Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

woensdag 6 januari 2021 om 22:39
Ik heb ook gekeken en vond het geweldig. Er zaten wel grappige stukjes in.tomcat schreef: ↑06-01-2021 22:15ik kijk nu de eerste aflevering van de k van Karlijn terug, kijkt best leuk weg..weet alleen nog even niet wat ik moet met al die overtrokken types..moet dit nou slapstick zijn?
haar man die zich aanstelt alsof ie dood gaat, slappe zak, haar moeder die serieus een exacte kopie is van mijn ex-schoonmoeder in gedrag.
Kinderen die zich wel heel erg misdragen en wel heel slecht luisteren
verjaardagsfeestje met een hoekje theedrinkers waar man beweert dat hij niet klaagt als hij ziek is, en Karlijn met haar vriendin aan de wijn..ik weet wel in welke hoek ik zou zitten op die verjaardag
maar ook meteen de vraag..waarom zijn die mensen nog niet gescheiden dan?..die hebben echt helemaal niks samen als ik het zo zie..behalve een kind en een huis..
hoe dan ook, aanrader die serie zo ver.
Maar had er ook een beetje dubbel gevoel bij dat Tjitske R. zoveel in haar blote borsten te zien was. Iets tussen: wat een stoer wijf ! En moet dat nou ? Wil ik dit zien ?
Ben benieuwd hoe het verder gaat. Kaal ook ?
woensdag 6 januari 2021 om 22:57

woensdag 6 januari 2021 om 22:58
ik vond dat bloot wel redelijk natuurlijk, functioneel, niet sexistisch ofzo afgezien van die jochies van 10 die het wel zo opvatten....viel me ook op dat in de enige sexscene die vriendin juist haar bh aan had..wie heeft dat dan tijdens de sex?..maar ja wie neemt er dan ook de telefoon op in diezelfde categorie..
je kan hem zien via de kijk app als je hem gemist hebt
je kan hem zien via de kijk app als je hem gemist hebt
woensdag 6 januari 2021 om 23:14
Ik volg de documentaireserie Klassen van Human op NPO2. Echt heel interessant, gaat over ongelijke kansen in ons onderwijssysteem vanwege een toename aan sociale en economische segregatie. Dat onderwijs een wedstrijd is geworden die momenteel door hoogopgeleide ouders met een hoog inkomen wordt gewonnen. Terwijl kinderen uit bijvoorbeeld achterstandswijken echt niet dommer zijn, maar zoveel meer moeten knokken omdat bijv. de ouders de NLe taal niet machtig zijn, of hen niet kunnen helpen of stimuleren of er financiële problemen zijn en er geen geld is voor een computer of bijles. Of hun opvoeding minder rijkelijk was. En ze daardoor ook kleiner worden gehouden.
Ik kan er wel om janken.
En de druk om te presteren die het systeem creëert bij kinderen. Volgen ze een of ander witte, goed aangeschreven basisschool waar kinderen in tranen zijn omdat ze HAVO of HAVO/VWO advies krijgen in plaats van VWO. Gaat echt nergens meer over.
Ik kan er wel om janken.
En de druk om te presteren die het systeem creëert bij kinderen. Volgen ze een of ander witte, goed aangeschreven basisschool waar kinderen in tranen zijn omdat ze HAVO of HAVO/VWO advies krijgen in plaats van VWO. Gaat echt nergens meer over.
wij slapen nooit.
donderdag 7 januari 2021 om 08:24
Goedemorgen allenOrbifolia schreef: ↑06-01-2021 22:57Oh helemaal vergeten! De k van Karlijn. Verdeelde meningen dus.
Wat betreft de USA voer ik een beetje struisvogelpolitiek. Te veel bizarre dingen, net zoals dat van vandaag dus weer. Ik houd mijn hart vast voor wanneer die idioot het presidentschap moet overdragen.
Tv kan ik hier niet zien, dus daar helemaal niks over te melden. Kijk nu naar Star Trek Voyager, iets heel anders.
En ja dat gebeuren in de states kunnen lezen deze ochtend toen ik wakker werd. Was het alweer over. En ach struisvogel politiek, gewoon lezen kijken hoe je het ook binnenkrijgt als nieuws. Je kunt er toch niks aan veranderen. Wel een mening over hebben natuurlijk, maar ja dat gaat de boel ook niet redden. Leun achterover en aanschouw de show.
fietsen varen vrouwelijk doen

donderdag 7 januari 2021 om 09:23
Het is ook wel bijzonder dat we vandaag de dag gewoon niet weten wat waar is. We weten niet of Trump nou echt bestolen wordt of dat het allemaal fair verloopt. Je weet ook echt niet meer of het nieuws nou de waarheid verteld of niet, het nieuws is ook zo openlijk subjectief allemaal om de kijkcijfers maar op te krikken.
Maar ja, 4 jaar terug..toen waren er ook geruchten dat Russische hackers Trump in een zetel zouden hebben geholpen weet je nog?
Maar ja, 4 jaar terug..toen waren er ook geruchten dat Russische hackers Trump in een zetel zouden hebben geholpen weet je nog?
donderdag 7 januari 2021 om 13:51
donderdag 7 januari 2021 om 14:24
Julia heb je het hulpstukje dat je kan krijgen om oogdruppels bij jezelf toe te dienen?Julia_20 schreef: ↑07-01-2021 13:51Vandaag een off day hier.
Zat er vanmorgen even doorheen.
Na de hyper van alles kwam de down.
Van ik red het wel, kwam fuck waarom moet ik dit weer alleen.
Loop ik te kloten met oogdruppels.
Vanavond komt iemand, maar moet het zelf onder de knie krijgen. Het moet 6 weken.
Had dat enkele weken geleden ook toen ik een dag doodziek was... heb me in tijden niet zo alleen gevoeld... sterkte
donderdag 7 januari 2021 om 14:37
Ik vind ST voyager een stuk leuker dan de meeste serieszeefietser1 schreef: ↑07-01-2021 08:24Goedemorgen allen
Tv kan ik hier niet zien, dus daar helemaal niks over te melden. Kijk nu naar Star Trek Voyager, iets heel anders.
En ja dat gebeuren in de states kunnen lezen deze ochtend toen ik wakker werd. Was het alweer over. En ach struisvogel politiek, gewoon lezen kijken hoe je het ook binnenkrijgt als nieuws. Je kunt er toch niks aan veranderen. Wel een mening over hebben natuurlijk, maar ja dat gaat de boel ook niet redden. Leun achterover en aanschouw de show.

De K van Karlijn was niet zo mijn ding.
Echt om het nieuws heen kan je niet nee. Maar ik heb de neiging er me te druk om te kunnen maken, dus ik probeer precies wat je zegt, het naast me neer te leggen.
donderdag 7 januari 2021 om 14:43
Nee heb ik niet.Attraverso schreef: ↑07-01-2021 14:24Julia heb je het hulpstukje dat je kan krijgen om oogdruppels bij jezelf toe te dienen?
Had dat enkele weken geleden ook toen ik een dag doodziek was... heb me in tijden niet zo alleen gevoeld... sterkte
Net wel apotheek gebeld.
Of ik dan even langs kwam om te kijken.
Ehmm...ik vraag morgen wel bij de chirurg.
Heeft hij het niet vraag ik iemand om mee te komen bij jullie.
Dus nu even mailtje gestuurd of zij het ook hebben.
Had vanmorgen nog gebeld. Ja heb je soms dat het niet lukt. Nee hoor niet erg. Blijven proberen mevrouw.
donderdag 7 januari 2021 om 14:51
Julia_20 schreef: ↑07-01-2021 13:51Vandaag een off day hier.
Zat er vanmorgen even doorheen.
Na de hyper van alles kwam de down.
Van ik red het wel, kwam fuck waarom moet ik dit weer alleen.
Loop ik te kloten met oogdruppels.
Vanavond komt iemand, maar moet het zelf onder de knie krijgen. Het moet 6 weken.

donderdag 7 januari 2021 om 15:16
Ye dat is een mini nadeeltje van alleen zijn. In ieder geval

Maare uit ervaring weet ik dat die partners bestaan. Dat dat voor sommige vrouwen alsnog niet genoeg is, is hun probleem. Goed naast dat doe ik natuurlijk wel een greep in de vrouws kleding kast. Kan bovenstaande helemaal te niet doen.
donderdag 7 januari 2021 om 15:33
Gewoon steun en iemand die het net wat makkelijker maakt. Vooral nu dingen zo veel moeite kosten alleen. Ik kan momenteel mijn rechterarm niet goed/veel gebruiken, dus heb af en toe ook ruzie met die zelfstandigheid.
Nu wil niet zeggen dat je altijd wat aan een partner hebt. De laatste kreeg spontaan alles wat ik had ook maar dan erger

donderdag 7 januari 2021 om 15:40
Heb je geen beste aan mij. Weinig jurken en al zeker geen hakkenzeefietser1 schreef: ↑07-01-2021 15:16Ye dat is een mini nadeeltje van alleen zijn. In ieder gevalvan mij nooit leuk gefriemel in je oog als je dat niet gewend bent.
Maare uit ervaring weet ik dat die partners bestaan. Dat dat voor sommige vrouwen alsnog niet genoeg is, is hun probleem. Goed naast dat doe ik natuurlijk wel een greep in de vrouws kleding kast. Kan bovenstaande helemaal te niet doen.
Maar daarbuiten ik weet niet of ik als partner daarmee om zou kunnen gaan.
Als vrienden beter.
donderdag 7 januari 2021 om 16:32
Dat ken ik ja, wou afgelopen verlof niks aanschaffen. Toch nog weer een jurk en 2 paar hakken. Mijn kledingkast in tussentijd ook leuk. Ben na het varen 8 week thuis en als ik om de 2 dagen iets anders aan doe. Heb ik iedere keer iets anders aan. Maar meer is natuurlijk altijd beter.
Blij als ik vanaf 1 Feb mijn eigen huis weer heb met grote kledingkast. Kan ik overal weer bij, laaatste keer thuis met alles in dozen in een loods is toch een beetje behelpen.
donderdag 7 januari 2021 om 16:42
Ach ik heb ook niet altijd jurken en hakken aan hoor. Oook broeken zijn er in vrouwelijk vorm toch. Die draag ik trouwens best wel vaak,op ,mijn werk bij mijn ouders. Plekken waar ik niet helemaal als vrouw ben.
Ja is voor partners ook zeker niet makkelijk. En ken nu echt al heel veel tgirls, velen houden het verborgen voor vrouw, anderen die dan het doen waarvan vrouw het wel weet maar niet wil zien. En dan ook nog de vrouwen die er helemaal in mee gaan en dan ampasant ook meteen een beetje de BDSM kan op gaan. Nou ja dat betekend dan vaak, zwart of roze huishoudster pakje (sexy dan wel niet sexy) en huis schoonmaken.
donderdag 7 januari 2021 om 20:47
Aah leuk!
donderdag 7 januari 2021 om 20:51
Wil ik ook nog even terug kijken. Erg interessant inderdaad.alongwiththesunshine schreef: ↑06-01-2021 23:14Ik volg de documentaireserie Klassen van Human op NPO2. Echt heel interessant, gaat over ongelijke kansen in ons onderwijssysteem vanwege een toename aan sociale en economische segregatie. Dat onderwijs een wedstrijd is geworden die momenteel door hoogopgeleide ouders met een hoog inkomen wordt gewonnen. Terwijl kinderen uit bijvoorbeeld achterstandswijken echt niet dommer zijn, maar zoveel meer moeten knokken omdat bijv. de ouders de NLe taal niet machtig zijn, of hen niet kunnen helpen of stimuleren of er financiële problemen zijn en er geen geld is voor een computer of bijles. Of hun opvoeding minder rijkelijk was. En ze daardoor ook kleiner worden gehouden.
Ik kan er wel om janken.
Verschillen worden na VO alleen maar groter..
donderdag 7 januari 2021 om 23:16
Hey, dank voor je reactie! Heeft even geduurd voordat ik reageer, sorry! En ja, je moet toch ergens beginnenAttraverso schreef: ↑01-01-2021 07:43Ik blijf nog even liggen Datertje, goeiemorgen!
Dinedi,![]()
Maar begrijp ik goed dat je wist dat hij niet deugd? 'Hij blijkt exact te zijn waar ik bang voor was'. Waarom dan beginnen terwijl je weet dat je zo kwetsbaar bent?
Ik heb ergens besloten dat ik graag samen oud wil worden met iemand. Ik kan het blijven vermijden, die relaties. Of aangaan en gekwetst worden en dan ook even pijn hebben. Ik kies nu bewust voor het laatste.
Ik weet dat ik de pijn wel aan kan. Maar het blijft pijn doen

vrijdag 8 januari 2021 om 00:31
Dinedi schreef: ↑07-01-2021 23:16Hey, dank voor je reactie! Heeft even geduurd voordat ik reageer, sorry! En ja, je moet toch ergens beginnen.
Ik heb ergens besloten dat ik graag samen oud wil worden met iemand. Ik kan het blijven vermijden, die relaties. Of aangaan en gekwetst worden en dan ook even pijn hebben. Ik kies nu bewust voor het laatste.
Ik weet dat ik de pijn wel aan kan. Maar het blijft pijn doen
Voel je je al wat beter dat je misschien toch weer ooit open kunt staan voor een relatie? Je kunt er ook met een redelijk gerust hart in stappen als je het in je eentje ook prima redt. Goed 2021 gewenst dan maar