Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

maandag 4 januari 2021 om 13:59

maandag 4 januari 2021 om 15:00
Succes Julia. Hoop dat alles goed gaat!
Ik ga weer even goed voor mijzelf zorgen door het forummen weer meer achter me te laten. Ik raak altijd veel te betrokken en zit dan elke vrije seconde te kijken.
Kom vanzelf weer een keer opduiken en mee schrijven verwacht ik. Voorlopig alleen even niet. Focus op mijzelf.
Knuffel voor jullie!
Ik ga weer even goed voor mijzelf zorgen door het forummen weer meer achter me te laten. Ik raak altijd veel te betrokken en zit dan elke vrije seconde te kijken.
Kom vanzelf weer een keer opduiken en mee schrijven verwacht ik. Voorlopig alleen even niet. Focus op mijzelf.
Knuffel voor jullie!

maandag 4 januari 2021 om 19:00
Dank je!
Had ook een keer een date in de supermarkt, bij de koffie-automaat.
Eigenlijk puur omdat het buiten te koud ws om te wachten, maar achteraf herinner ik me niet waarom we dan niet gewoon in een kroeg hebben afgesproken. Volgens mij was het heel vroeg op de dag, maar dan nog. Hm, de details herinner ik me niet meer, maar in ieder geval was de eerste ontmoeting dus bij het koffie-automaat van de supermarkt.
Eigenlijk puur omdat het buiten te koud ws om te wachten, maar achteraf herinner ik me niet waarom we dan niet gewoon in een kroeg hebben afgesproken. Volgens mij was het heel vroeg op de dag, maar dan nog. Hm, de details herinner ik me niet meer, maar in ieder geval was de eerste ontmoeting dus bij het koffie-automaat van de supermarkt.

maandag 4 januari 2021 om 19:21
Om 9 uur 's ochtends in het TL licht met de gratis supermarktkoffieMimosa80 schreef: ↑04-01-2021 19:00Dank je!

Romanticus!
maandag 4 januari 2021 om 22:38
Ik leef nog 
Wel ging ik pas over half vier onder het mes.
Ging half 12 van huis. Over half 6 thuis . 2 uur moeten wachten.viel nee. Wel rare gedachte dat ze uur in je oog bezig zijn.
Zit nu zonder bril met afgeplakt oog.
Morgen eraf en tegen een gasbel aankijken.
Dank jullie voor de berichten
Laterrr
Wel ging ik pas over half vier onder het mes.
Ging half 12 van huis. Over half 6 thuis . 2 uur moeten wachten.viel nee. Wel rare gedachte dat ze uur in je oog bezig zijn.
Zit nu zonder bril met afgeplakt oog.
Morgen eraf en tegen een gasbel aankijken.
Dank jullie voor de berichten
Laterrr

dinsdag 5 januari 2021 om 06:48
Ze willen niet dat je slaapt, dus vond het meer een kinder champage zei ik. En ik had een pammetje. Oog was wel verdoofd en af en toe wat er bij. Omdat ik wat leek te voel. Gaf ik dat aan.
Leuke gesprekken ook. Gelukkig geen uitleg wat hij deed

Staar is korter begreep ik van collega. Uur incl druppelen.
Ze hebben bij mij eerst lens erin gezet . Wat ze bij staar ook doen. Ik dacht aan het einde, maar dat moest zo zei hij.
En hij kan het weten.
Alles onder het genot van "nothing but thieves" op mijn verzoek. Hij had veto recht.
Straks verband eraf. Geen pijn nog. Wel zere rug. Dus dan slechter zicht omdat geopereerde oog erbij komt met gasbel.
Ik ga kijken of ik nog een uurtje kan slapen.
Leuke gesprekken ook. Gelukkig geen uitleg wat hij deed
Staar is korter begreep ik van collega. Uur incl druppelen.
Ze hebben bij mij eerst lens erin gezet . Wat ze bij staar ook doen. Ik dacht aan het einde, maar dat moest zo zei hij.
En hij kan het weten.
Alles onder het genot van "nothing but thieves" op mijn verzoek. Hij had veto recht.
Straks verband eraf. Geen pijn nog. Wel zere rug. Dus dan slechter zicht omdat geopereerde oog erbij komt met gasbel.
Ik ga kijken of ik nog een uurtje kan slapen.

dinsdag 5 januari 2021 om 12:53
Lijkt me doodeng zo’n ingreep. Maar vooral ook het idee dat je alles mee krijgt. Hoop dat je vlot hersteld! Weet je hoe lang dat gaat duren?
Datertje: je werkte in de zorg toch? Altijd spannend een nieuwe werkgever!
dinsdag 5 januari 2021 om 13:26
Julia fijn dat alles zo vlot verlopen is, een spoedig herstel!
Na de euforie komt de realiteit hier hard aan. Nu loopt de co regeling zoals normaal, in december waren er omstandigheden waardoor hij zijn kinderen niet veel had en wij elkaar vaak zagen.
Voelt als té weinig voor mij om van een relatie te kunnen spreken.
Na de euforie komt de realiteit hier hard aan. Nu loopt de co regeling zoals normaal, in december waren er omstandigheden waardoor hij zijn kinderen niet veel had en wij elkaar vaak zagen.

