat hij zo ontzettend graag bij me wil zijn en hij sloot af met allemaal hartjes. Het voelt alsof hij ook verliefd is.
Ik merkte dat ik daardoor nog meer gevoelens kreeg. Maar ik voel me ook erg schuldig. Ik weet dat ik dit beter kan stoppen. Hij zegt niks over zijn relatie en of die goed of slecht is. Dat weet ik niet. Ik ben niet zo naïef dat ik denk dat hij bij haar weggaat. Ik zit nu vast. Als ik het verbreek heb ik ontzettend liefdesverdriet, maar als ik doorga dan is het zo pijnlijk omdat ik echt graag vaker bij hem wil zijn en misschien wel een relatie wil. Wat moet ik doen? Hopelijk zijn jullie niet te streng, want ik voel mezelf al slecht erover.
zondag 3 januari 2021 om 18:49
Hoe langer je wacht met het verbreken van de relatie, hoe meer gevoelens je krijgt en hoe pijnlijker de situatie wordt. Kies voor jezelf en verbreek de relatie. Dan heb je nu wel liefdesverdriet, maar dat is minder ellende dan het verdriet en getwijfel en de onzekerheid en de drama op de langere termijn.
Sterkte.
Sterkte.
zondag 3 januari 2021 om 18:50
Iets met een gouden onderkant ofzo?
Ik weet ook niet of ik het zou kunnen.
Misschien nog wel 1 keer. Maar stelselmatig ... nope.
Ik zou tijdens de hele vrij-partij dat kind in gedachten hebben.
wissewis wijzigde dit bericht op 03-01-2021 18:51
20.46% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
zondag 3 januari 2021 om 18:50
Niet teveel op de korte termijn denken. Jullie kennen elkaar niet hoe jullie ‘echt’ zijn. Jullie kennen elkaar alleen over de app (waar het makkelijk is om na te denken over wat en hoe je dingen zegt) en in bed. Jij kent hem niet als vriend, of als vader. En hij kent jou ook niet verder dan die knappe meid met wie hij een goede seksuele klik heeft en misschien wel nieuwsgierig is naar hoe ze verder is als persoon, maar hij ziet jou natuurlijk ook alleen maar in een bepaalde rol. En daarbij zien jullie elkaar in de meest optimale omstandigheden, relaxed, op jullie aantrekkelijkst. Hij heeft geen spuug van zijn kindje op zijn kleren, jij hebt je haar gekamd en bent fris gewassen. Jullie kunnen letterlijk de beste versie van jezelf zijn buiten de sleur van een relatie. Hoe kun je iemand echt liefhebben als je de hele persoon niet kan zien?
Die ‘liefdesverdriet’ die jij denkt te gaan voelen zijn eigenlijk afkickverschijnselen. Het gevoel dat hij jou geeft en hoe goed je je voelt bij dit contact is geen liefde. Het is een drug en je hebt steeds meer en meer nodig om dat goede gevoel te krijgen, vandaar de liefdesverklaringen met hartjes enzo. Als je het contact verbreekt, dan doet het 1-2 maanden goed pijn en dan zakt het langzaam weg, zeker als je hem ook weert van je telefoon en op alle social media. Even sterk zijn, want ik zie niet hoe het alternatief jou op de lange termijn gelukkiger gaat maken.
Die ‘liefdesverdriet’ die jij denkt te gaan voelen zijn eigenlijk afkickverschijnselen. Het gevoel dat hij jou geeft en hoe goed je je voelt bij dit contact is geen liefde. Het is een drug en je hebt steeds meer en meer nodig om dat goede gevoel te krijgen, vandaar de liefdesverklaringen met hartjes enzo. Als je het contact verbreekt, dan doet het 1-2 maanden goed pijn en dan zakt het langzaam weg, zeker als je hem ook weert van je telefoon en op alle social media. Even sterk zijn, want ik zie niet hoe het alternatief jou op de lange termijn gelukkiger gaat maken.
zondag 3 januari 2021 om 18:51
Het overkwam mij, toen ik 19 was. Wilde hem zo graag geloven! En hij wist te zeggen, wat ik horen wildeBorrelhap schreef: ↑03-01-2021 18:49Hoe langer je wacht met het verbreken van de relatie, hoe meer gevoelens je krijgt en hoe pijnlijker de situatie wordt. Kies voor jezelf en verbreek de relatie. Dan heb je nu wel liefdesverdriet, maar dat is minder ellende dan het verdriet en getwijfel en de onzekerheid en de drama op de langere termijn.
Sterkte.
Duurde een paar maanden en toen herpakte ik me
zondag 3 januari 2021 om 18:52
zondag 3 januari 2021 om 18:54
"We begrijpen elkaar zo goed".
Dat denk jij want het enige wat je met hem deelt is het bed. Daar vindt hij je goed genoeg voor. Maar voor de dingen die er aan toe doen in het leven heeft hij een gezin.
Dat denk jij want het enige wat je met hem deelt is het bed. Daar vindt hij je goed genoeg voor. Maar voor de dingen die er aan toe doen in het leven heeft hij een gezin.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zondag 3 januari 2021 om 18:54
De vraag is ook nog of je de enige bent.ririanneke schreef: ↑03-01-2021 18:52Hij heeft het goed voor elkaar. Thuis een vrouw en kind en jou als extra neukertje erbij. Wat ik mij bij zoiets altijd afvraag: stel hij kiest voor jou, kan jij hem ooit vertrouwen? Hij ge3eft blijkbaar geen moeite ermee om zijn vrouw te bedonderen, waarom zou hij dat bij jou niet ook doen?
Genoeg mannen die eens ze aan 't bedonderen zijn elke week - of vaker - wel bij iemand anders in bed liggen.
Week 1 van de maand passeert ie bij jou, week 2 ligt ie bij Lisa, als Lisa niet kan ligt ie bij Jessica, ...
En tussendoor appt ie met iedereen en vindt iedereen hem "speciaal" en hoopt dat ie zijn vrouw in de steek laat.
Ik hoop dat je wel een condoom gebruikt?
wissewis wijzigde dit bericht op 03-01-2021 18:56
7.77% gewijzigd
Is dit nu later?
zondag 3 januari 2021 om 18:55
ririanneke schreef: ↑03-01-2021 18:52Hij heeft het goed voor elkaar. Thuis een vrouw en kind en jou als extra neukertje erbij. Wat ik mij bij zoiets altijd afvraag: stel hij kiest voor jou, kan jij hem ooit vertrouwen? Hij heeft blijkbaar geen moeite ermee om zijn vrouw te bedonderen, waarom zou hij dat bij jou niet ook doen?
Hij gaat haar niet kiezen hoor.
zondag 3 januari 2021 om 18:58
Dit en bedenk maar een paar heel vervelende aspecten aan zo'n 'relatie' zodat je het verbreekt en verbroken houdt, zoals:ririanneke schreef: ↑03-01-2021 18:52Hij heeft het goed voor elkaar. Thuis een vrouw en kind en jou als extra neukertje erbij. Wat ik mij bij zoiets altijd afvraag: stel hij kiest voor jou, kan jij hem ooit vertrouwen? Hij heeft blijkbaar geen moeite ermee om zijn vrouw te bedonderen, waarom zou hij dat bij jou niet ook doen?
Misschien lag hij vanochtend nog wel te wippen met zijn vrouw en komt hij nu nog even bij jou (heeft hij zich wel gedoucht??).
Als zij er niet is kan hij lekker bij jou terecht.
Als je met een lekke band staat komt hij je niet helpen want hij heeft verplichtingen thuis
Je kan het later uit gaan leggen aan jullie kinderen, zijn oudste kind.
Andere mensen veroordelen je erom
Straks een boze vrouw aan de deur
Misschien heeft hij nog meer vriendinnetjes??
zondag 3 januari 2021 om 19:01
+100pejeka schreef: ↑03-01-2021 18:44Waar is je zelfrespect? OK, die eerste nacht, vooruit, alhoewel ik te bed raken met iemand die je op een receptie of feestje hebt opgepikt, ook niet erg chic vind.
Maar daarna heb je gehoord dat hij een vrouw en kind heeft. Dat zou dan toch al voldoende moeten zijn om hem één laatste berichtje te sturen, namelijk dat je het contact afbreekt, en daarna zijn nummer direct te blokkeren?
zondag 3 januari 2021 om 19:03
zondag 3 januari 2021 om 19:03
Dit vind ik een heel goed advies.Sjulia schreef: ↑03-01-2021 18:25Het lijkt me helemaal niet fout om hier een 3e persoon bij te betrekken, een psycholoog bijvoorbeeld. Die heeft geen persoonlijk belang bij deze affaire, die is niet emotioneel betrokken en kan samen met jou kijken naar de zaak. Een man die jou bedonderd en zijn gezin; dat is geen lieverd. Ik hoop dat je je dat kan realiseren.
Zit hier bij jou niet meer achter? Iemand vroeg al of je een turbulente jeugd hebt gehad, dat vroeg ik me ook af. Ben je verder wel tevreden met je eigen leven? Heb je leuke vrienden en leuke hobby’s, heb je een gezellig huis, een leuke baan. Want een leuk leven ruil je toch niet in voor deze ellende?
Je kent hem pas een jaar en hebt hem maar af en toe gezien. En dan nu al zó emotioneel gevangen zitten dat je wel door móet gaan met deze affaire omdat je anders zo erg liefdesverdriet krijgt dat je het niet aankan? Dus nu moet je de komende jaren maar verder lijden? Ik vind het eerlijk gezegd niet echt gezond klinken en dat bedoel ik écht niet denigrerend.
En je kent hem eigenlijk helemaal niet, hè. Je hebt wat vluchtige gepassioneerde momenten gedeeld met elkaar. Dat is het. Nooit wat langer de tijd doorgebracht met elkaar, nooit samen op vakantie geweest, samen behangen, de wekelijkse boodschappen gedaan. Het is een soort fantasiebeeld wat je van hem hebt. Waar nog nooit plek is geweest voor het normale leven of een sleur.
Als ik jou was zou ik hier hulp bij inschakelen, ga praten met een psycholoog. Ga werken aan je zelfvertrouwen en zelfrespect. Ook jij verdient een man waarmee je nèt zo gepassioneerd het bed kan delen als met deze onbetrouwbare kerel, maar die er verder gewoon voor je is. Waarmee je gezellig uit eten kan, op vakantie en die echt lief voor je is.
zondag 3 januari 2021 om 19:04
Ik schrijf hier al 10 jaar en heb het al zo vaak gelezen, verliefd op een man in een relatie.
En meestal zijn de betreffende dames 1.5 tot 2 jaar van hun leven kwijt om er vervolgens achter te komen dat je van second love nooit first love wordt.
Je kan een ultimatum stellen maar vermoedelijk blijf je je dan de rest van je leven afvragen wat hij uitspookt als hij alleen op pad is.
Succes en laat ons weten hoe het afloopt.
En meestal zijn de betreffende dames 1.5 tot 2 jaar van hun leven kwijt om er vervolgens achter te komen dat je van second love nooit first love wordt.
Je kan een ultimatum stellen maar vermoedelijk blijf je je dan de rest van je leven afvragen wat hij uitspookt als hij alleen op pad is.
Succes en laat ons weten hoe het afloopt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 3 januari 2021 om 19:05
Ook dit ja. Tegenwoordig met internet en appen etc is het zo gemakkelijk contacten te leggen. Heb zelf ook contact gehad met zo'n exemplaar en kreeg de indruk bij hem dat het iets verslavends was. Contacten leggen, seks en kijken wie er nog meer te vangen was. Uiteindelijk is hij gescheiden en weer getrouwd maar als ik foto's zie van zijn nieuwe gezinnetje moet ik altijd denken: zou hij nu wel echt trouw zijn? Kan het eigenlijk niet geloven.Wissewis schreef: ↑03-01-2021 18:54De vraag is ook nog of je de enige bent.
Genoeg mannen die eens ze aan 't bedonderen zijn elke week - of vaker - wel bij iemand anders in bed liggen.
Week 1 van de maand passeert ie bij jou, week 2 ligt ie bij Lisa, als Lisa niet kan ligt ie bij Jessica, ...
En tussendoor appt ie met iedereen en vindt iedereen hem "speciaal" en hoopt dat ie zijn vrouw in de steek laat.
Ik hoop dat je wel een condoom gebruikt?
zondag 3 januari 2021 om 19:05
Het is maar net wat je ambities zijn. Ik zou het niet bepaald omschrijven als 'goed voor elkaar'.
zondag 3 januari 2021 om 19:08
zondag 3 januari 2021 om 19:09
Het is hier de minnares die om advies vraagt, niet de Overspelige Echtgenoot. Dit topic gaat dus niet over een vreemdgaande man, maar over een minnares.
Ik vind het trouwens óók van de minnares immoreel.
anoniem_677a6b2c79b65 wijzigde dit bericht op 03-01-2021 19:11
16.84% gewijzigd
zondag 3 januari 2021 om 19:10
Verstandig van je en een paar mnd is te overzien.
Een vriendin van me heeft 2.5 jaar op een man zitten wachten, iedere maand beloofde hij weer bij zijn vrouw weg te gaan maar er kwam steeds iets tussen, hond ziek, kind verkouden, problemen op de zaak, oma overleden etc.
Hij kwam twee of drie keer in de week neuken, dan ging hij fietsen (dacht zijn vrouw) en kwam hij met de broek op de knieën binnen en was binnen een uur weer weg.
En jaloers, ze mocht niet uit "want hij wilde haar niet kwijt" bla, bla, bla
Na 2.5 jaar ging hij bij zijn vrouw weg maar niet naar zijn minnares, inmiddels had hij via het werk een andere - nog leukerdere - vrouw leren kennen en daar woont hij nu mee samen.
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 03-01-2021 19:10
0.05% gewijzigd
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
zondag 3 januari 2021 om 19:11
Al was ie helemaal van goud. Ik moet iemand als persoon/mens ook leuk vinden om mee in bed te duiken. Zodra ik zou weten dat hij vreemd gaat, dan heeft zijn karakter voor mij afgedaan en daarmee ook als bedpartner. Moet hij helemaal zelf weten, wat hij doet, maar niet met mij.