Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
10-01-2021 23:27
Dat is de tijd van het 'method acting'. Die actrice is door de regisseur tijdens de opnames mentaal helemaal kapot gemaakt zodat het allemaal zo extreem mogelijk zou lijken. Een scene is meer dan 100 keer over gedaan waarbij zij steeds verder gepusht werd tot ze bijna helemaal gek werd..
Dat is toch geen method acting, is dat niet meer gewoon machtmisbsuik van arrogante regiseurs. Zo zijn er uit die tijd zeker wel meer films ja waar de acteurs zeker niet netjes behandeld zijn. En ach dat gebeurd nog steeds wel en niet alleen in de de filmerij.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julus schreef:
10-01-2021 20:39
Absoluut! En er zijn meer belangen mee gemoeid zoals kinderen inderdaad. Dan kun je het je niet permitteren om alleen maar dat fijne gevoel te volgen. Ik hoefde in mijn twenties alleen maar aan mezelf te denken. Dan probeer je iets en als dat mislukt dan is er geen man overboord.
Nou, hier een kinderloze dame. Kinderen zijn echt niet de enige reden. Ik wil een fijne relatie voor mijzelf en volg ook niet klakkeloos dat fijne gevoel. Iedereen wil toch een relatie die passend is voor zichzelf, dat doe je toch niet alleen uit belang voor een kind? Vind dat dan vrij bizar.

Het is misschien makkelijk om dat aan die kapstok te hangen. Want ik heb een kind dus ben voorzichtig. Maar je wordt volwassen, en ik denk dat iedere weldenkende volwassene met of zonder kinderen meer nadenkt/voorzichtiger wordt en niet zomaar klakkeloos die relatie instapt.

Dat je in je tienerjaren zo een relatie instapt is omdat je het nog nooit ervaren hebt. Heerlijk onbezonnen. Daarna komen de rugzakjes en naar een paar gebroken harten/teleurstellingen wordt iedereen voorzichtiger. Uitzonderingen daargelaten.

En over de discussie jong/oud. Kan ik me ook niet in vinden.
Leeftijd is op volwassen leeftijd echt maar een nummer. En wijsheid is niet leeftijdsgebonden. Als je denkt dat je alleen van een leeftijdsgenoot of een ouder 'ervaren :huh: ' iemand wat kan leren dan vind ik dat een vrij naïeve gedachte.

De dochter van mijn vriendin is 5jaar, bizar hoeveel wijsheid zo'n klein meisje bezit en ik leer nu al van haar. Die heeft straks op 21 jarige leeftijd meer in haar mars dan menig 40er hoor. Het gaat om levensfasen, kunnen levelen. En dat kan als je eenmaal volwassen bent, met iedereen zijn.
Goedemorgen allen,

tja..kinderen roepen soms dingen als ze jong zijn dat je echt denkt van..wauw..wat is dit voor guru zen meester reïncarnatie.. maar helaas verdwijnt dat ook vanzelf weer als ze richting de 10 gaan.. of nou ja..helaas..ook wel ok, live and learn. Of je het nou voor het eerst doet of voor de 100e keer.

Oude zielen verhaal..3d 4d blabla.. ja ok..stel nou dat..dan ben je hier al zo vaak geweest dat je materialisme en macht en geld niet meer interessant vind, terecht wat mij betreft trouwens, helemaal goed. Maar waarom geef je dan niet van nature leiding en scholing aan die "jongere zielen" want die lopen intussen aan alle kanten over je heen in de materiele wereld en zijn de reden dat je zoiezo iets van eigenwaarde gaat zoeken in "ja maar ik ben een oude ziel". Het voelt bijna alsof die jongere zielen de selcht luisterende kleuters zijn die de boel afbreken of de pubers zijn die schijt hebben aan de gevestigde orde, ze luisteren gewoon simpelweg niet..what you gonna do?

Oh ja..kind en levenshouding..nee dat zie ik niet zo.. ik sta open voor alles wat er op mijn pad komt, dat houd ik gewoon weg van mijn kinderen. Mocht er wat serieus ontstaan wat stabiel genoeg voelt ervoor dat stel ik hem/haar/hun tzt wel voor aan mijn kinderen..tot die tijd is mijn priveleven gewoon in de weken dat de kinderen er niet zijn.
Ik voel op dit moment zo'n frustratie 😅 dat het niet lukt en anderen wel. Tot aan bijna misgunnen aan toe. Tijd om even wat afstand te nemen en tot mezelf te richten. Denk dat het deels ook komt door het gemis van andere mensen ontmoeten door Corona. Merk dat het ook echt heel stil is op de apps.