dinsdag 5 januari 2021 om 13:35
Veel succes! Jammer genoeg kan dat bij ons niet, geen doorgroeimogelijkheden. Als ik dat zou willen moet ik veranderen van werkgever.
dinsdag 5 januari 2021 om 13:45
Ideaal dat je dat bij je werkgever kan doen inderdaad!
Ik heb nu vanwege fysieke klachten een administratieve baan in de zorg. Maar mis het werk aan het bed, zodra het kan ga ik weer terug!
@attraverso; het lijkt me ingewikkeld om te daten met kinderen. Meer plannen en minder spontaniteit, terwijl dat laatste juist zo leuk is. Vooral als je even wel meer ruimte voor elkaar had en nu weer een stapje terug moet. Heeft hij dat zelfde gevoel ook?
Ik heb nu vanwege fysieke klachten een administratieve baan in de zorg. Maar mis het werk aan het bed, zodra het kan ga ik weer terug!
@attraverso; het lijkt me ingewikkeld om te daten met kinderen. Meer plannen en minder spontaniteit, terwijl dat laatste juist zo leuk is. Vooral als je even wel meer ruimte voor elkaar had en nu weer een stapje terug moet. Heeft hij dat zelfde gevoel ook?
dinsdag 5 januari 2021 om 14:54
Ik heb/had een maculagat. Kans 3 op de 1000.
Daarna 15/20% kans tweede.oog. Mijn linkeroog zit in een vroeg stadium dat zich nog kan herstellen. Dus ik duim heel hard. Maar tegenhouden kan niet. Heeft niks met gezond leven te maken. Gewoon pech.
Het is een rare gedachte dat ze bezig zijn. Het pammetje en de kinder champage helpt wel.
En leuke gesprekken op de achtergrond.
Nu 2 weken met minder zicht/niksdoen en.dan zou de gasbel verdwenen moeten zijn.
Dan kan ik weer gaan opbouwen en hopelijk ook weer autorijden op een moment. Uiteindelijke herstel vh zicht duurt 3 mnd tot een jaar.
Ik kan eyescan en het Retina Operatie centrum echt wel aanraden tot nu.toe
Kleine slag om de arm.
Daarna 15/20% kans tweede.oog. Mijn linkeroog zit in een vroeg stadium dat zich nog kan herstellen. Dus ik duim heel hard. Maar tegenhouden kan niet. Heeft niks met gezond leven te maken. Gewoon pech.
Het is een rare gedachte dat ze bezig zijn. Het pammetje en de kinder champage helpt wel.
En leuke gesprekken op de achtergrond.
Nu 2 weken met minder zicht/niksdoen en.dan zou de gasbel verdwenen moeten zijn.
Dan kan ik weer gaan opbouwen en hopelijk ook weer autorijden op een moment. Uiteindelijke herstel vh zicht duurt 3 mnd tot een jaar.
Ik kan eyescan en het Retina Operatie centrum echt wel aanraden tot nu.toe
Kleine slag om de arm.
dinsdag 5 januari 2021 om 14:57
Hadden ze de dagen totaal anders verdeeld?Attraverso schreef: ↑05-01-2021 13:26Julia fijn dat alles zo vlot verlopen is, een spoedig herstel!
Jammer en ook een.stukje real life dus.
Weinig spontaan , wat het leukste is, en meer plannen.
Heeft hij oudere of jongere kinderen?
dinsdag 5 januari 2021 om 15:02
Ja, december was anders dan normaal gepland. Daten sinds begin december.
Duurt nog vele jaren eer de jongste uit huis is.

dinsdag 5 januari 2021 om 16:24
Ja dat is echt fijn van een grote organisatie . Ik ga ook nog starten met HBO en je kan echt alle kanten op hier.Orbifolia schreef: ↑05-01-2021 13:45Ideaal dat je dat bij je werkgever kan doen inderdaad!
Dan zit jij zeker in de ouderenzorg?

dinsdag 5 januari 2021 om 16:26
Ja dat is jammer. Ik ben hier 3 jaar geleden begonnen als leerling en inmiddels ben ik persoonlijk begeleider geworden.Attraverso schreef: ↑05-01-2021 13:35Veel succes! Jammer genoeg kan dat bij ons niet, geen doorgroeimogelijkheden. Als ik dat zou willen moet ik veranderen van werkgever.
Wat doe jij in de zorg?