Avond met je partner

dinsdag 5 januari 2021 om 17:29
Hallo allemaal!
Ik ben net samen met mijn vriend en we zitten midden in een lockdown. We zijn creatief in dingen doen als wij beide een dagje vrij hebben. Nu zitten wij met het volgende. Als wij op een avondje samen komen vanaf 7 uur ongeveer & even geen serie willen kijken. Vinden wij het moeilijk om iets te verzinnen. Hebben jullie leuke ideeën? Let me know <3
Ik ben net samen met mijn vriend en we zitten midden in een lockdown. We zijn creatief in dingen doen als wij beide een dagje vrij hebben. Nu zitten wij met het volgende. Als wij op een avondje samen komen vanaf 7 uur ongeveer & even geen serie willen kijken. Vinden wij het moeilijk om iets te verzinnen. Hebben jullie leuke ideeën? Let me know <3

woensdag 6 januari 2021 om 08:46
Sowieso de maat nemen met andermans relatie, niet iedereen ligt elke avond te bedvogelen. Elk stel/elk persoon heeft een ander libido. Of gaat bedvozen nadat ze eerst de avond hebben doorgebracht met netflixen, puzzelen of de horlepiep dansen.
Dat TO en partner niet samen wat leuks kunnen bedenken is wel een veeg teken.
Net als niet reageren in je eigen topic TO
Maar dat massale gepush van dat je altijd maar moet bedvogelen of rampetampen is gewoon een beetje sneu.
Net als niet reageren in je eigen topic TO

Maar dat massale gepush van dat je altijd maar moet bedvogelen of rampetampen is gewoon een beetje sneu.

woensdag 6 januari 2021 om 09:15

woensdag 6 januari 2021 om 19:27
Zit jij samen met je vent te forummen?

vrijdag 8 januari 2021 om 06:48
Bedvogelen?? Wat is dat voor lust verlagend woord? Of bedvozen? WtfLuci_Mster2 schreef: ↑06-01-2021 08:46Sowieso de maat nemen met andermans relatie, niet iedereen ligt elke avond te bedvogelen. Elk stel/elk persoon heeft een ander libido. Of gaat bedvozen nadat ze eerst de avond hebben doorgebracht met netflixen, puzzelen of de horlepiep dansen.
Net als niet reageren in je eigen topic TO![]()
![]()

vrijdag 8 januari 2021 om 08:25
Bah, wat doen sommige dames hier uit de hoogte over een avondje Netflixen / tv kijken.
Ik keek weleens met mijn vriend bepaalde cabaretshows of WIDM. Heerlijk om samen te lachen of in spanning te zitten. Dus laat je vooral niet aanpraten dat je dan een slechte relatie zou hebben. Sommige mensen doen zich graag gewoon beter voor dan dat ze zijn.
Sneu wel.
Ik keek weleens met mijn vriend bepaalde cabaretshows of WIDM. Heerlijk om samen te lachen of in spanning te zitten. Dus laat je vooral niet aanpraten dat je dan een slechte relatie zou hebben. Sommige mensen doen zich graag gewoon beter voor dan dat ze zijn.
Sneu wel.

vrijdag 8 januari 2021 om 08:26

vrijdag 8 januari 2021 om 08:50
Getaway_Car_59 schreef: ↑08-01-2021 08:25Bah, wat doen sommige dames hier uit de hoogte over een avondje Netflixen / tv kijken.
Sneu wel.
Sommige mensen vinden daar gewoon echt geen reet aan. Dat kan natuurlijk ook.

vrijdag 8 januari 2021 om 09:24
Wij kijken ook wel een serie om juist even wat tijd samen door te brengen, maar we zijn al wat langer bij elkaar.
Het eten gebruiken we ook om even samen bij te praten, de dag door te nemen etc. en ook in bed 's avonds praten we nog even bij.
Ik vind het ook wel fijn om te lezen terwijl mijn man iets kijkt wat ik niet leuk vindt of vice versa.
Het eten gebruiken we ook om even samen bij te praten, de dag door te nemen etc. en ook in bed 's avonds praten we nog even bij.
Ik vind het ook wel fijn om te lezen terwijl mijn man iets kijkt wat ik niet leuk vindt of vice versa.

vrijdag 8 januari 2021 om 11:09
Getaway_Car_59 schreef: ↑08-01-2021 08:25Sommige mensen doen zich graag gewoon beter voor dan dat ze zijn.
Er zijn echt genoeg mensen die liever gaan afvalrapen dan dat ze naar series moeten staren.
Dat je aan het begin van je relatie al uitgepraat bent zou voor mij een enorme rode vlag/alarmbel zijn.

vrijdag 8 januari 2021 om 11:19
Samen zwijgend Netflixen kan heerlijk zijn. Maar wij kijken ook veel ouderwetse TV samen en zitten dan als 2 Muppets flauw commentaar te leveren op wat we zien. Hoe saai het soms ook is, wij hebben toch wel elke avond lol met elkaar.
En dat speelt zich allemaal af nadat we uitgbreid seks hebben gehad. Elke dag weer. Dit zit gewoon in ons systeem na al die jaren. Dat heeft niets te maken met de lockdown.
En dat speelt zich allemaal af nadat we uitgbreid seks hebben gehad. Elke dag weer. Dit zit gewoon in ons systeem na al die jaren. Dat heeft niets te maken met de lockdown.

vrijdag 8 januari 2021 om 11:24
Ik zou toch heel wat overhebben voor weer eens zo'n dagelijks avondvullend programma!Knuddestudder schreef: ↑05-01-2021 21:00Ik neem aan dat ze seks als tijdsinvulling zelf ook wel bedacht hebben... Alsof dat leuk is als dagelijks avondvullend programma.

vrijdag 8 januari 2021 om 11:45
Dat kan inderdaad. Maar hier wordt net gedaan alsof je dan gelijk een slechte relatie hebt, en dat slaat gewoon nergens op.In_Tenebris schreef: ↑08-01-2021 08:50Sommige mensen vinden daar gewoon echt geen reet aan. Dat kan natuurlijk ook.

vrijdag 8 januari 2021 om 13:29
Getaway_Car_59 schreef: ↑08-01-2021 11:45Dat kan inderdaad. Maar hier wordt net gedaan alsof je dan gelijk een slechte relatie hebt, en dat slaat gewoon nergens op.
Volgens mij was dat meer bedoeld in de context dat ze elkaar net kennen. Dan is samen netflixen niet het eerste waar ik aan denk. Samen Netflix kijken vind ik toch meer allebei in je eigen wereld zitten. Als het goed is valt er genoeg te praten en te doen. Moet ik wel zeggen dat ik ook weinig met Netflix heb. Dat je dan gelijk een slechte relatie zou hebben valt daar niet uit op te maken. Uiteindelijk moet je doen waar je je goed bij voelt.

vrijdag 8 januari 2021 om 13:56
In de winter is ook lastiger hoor. Wij zitten in de zomer altijd lekker lang buiten, met een drankje.. Of waterpijp.
In de winter zitten we ook best veel voor de tv. En zeker nu. Geen andere bezigheden als voetbal, of andere hobby's. Naast tv kijken doen we ook weleens yahtzee, of de 2.0 versie: clever. We houden ook van andere bordspelletjes. Of een rondje lopen. Of mariokart met zn 2en. We gaan verhuizen, dus zitten lekker te dromen over ons nieuwe huis en alvast spulletjes aan het kijken op website, want ja.. Shoppen gaat helaas niet. "een huis vol" kijken, helaas al weer afgelopen. Gewoon kletsen, samen zijn en toch je eigen ding doen. Maar als je nog niet samenwoont is dat toch anders.
In de winter zitten we ook best veel voor de tv. En zeker nu. Geen andere bezigheden als voetbal, of andere hobby's. Naast tv kijken doen we ook weleens yahtzee, of de 2.0 versie: clever. We houden ook van andere bordspelletjes. Of een rondje lopen. Of mariokart met zn 2en. We gaan verhuizen, dus zitten lekker te dromen over ons nieuwe huis en alvast spulletjes aan het kijken op website, want ja.. Shoppen gaat helaas niet. "een huis vol" kijken, helaas al weer afgelopen. Gewoon kletsen, samen zijn en toch je eigen ding doen. Maar als je nog niet samenwoont is dat toch anders.