Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Ik slik iedere dag multivitaminen en vitamine D. Doe ik iedere herfst en winter. Ik voel me wel wat vermoeider, maar niet futloos.
Gelukkig wordt het nu steeds later donker. Van een echte winterdepressie heb ik nooit echt last, want ik blijf altijd positief. Misschien helpen al die smoothies ook wel mee hahaha. Daar doe ik minimaal 2 stukken fruit in.
alongwiththesunshine schreef:
05-01-2021 21:36
Ja die kortere dagen hakken er nu wel in. Ik hoop dat iedereen braaf z'n vitamine D slikt. :p En anders nog even doorsparen voor een infrarood-paneel voor onder de douche.
Zonnebankje kan ook fijn zijn. Met mate! Maar die zijn nu vast niet open.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Julia. Hopelijk geneest alles voorspoedig! Lijkt me ook een gek idee half wakker te zijn tijdens zo'n ingreep, maar zo te lezen heb je het goed doorstaan.

@attra: dat is dan wel even een domper, maar zou het idd even aanzien. Misschien voor jezelf ook even schakelen?

@sabieh: klinkt heel gezellig! Even voor mijn beeld, een nieuwe toch? ;-)

@dater: succes in je nieuwe job!

Hier ondanks corona toch wel in een aardig goede modus. Druk bezig met allemaal regelzaken voor het huis..
Wel leuk om naar uit te kijken!
Klinkt goed Minkiki!

Maand of 2/3 nu dus nog redelijk pril ;-)
Ik heb gelukkig ook niet zo'n last van corona. Ik date niet dat scheelt, ik snap wel dat de singles hier daar last van hebben.
pausini schreef:
05-01-2021 18:55
Beterschap Julia. Heb trouwens een stickertic opgelopen, de wc wordt volgeplakt en heb prachtige 3D gezien met bossen, meren, het heelal etc. Bij Wall art.

En Mafs vanavond.... Heerlijk!

Ik ben nooit een trouwe meeschrijver, dat lukt me gewoon niet.

Waar je een heel patroon plakt of zo?
Sabbieehhhh schreef:
05-01-2021 19:52
Tnx! Zit heerlijk op mn wolkje, gisteren daar geslapen en zie m over een paar dagen alweer :-)
❤️🥰
Julus schreef:
05-01-2021 19:56
Tweede leg? Dat lijkt me nog erger. Een man die bij 2 vrouwen kinderen heeft. Dus 2 omgangsregelingen en exen. Goodbye spontaniteit en vrijheid. Mannen die dan volwassen kinderen hebben plus 2 van 5 en 7 jaar..dan zijn ze nog tot op hoge leeftijd aan het opvoeden.
Weet niet of het een tweede leg was.
Maar zag er genoeg van 50 met 4 of 5 jarige.

Nee bedankt.

Met gek.op de drie jarige van mijn vriendin.
Maar die kan ik bij haar achterlaten.

Kreeg gesproken appje...lieve tante Julia .... beterschap ..kus.. 😊
Julia_20 schreef:
05-01-2021 22:15
Weet niet of het een tweede leg was.
Maar zag er genoeg van 50 met 4 of 5 jarige.

Nee bedankt.

Met gek.op de drie jarige van mijn vriendin.
Maar die kan ik bij haar achterlaten.

Kreeg gesproken appje...lieve tante Julia .... beterschap ..kus.. 😊
Ahhhhh wat lief!!!
Schattig!
Fijn dat alles goed is gegaan Julia! Sterke nog met het herstel 😊

@Julus, ben ook een MAFS fan! Moet het alleen nog even terugkijken want was weg vanavond, volg ook nog de Australische versie (die van nieuw naar oud gaat op rtl8) en dat is ook elke keer weer smullen.

@Qiyara, snap dat je even een break neemt. Hopelijk kom je hier af en toe nog wel meeschrijven! Net zoals ik haha 😁

@Attra, lijkt me een spannende situatie en even wennen na alle aandacht de afgelopen maand. Hij klinkt wel echt gek op je, zou leuk zijn als jullie een goede manier kunnen vinden om ermee om te gaan.