Hoe gaat het bij jou Julia? Al een beetje meer gewend aan het druppelen enzo?
Goedemorgen !
Ik bedacht me hoe ik online "zocht" en vind het toch wel hilarisch onderhand.
Het begint met de foto. Zonnebril, mondkapje: al gelijk naar links.
Anders kijk ik daarna of hij niet te ver weg woont.
Dan ga ik zijn profieltekst lezen als die er is. Geen tekst, jonge kinderen: ook naar links.
Vaak moet ik me door allerlei afkortingen heen worstelen in de tekst: geen ONS/FWB, IQ/EQ, wysiwyg. Watte ?

Laatst las ik het volgende in een profiel: "Ik kan over mijn eigen schaduw heen kijken. Zou fijn zijn als jij dat ook kan"
Ik heb op google gezocht maar begrijp nu nog niet wat het betekent...
Lijkt wel een vacaturebank.
Wel grappig dat mannen en vrouwen dan soortgelijke teksten hebben.

Ik snap echt niet waarom ze die dingen neerzetten...geen ons/fwb ok..dan doe je dat toch niet, dat hoef je toch niet in je profiel te zetten. Ik heb nog nooit een vrouw getroffen op tinder die meteen over een ons of fwb begon..dus waarom zou ik dat in mijn tekst zetten dat ik dat niet wil? iq/eq..euh ja...wat wil je daar mee zeggen? zet dan erbij wat je iq is en wat jij qua eq prettig vindt..zo kan ik er niks mee..iedereen heeft iq en eq in verschillende mate.. wysiwyg euh ja..dat mag ik hopen..al komt het best wel voor dat je je ernstig af vraagt of wat you saw op de foto wel is what you got on the date..maar gaan die mensen dan ook melden dat je niet get wat je ziet? dat zou meer helpen eigenlijk

kan net zo goed neerzetten ogen/haar/tanden 10 vingers en 10 tenen..

dat zegt mij net zoveel ;-D
dido68 schreef:
11-01-2021 10:41
Laatst las ik het volgende in een profiel: "Ik kan over mijn eigen schaduw heen kijken. Zou fijn zijn als jij dat ook kan"
Ik heb op google gezocht maar begrijp nu nog niet wat het betekent...
Spirituele bullshit..hij wil iemand die macrobiotisch veganistisch linksdraaiend bomen knuffelt en minstens 1 keer per dag een uur mediteert
ik ben een beetje boos op de wereld vandaag geloof ik..als ik mezelf zo terug lees
RedRoseThorn schreef:
11-01-2021 10:36
Ik voel op dit moment zo'n frustratie 😅 dat het niet lukt en anderen wel. Tot aan bijna misgunnen aan toe. Tijd om even wat afstand te nemen en tot mezelf te richten. Denk dat het deels ook komt door het gemis van andere mensen ontmoeten door Corona. Merk dat het ook echt heel stil is op de apps.

Hoe gaat het bij jou Julia? Al een beetje meer gewend aan het druppelen enzo?
Ik ben uit mijn down van donderdag. Even offday. Druppelen doe ik met een hulpstuk wat ik bij de apotheek heb gehaald.
Mijn gasbel zit bijna op de helft en dan zou ik eroverheen kunnen kijken. Het laseren van vrijdag lijkt tot nu toe geholpen te hebben. Positief blijven 🤞
Nog week rust, tm morgen leeshouding en nog 1 nacht op mijn zij. Dat laatste oef... Ik ben een zijligger, maar als je moet dan toch wel funest voor je rug.

Maar wel frustratie heb je wat jou niet lukt en anderen wel?
Dating? Dat herken ik als geen matches krijgen en op paiq paar gesprekken zonder vervolg.
Het gevoel van wat is er mis met mij.
tomcat schreef:
11-01-2021 10:50
Spirituele bullshit..hij wil iemand die macrobiotisch veganistisch linksdraaiend bomen knuffelt en minstens 1 keer per dag een uur mediteert

😂😂😂🙏🌳🌴
Nou mannen zijn toch juist niet zo van de spirituele yoga vrouwen die verbinding zoeken ?
Ik ben ook boos hoor. Kom ook niet meer geloofwaardig over door elke keer te zeggen dat ik stop op Tinder :bonk:
Heb ik een match stuurt hij gelijk 4 linkjes van muziek op Spotify. Maar dan moet ik eerst profiel aan maken want dat heb ik niet.
Ik geloof dat ik nu al niet meer door de ballotage ben, want radiostilte.
Is van dezelfde muziek houden ook al een voorwaarde voor de liefde ?
Fijn Julia dat het beter gaat !
tomcat schreef:
11-01-2021 10:51
ik ben een beetje boos op de wereld vandaag geloof ik..als ik mezelf zo terug lees
Hoezo... Vind wel meevallen. Ik lees Tom 🙂
Julia_20 schreef:
11-01-2021 11:06
Ik ben uit mijn down van donderdag. Even offday. Druppelen doe ik met een hulpstuk wat ik bij de apotheek heb gehaald.
Mijn gasbel zit bijna op de helft en dan zou ik eroverheen kunnen kijken. Het laseren van vrijdag lijkt tot nu toe geholpen te hebben. Positief blijven 🤞
Nog week rust, tm morgen leeshouding en nog 1 nacht op mijn zij. Dat laatste oef... Ik ben een zijligger, maar als je moet dan toch wel funest voor je rug.

Maar wel frustratie heb je wat jou niet lukt en anderen wel?
Dating? Dat herken ik als geen matches krijgen en op paiq paar gesprekken zonder vervolg.
Het gevoel van wat is er mis met mij.
Ah fijn! Lijkt me ook helemaal niks dat je per se op je zij moet liggen. Dan lig je ook helemaal gespannen denk ik omdat je móét.

Ja inderdaad dat er maar niks van komt. Ik heb zoveel zin in vlinders 😅 en dan hoor ik vriendinnen over een leuke date of over hun "bijna vriend" En dan denk ik @#€#@ waarom lukt het hier niet. Dat je inderdaad bijna gaat denken dat er wat mis is. Nou weet ik dat ik hartstikke leuk ben en dat er ook hartstikke leuke mannen bestaan maar samenkomen ho maar 🤣 dat gevoel een beetje.
dido68 schreef:
11-01-2021 11:10
Nou mannen zijn toch juist niet zo van de spirituele yoga vrouwen die verbinding zoeken ?
Ik ben ook boos hoor. Kom ook niet meer geloofwaardig over door elke keer te zeggen dat ik stop op Tinder :bonk:
Heb ik een match stuurt hij gelijk 4 linkjes van muziek op Spotify. Maar dan moet ik eerst profiel aan maken want dat heb ik niet.
Ik geloof dat ik nu al niet meer door de ballotage ben, want radiostilte.
Is van dezelfde muziek houden ook al een voorwaarde voor de liefde ?
😂😂 Leuke start... Verder zegt hij niks?
Als je nu een gesprek hebt over muziek oké... Dan kan ik dat waarderen.

Gewoon stoppen joh... Even afkicken van dat swipen. Maar geeft rust. Niet nog even kijken of er toch iemand leuks is... Want ik merkte dat ik dat deed. En uiteindelijk.. Matches had ik niet of ze waren snel weg.
Wat weer rotgevoel gaf, want anderen hadden dat wel. En zelfs nog matches van 2 mnd geleden. En waar dan ook nog gesprekken ontstaan. Brachten niks op, maar ze waren er wel. En ik nada.
Dus ja waar was ik nu in hemelsnaam mee bezig.
RedRoseThorn schreef:
11-01-2021 11:13
Ah fijn! Lijkt me ook helemaal niks dat je per se op je zij moet liggen. Dan lig je ook helemaal gespannen denk ik omdat je móét.

Ja inderdaad dat er maar niks van komt. Ik heb zoveel zin in vlinders 😅 en dan hoor ik vriendinnen over een leuke date of over hun "bijna vriend" En dan denk ik @#€#@ waarom lukt het hier niet. Dat je inderdaad bijna gaat denken dat er wat mis is. Nou weet ik dat ik hartstikke leuk ben en dat er ook hartstikke leuke mannen bestaan maar samenkomen ho maar 🤣 dat gevoel een beetje.
Ik ben ook gewoon hartstikke leuk. Beetje gek op zijn tijd.

Straks als we weer wat meer mogen meer sociaal actief worden is mijn planning. Zonnetje erbij... Roseetje
Julia_20 schreef:
11-01-2021 11:25
Ik ben ook gewoon hartstikke leuk. Beetje gek op zijn tijd.

Straks als we weer wat meer mogen meer sociaal actief worden is mijn planning. Zonnetje erbij... Roseetje
Ja precies, niet aan jezelf gaan twijfelen hoor.
dido68 schreef:
11-01-2021 11:10
Yoga prikkelt de mannenfantasie wel ;-D
ik weet wel hoe ik jullie stil moet krijgen ;-D

en ik heb er weer 1 die afhaakt omdat ik kinderen heb....niks aan te doen maar het blijft naar..vorige keer dat ik single was hadden vrouwen met kinderen ook niet mijn voorkeur maar ik sloot ze niet buiten om die reden.. nou ja..wie dat wel doet past toch niet bij me.
Het is voor jou jammer, maar ik begrijp het wel. Ik haak dan ook af. Want je hebt dan gewoon hele andere toekomstperspectieven. Iemand mag om die reden afhaken, net zoals jij ook je dealbreakers zult hebben.
Zo vinden mannen met jonge kinderen mij niet interessant, want het is leuker als een vrouw ook jonge kinderen heeft. Met het oog op een toekomst, gezinsvakanties etc. Is veel leuker als je beide kinderen hebt van dezelfde leeftijden, toch?

Je moet het niet persoonlijk maken, want ze kennen jou niet en wijzen jou als persoon niet af. Maar het matcht niet.
En yoga, dat heb ik 1x geprobeerd en is niks voor mij. Ik weet alleen dat veel mannen yoga niks vinden. Dat zeiden ze tegen mij, althans.
Maar een vrouw in een strak wielrenbroekje...dat is andere koek :evil:
Volgens een singles site:

7x dingen die mannen doen waar vrouwen opgewonden van raken

Natuurlijk, we worden ook opgewonden van zijn brede armen, mooie ogen en verleidelijke lach. Maar niet alleen zijn uiterlijk speelt een rol, ook met zijn gedrag weet hij ons het bed in te krijgen en wel op de volgende manieren. Geef het maar toe, we zijn hier allemaal dol op.

1. Als hij met zijn handen door je haar gaat en een kus geeft
2. Als hij je van achteren een knuffel geeft
3. Als hij af en toe tegen je ingaat
4. Als je ziet hoe lief hij met kinderen is
5. Als hij iets voor je pakt waar je niet bij kan
6. Waneer hij de deur voor je openhoudt
7. Als hij gepassioneerd over iets praat

Ik vraag mij dan af...wie schrijft dit? 😂😂🤣🤣
Julus schreef:
11-01-2021 18:15
Maar een vrouw in een strak wielrenbroekje...dat is andere koek :evil:
Wielren broekjes horen ook heel strak. Genoeg mannen gezien met een flubber broek omdat hun vrouw die voor hun kochten.

Maar zou jij aast mij fietsen hou ik jou ook uit de wind. Niet omdat je een vrouw bent trouwens maar gewoon omdat ik goed ben in tegen de wind in fietsen. Ik fiets heel veel alleen wind mee en tegen. Dus met een georganiseerde tocht. Fiets ik vaak vooraan omdat ik de snelsten niet mee kan houden. Dus wat langzamer en als ik dan een vrouw uit de wind kan houden, is leuker dan een man uit de wind te houden. Is gewoon galantheid van mij.

Hmm is spreek mij nu zelf iets tegen.
fietsen varen vrouwelijk doen
tomcat schreef:
11-01-2021 10:49
wysiwyg euh ja..dat mag ik hopen..al komt het best wel voor dat je je ernstig af vraagt of wat you saw op de foto wel is what you got on the date..maar gaan die mensen dan ook melden dat je niet get wat je ziet? dat zou meer helpen eigenlijk
:HA: :rofl:

Oké ik snap dat het op een date niet leuk is maar je zet het hier prachtig neer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven