Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

zondag 3 januari 2021 om 20:39
Ik heb hele leuke wandeldates gehad, voor corona. Als het iemand is die je leuk vindt is alles leuk. Ik had eens een date in december 2017, toen het enorm hard sneeuwde. We schuifelden arm in arm door de sneeuw, was erg leuk. Ik had mijn lelijke winterboots en jas aan, maar er kwam een tweede date en toen droeg ik mijn mooiste winterjas en kekke laarzen.
Tom, als ik het zo lees vond je je gezelschap gewoon niet zo interessant.
Dan voelt door de kou banjeren als verloren tijd.
Julia sterkte morgen!
Tom, als ik het zo lees vond je je gezelschap gewoon niet zo interessant.
Dan voelt door de kou banjeren als verloren tijd.
Julia sterkte morgen!
zondag 3 januari 2021 om 20:58
Oh, huh. Dat bericht staat bij mij op pagina 5. Anyway, ik verwees (op pagina 16 dus) nog terug naar een bericht van jou uit het vorig topic (topic 5 :p), waarin je schreef:
"(...)Energie in het algemeen ben ik wel gevoelig voor maar dat heeft ook lang geduurd voor ik mij daar bewust van was. Dacht altijd dat het in mij zat dat ongemakkelijk voelen of ergens snel weg willen, had pas veel later door dat dat van buiten komt en ik mij ook kan afschermen ervoor."
En mijn vraag was/is: hoe maak jij dat onderscheid, tussen je eigen gevoel en dat wat je extern oppikt?
Alvast bedankt. :p
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 03-01-2021 21:02
0.51% gewijzigd
wij slapen nooit.
zondag 3 januari 2021 om 20:59
Dat precies!Attraverso schreef: ↑03-01-2021 20:12Als er één ding is wat ik niet wil zijn op een eerste date dan is het sexy.
Tenzij ik een seksdate zou willen.
Jaren geleden deed ik dat ook hoor, strak jurkje, rode lippen en hakken. Werd zelden het type date dat ik leuk vind. Nu bewaar ik dat voor de 3de date of zo. Mijn huidige date zijn gezicht was goud waard![]()
Zo zie je maar, een hoop leuke wandeldates gehad. Voor corona had ik ze zelden maar ik vind het best een leuk alternatief. Mijn date moet sowieso van lange wandelingen houden met een hond in huis...
zondag 3 januari 2021 om 21:02
Hoi Hoi hier ben ik weer, na mijn eerste ban. Toch leuk dat je daar de vriendelijke groeten bij krijgt van de admin/moderator.
In ieder geval 2 feb 2021 was geen goeie dag voor mij. Iets met teveel alarmen en andere heel erg frustrerende dingen. Zouden jullie de VDR (black box voor schepen) terug horen. Heel scala aan vloekwoorden die ik in de jaren heb opgedaan.
Oh en dan alsnog sorry dan voor de harde woorden, mijn gevoelens zijn er niet anders om. Heel verhaal waarom maar hoef dat allemaal niet uit te leggen. Gebeurd gewoon als je op zee zit en ex vertrekt. Collega's wel al terug gekomen in een helemaal leeg huis. Bij mij niet zo erg maar meerdere dingen die weg zijn waren toch zeker niet van haar.
En dan ook nog een reis update, ook altijd leuk. De weersvoorspellers zaten er deze keer een beetje naast. Er zou een windkracht 7 staan maar het is meer 10Bf. Gaan dus lekker tekeer, varen ook maar een andere kant op dan de bedoeling is meer hoe verder zuid hoe beter het moet worden. Daarna alsnog weer de noord in in hopen dan we tropische storm Danilo kunnen ontwijken.
In ieder geval 2 feb 2021 was geen goeie dag voor mij. Iets met teveel alarmen en andere heel erg frustrerende dingen. Zouden jullie de VDR (black box voor schepen) terug horen. Heel scala aan vloekwoorden die ik in de jaren heb opgedaan.
Oh en dan alsnog sorry dan voor de harde woorden, mijn gevoelens zijn er niet anders om. Heel verhaal waarom maar hoef dat allemaal niet uit te leggen. Gebeurd gewoon als je op zee zit en ex vertrekt. Collega's wel al terug gekomen in een helemaal leeg huis. Bij mij niet zo erg maar meerdere dingen die weg zijn waren toch zeker niet van haar.
En dan ook nog een reis update, ook altijd leuk. De weersvoorspellers zaten er deze keer een beetje naast. Er zou een windkracht 7 staan maar het is meer 10Bf. Gaan dus lekker tekeer, varen ook maar een andere kant op dan de bedoeling is meer hoe verder zuid hoe beter het moet worden. Daarna alsnog weer de noord in in hopen dan we tropische storm Danilo kunnen ontwijken.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 3 januari 2021 om 21:16
Geeft niets hoor zeefietser. Was gewoon verbaasd over de harde woorden, paste niet bij het beeld dat ik van je had.
Bizar dan wel weer om hier een ban voor te krijgen, tenzij je het tegen een medeforummer zou zeggen
Klinkt erg eng trouwens met al die winden.
Wandel date is ook niets voor mij. Wandel graag met mijn kinderen, maar een eerste date bij daglicht liever niet!
Bizar dan wel weer om hier een ban voor te krijgen, tenzij je het tegen een medeforummer zou zeggen

Klinkt erg eng trouwens met al die winden.
Wandel date is ook niets voor mij. Wandel graag met mijn kinderen, maar een eerste date bij daglicht liever niet!

zondag 3 januari 2021 om 21:29
zeefietser1 schreef: ↑03-01-2021 21:02
....
Ik hoop niet dat dit het laatste is dat we ooit nog van je zullen horen

Misschien even hier laten weten als jullie weer in rustiger vaarwater terecht zijn gekomen?
zondag 3 januari 2021 om 21:38
Maak je daar maar geen zorgen om. Heb al in zwaardere stormen gezeten met een boot met hogere golven. Voorbeeldjes, op de brug staan 15 mtr boven water. Een golf zien aankomen, maar even schuilen zodat je het niet ziet en dan dan als de golf over komt het water door de brug deuren naar binnen zien komen, bovenste randje ook nog.
Of 2 dagen achteruit varen in windkracht 11-12, roer die niks meer doet, boten die ons oproepen of we hulp nodig zijn.
Allemaal overleefd, maar zoals het er nu uitziet wordt dit wel een spannende reisje. Gelukkig bunker, stores, water genoeg aan boord. Dus tja dan duurt het allemaal wat langer.
fietsen varen vrouwelijk doen

zondag 3 januari 2021 om 21:57
een groot deel door er alert op te zijn, het voelt alsof het van mij is maar komt dan ineens opzetten zonder logische andere verklaring dan dat het extern moet zijn. Weet ook niet of ik altijd gelijk heb met mijn conclusie maar het helpt enorm om je er al bewust van te zijn in het moment zelf dat het misschien niet van jou is, als het dan ook nog minder wodt of verdwijnt zodra je daar aandacht aan geeft dan is de kans vrij groot dat het niet van jou zelf was..zoiets..alongwiththesunshine schreef: ↑03-01-2021 20:58En mijn vraag was/is: hoe maak jij dat onderscheid, tussen je eigen gevoel en dat wat je extern oppikt?
ik heb mijn sortering staan op nieuwe berichten eerst..blz 1 zijn bij mij de nieuwste berichten..daarom andere nummering denk ik.

zondag 3 januari 2021 om 21:58

zondag 3 januari 2021 om 22:23

zondag 3 januari 2021 om 22:26
Ik hoop zo dat ze in ieder geval de lagere school weer snel opengooien...middelbare ook erbij zou nog mooier zijn maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

zondag 3 januari 2021 om 22:27
Als iemand (online) wel uitgebreide antwoorden geeft, en ook in gaat op wat ik zeg, maar verder geen vragen terugstelt, is dat dan een teken van wel of geen interesse?
Ik vind het lastig het gesprek gaande te houden als er geen vragen terugkomen, hoewel er op zich genoeg in de inhoud staat waar ik op terug kan reageren.
Het maakt me onzeker of de ander wel echt contact wil, omdat ik gewend ben dat (nieuwe) contacten doorgaans worden opgebouwd door wederzijdse vragen.
Ik vind het lastig het gesprek gaande te houden als er geen vragen terugkomen, hoewel er op zich genoeg in de inhoud staat waar ik op terug kan reageren.
Het maakt me onzeker of de ander wel echt contact wil, omdat ik gewend ben dat (nieuwe) contacten doorgaans worden opgebouwd door wederzijdse vragen.
zondag 3 januari 2021 om 23:10
O ik zou daar toch te veel over gaan twijfelen, en van mening zijn dat ik mezelf aanpraat dat het extern is.tomcat schreef: ↑03-01-2021 21:57een groot deel door er alert op te zijn, het voelt alsof het van mij is maar komt dan ineens opzetten zonder logische andere verklaring dan dat het extern moet zijn. Weet ook niet of ik altijd gelijk heb met mijn conclusie maar het helpt enorm om je er al bewust van te zijn in het moment zelf dat het misschien niet van jou is, als het dan ook nog minder wodt of verdwijnt zodra je daar aandacht aan geeft dan is de kans vrij groot dat het niet van jou zelf was..zoiets..
En ik denk dat bepaalde gevoelens sowieso verdwijnen/een plek krijgen als je er aandacht aan besteed... Of die nu intern of extern waren.
Dus kweet niet... lastig.
Julia, heel veel sterkte morgen.
wij slapen nooit.

zondag 3 januari 2021 om 23:26
Tja Mimosa, ik merk dat veel gesprekken via dating apps erg stroef gaan op het moment, het is ook zo uitgekauwd natuurlijk..werk, hobbies, kinderen, hoe was je dag.
Maar we kunnen het nu ook nog hebben over dry january intussen haha
ik had vanavond een scammer aan de lijn, zogenaamd een dame uit london die na een paar zinnen al mijn 06 nummer wilde hebben..dikke doei..
Maar we kunnen het nu ook nog hebben over dry january intussen haha
ik had vanavond een scammer aan de lijn, zogenaamd een dame uit london die na een paar zinnen al mijn 06 nummer wilde hebben..dikke doei..