@Sabbieh, 3 months and going strong zo te horen! Enjoy 🥰

Zou zelf ook niet zo snel voor iemand kiezen die al kinderen heeft, maar in mijn geval komt dat gelukkig nog niet heel veel voor. Wil zelf ook nog wel graag trouwen en kinderen etc, het liefste dat het voor beide partijen de eerste keer is dat je zoiets meemaakt 😊 Begin de lockdown inmiddels wel steeds saaier te vinden.. Toen winkels nog open waren vond ik wel fijn om nog beetje door stad te struinen, nog even tijdje uitzitten 😵
Julia_20 schreef:
05-01-2021 22:11
Waar je een heel patroon plakt of zo?
Alleen maar vier kleuren hoor maar het knapt erg op.
Had al zitten sippen wat ik nou met die tegeltjes moest doen.
Hatsjikideee...
Goedemorgen allen, de koffie is hier al een tijdje op. Veel te rustig. Tijd voor middag slaapje (ohoh wat een luxe toch dat varen).

Sterkte voor degenen die het nodig zijn en beterschap en veel plezier en maak wat van jullie dag.
fietsen varen vrouwelijk doen
Goeiemorgen

Geniet van je dutje fietser!
Was weer genoeg om bij te lezen! Sabbie wat fijn dat het zo goed gaat!

Attra: Tja lastig, zelf ben ik altijd zo: Er lopen maar bar weinig mannen op deze aardkloot rond die ik uberhaupt al leuk vind, dus als ik een leuke gevonden heb dan hoort daar op deze leeftijd toch een package deal bij. En vaak zijn dat kinderen. Uiteindelijk zul je lijkt mij na een maand of 6 a 7 ook de kinderen ontmoeten waardoor er meer tijd is voor elkaar. Als hij echt leuk is zou ik die tijd voor lief nemen.
Limo, je zegt het helemaal hoe ik het denk. Vind deze man zo leuk en word echt verliefd dus ik geef het niet zo maar op. Mijn relaties na mijn scheiding waren met mannen zonder kinderen en niets geworden.
Mannen met kinderen zijn veel liever, verantwoordelijker, volwassener natuurlijk ;-D
Nou dan ben ik maar een klein kind, heb totaal geen zin meer om op mijn 45e nog een spruit in elkaar knutselen.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
06-01-2021 17:54
Nou dan ben ik maar een klein kind, heb totaal geen zin meer om op mijn 45e nog een spruit in elkaar knutselen.
Fietser ze komen uit de boerenkool :wtf:
tomcat schreef:
06-01-2021 17:03
Mannen met kinderen zijn veel liever, verantwoordelijker, volwassener natuurlijk ;-D
Uhuh😁
En hebben ook minder vrije tijd. Dat weegt zwaaar hoor.
zeefietser1 schreef:
06-01-2021 17:54
nee, ik ben er op mijn 40e ook mee gestopt ;-D
Nadat mijn #NodateDecember de mist in ging heb ik het dit nieuwe jaar ook niet heel lang volgehouden. En daar heb ik geen spijt van; het voelde closer en beter dan iedere date die ik hiervoor heb gehad. Er zijn wat praktische uitdagingen en ik vlieg heen en weer tussen hoop en spanning, maar overall voelt dit erg goed.

En vrouwen met kids mijd ik voorlopig ook nog maar even. Mocht ik er een tegen 't lijf lopen die fantastisch is dan sta ik er voor open, maar het voelt toch vooral als een hoop complicaties en gedoe.

Goed te horen dat het je redelijk goed vergaat Julia!
ik kijk nu de eerste aflevering van de k van Karlijn terug, kijkt best leuk weg..weet alleen nog even niet wat ik moet met al die overtrokken types..moet dit nou slapstick zijn?

haar man die zich aanstelt alsof ie dood gaat, slappe zak, haar moeder die serieus een exacte kopie is van mijn ex-schoonmoeder in gedrag.
Kinderen die zich wel heel erg misdragen en wel heel slecht luisteren

verjaardagsfeestje met een hoekje theedrinkers waar man beweert dat hij niet klaagt als hij ziek is, en Karlijn met haar vriendin aan de wijn..ik weet wel in welke hoek ik zou zitten op die verjaardag ;-D

maar ook meteen de vraag..waarom zijn die mensen nog niet gescheiden dan?..die hebben echt helemaal niks samen als ik het zo zie..behalve een kind en een huis..

hoe dan ook, aanrader die serie zo ver.
Wtf gebeurt er in Amerika??? Ik weet niet wat ik zie. Wat treurig en heftig
wat gebeurt er dan? mis ik iets?,,edit..zie het

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven