Avond met je partner

05-01-2021 17:29 73 berichten
Hallo allemaal!

Ik ben net samen met mijn vriend en we zitten midden in een lockdown. We zijn creatief in dingen doen als wij beide een dagje vrij hebben. Nu zitten wij met het volgende. Als wij op een avondje samen komen vanaf 7 uur ongeveer & even geen serie willen kijken. Vinden wij het moeilijk om iets te verzinnen. Hebben jullie leuke ideeën? Let me know <3
Wij zijn sinds kort begonnen met bridgen.
Twister
Wij scrabbelen
Praten, muziek luisteren, spelletje spelen, fietsen, skaten, hardlopen, in bad gaan samen, online sportles.
Net samen? Dan zou ik overal en nergens van bil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Gezelsschapspel en massageolie.
Genoeg leuke kaartspellen voor 2 pers tegenwoordig.
Al dan niet met wat extra 'volwassen' spelregels :A:
apatura wijzigde dit bericht op 05-01-2021 20:20
5.70% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Rondje wandelen, spelletjes (korte of lange, wat jij wil), klusjes in en om het huis indien nodig, kopje thee en kletsen, massage, sex?
Spelletjes, zowel bordspellen als kaartspellen en spellen op de PlayStation bijvoorbeeld.

Er bakken wel eens iets samen, lekker kneuterig :p

Online escaperoom.

YouTube,'ken je deze nog' nummers opzoeken.

Rondje naar buiten.

Fantaseren over volgend weekendje weg of vakantie. Gewoon lekker dingen uitpluizen en hopen dat het van de zomer weer een beetje kan. En zo niet, dam heb je in ieder geval een leuke avond ervan gehad ;)
Drink water. Get sunlight. You're basically a houseplant with more complicated emotions.
ClumsyNinja schreef:
05-01-2021 20:17
Net samen? Dan zou ik overal en nergens van bil gaan.
:yes:
Wat een vreselijk armoede toch met dat Netflixen. Net op een ander topic noemt iemand dat 'quality time' (voor naast het gamen). Als je je zo verveelt met je nieuwe relatie is er echt iets niet goed hoor. Wat dacht je van seks en goede gesprekken?
Wij doen aan seks en elkaar nog beter leren kennen
Friezin71 schreef:
05-01-2021 20:33
Wij doen aan seks en elkaar nog beter leren kennen
Zelfde hier. Daarnaast vaak uitgebreid koken en dan lang aan tafel zitten om te babbelen en een glas wijn te drinken.
We spelen gezelschapsspelletjes, schaken ook regelmatig.
Soms liggen we gewoon in de zetel om een boek te lezen, knus tegen elkaar. En soms doen we allebei iets apart (zoals deze avond, hij is aan het gamen met vrienden en ik zit in de zetel beetje te surfen).

Maar ik kijk ook al uit naar de periode na de lockdown. Ik woon in België dus hier zijn de restaurants en openbare plaatsen al bijna 3 maanden dicht. We zijn dus welgeteld 1x samen gaan eten en 1x gaan klimmen. Musea zijn nu wel opnieuw open, dus dat wordt het volgende maar dat is niet echt een avondactiviteit.
Mumper schreef:
05-01-2021 20:30
Wat een vreselijk armoede toch met dat Netflixen. Net op een ander topic noemt iemand dat 'quality time' (voor naast het gamen). Als je je zo verveelt met je nieuwe relatie is er echt iets niet goed hoor. Wat dacht je van seks en goede gesprekken?
Een vriendin van me heeft ook zo'n gamende vriend. Ze hebben iedere week een vaste Netflix-avond bij wijze van date.
Ik vind het treurig.
Wij spelen samen heel veel spelletjes op de Nintendo of PlayStation, in alle genres. Verder gewoon lekker hangen en kletsen.
Net samen en je weet niet wat je doen moet? :woa:
'Soul mate' isn't a pre-existing condition. It's earned over time.
(Pamela Druckerman)
Daveotion schreef:
05-01-2021 20:48
Een vriendin van me heeft ook zo'n gamende vriend. Ze hebben iedere week een vaste Netflix-avond bij wijze van date.
Ik vind het treurig.
Shoot me now, ja
Paar ideetjes TO:

bedvogelen, beminnen, bibberen, bijslapen, bonken, bonzen, cohabiteren, coïteren, de geslachtsdaad verrichten, dreutelen, emmeren, figuurzagen, flensen, fleppen, flikflooien, fokken, geslachtsgemeenschap hebben, ketsen, kezen, kieren, knuffelen, kroelen, liefhebben, liefkozen, minnekozen, minnen, naaien, nemen, neuken, pakken, palen, pezen, poepen, pompen, rammen, rampetampen, rollebollen, seks hebben, seksen, soppen, tortelen, vogelen, vozen, wippen

Met dank aan synoniemen.net
Mumper schreef:
05-01-2021 20:30
En een beetje kriebelen, kroelen en lekker eten tussendoor :-D
Je hoeft niet iets samen te doen, ook al ben je samen in huis. Wat zou je in je eentje doen? Dat kun je (meestal) ook doen als je partner er is. Iets voor jezelf doen is heel normaal, ook en zeker in een relatie. Kan ook heel gezellig zijn hoor.
Ik neem aan dat ze seks als tijdsinvulling zelf ook wel bedacht hebben... Alsof dat leuk is als dagelijks avondvullend programma.
Knuddestudder schreef:
05-01-2021 21:00
Ik neem aan dat ze seks als tijdsinvulling zelf ook wel bedacht hebben... Alsof dat leuk is als dagelijks avondvullend programma.
Ja?
Knuddestudder schreef:
Niet?
Knuddestudder schreef:

Je kan ook kriebelen, kroelen en lekker eten tussendoor natuurlijk.
Knuddestudder schreef:
05-01-2021 20:58
Je hoeft niet iets samen te doen, ook al ben je samen in huis. Wat zou je in je eentje doen? Dat kun je (meestal) ook doen als je partner er is. Iets voor jezelf doen is heel normaal, ook en zeker in een relatie. Kan ook heel gezellig zijn hoor.

Hij gamen en jij via je phone op het forum. Ideaal, nooit ruzie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven