Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

maandag 11 januari 2021 om 19:16
Yeah maar als je jezelf erop zet hoe je echt helemaal bent. Nou dan schiet het ook niet echt op. Ach het probleem van een bisexuele crossdresser. Die helemaal niet monogaam wil blijven.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 11 januari 2021 om 19:21
Fijn dat het beter gaat Julia!
Ach de verkeerde man/vrouw kan alles goed doen en dan knap je er nog op af. Terwijl de juiste man/vrouw niet zo veel hoeft te doen om je gek te maken.
Kinderen an sich vind ik niet direct een dealbreaker. Ik wil ze zelf niet, maar kan me best voorstellen dat het ook heel leuk kan zijn.
Die keer dat iemand een versierpoging deed vlak nadat hij met zijn vrouw naar de 36weken echo ging, vond ik het wel een afknapper.
Ach de verkeerde man/vrouw kan alles goed doen en dan knap je er nog op af. Terwijl de juiste man/vrouw niet zo veel hoeft te doen om je gek te maken.
Kinderen an sich vind ik niet direct een dealbreaker. Ik wil ze zelf niet, maar kan me best voorstellen dat het ook heel leuk kan zijn.
Die keer dat iemand een versierpoging deed vlak nadat hij met zijn vrouw naar de 36weken echo ging, vond ik het wel een afknapper.

maandag 11 januari 2021 om 19:24
Maar ik ga er dan vanuit dat je het daar over hebt in gesprekken. En niet bij de eerste date zonder het te vermelden als vrouw komt ipv man? Dan zou ik ook wel even staan te kijken.zeefietser1 schreef: ↑11-01-2021 19:16Yeah maar als je jezelf erop zet hoe je echt helemaal bent. Nou dan schiet het ook niet echt op. Ach het probleem van een bisexuele crossdresser. Die helemaal niet monogaam wil blijven.
maandag 11 januari 2021 om 19:36
Nou ik stond op tinder als vrouw en als man. En ben liever vrouw dan man. Dus daar open in, is geen makkelijke weg. Maar ik geniet ervan en kom veel verschillende mensen tegen. En heb een paar hele goede vriendinnen dus ja waar ik terecht kom uiteindelijk, geen idee.
Oh en dan moeten ze er ook nog tegen kunnen dat ik de helft van een jaar op zee zit.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 11 januari 2021 om 19:51
Je maakt er wel een uitdaging van zo ja
Ik begrijp dat het niet het makkelijkste onderwerp is om aan te kaarten dan. Maar je zal vast niet de enige zijn. En zo lang je, je nu zo vermaakt zie je vanzelf waar het schip strandt. Wie weet kom je tijdens de losse contacten wel iemand tegen die er hetzelfde in staat en langer blijft hangen.

Ik begrijp dat het niet het makkelijkste onderwerp is om aan te kaarten dan. Maar je zal vast niet de enige zijn. En zo lang je, je nu zo vermaakt zie je vanzelf waar het schip strandt. Wie weet kom je tijdens de losse contacten wel iemand tegen die er hetzelfde in staat en langer blijft hangen.

maandag 11 januari 2021 om 20:28
das jouw mening, ik vind het onzin.Julus schreef: ↑11-01-2021 18:13Het is voor jou jammer, maar ik begrijp het wel. Ik haak dan ook af. Want je hebt dan gewoon hele andere toekomstperspectieven. Iemand mag om die reden afhaken, net zoals jij ook je dealbreakers zult hebben.
Zo vinden mannen met jonge kinderen mij niet interessant, want het is leuker als een vrouw ook jonge kinderen heeft. Met het oog op een toekomst, gezinsvakanties etc. Is veel leuker als je beide kinderen hebt van dezelfde leeftijden, toch?
Je moet het niet persoonlijk maken, want ze kennen jou niet en wijzen jou als persoon niet af. Maar het matcht niet.
ook dat deel over mannen met jonge kinderen..wat is jong vraag ik mij ook af hier..maar goed ik vind vrouwen zonder of met kinderen niet interessanter..beiden is goed..en beiden kan leuk zijn.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 11-01-2021 20:35
12.60% gewijzigd

maandag 11 januari 2021 om 20:29
de enkhuizer almanak?Julia_20 schreef: ↑11-01-2021 18:52Volgens een singles site:
7x dingen die mannen doen waar vrouwen opgewonden van raken
Natuurlijk, we worden ook opgewonden van zijn brede armen, mooie ogen en verleidelijke lach. Maar niet alleen zijn uiterlijk speelt een rol, ook met zijn gedrag weet hij ons het bed in te krijgen en wel op de volgende manieren. Geef het maar toe, we zijn hier allemaal dol op.
1. Als hij met zijn handen door je haar gaat en een kus geeft
2. Als hij je van achteren een knuffel geeft
3. Als hij af en toe tegen je ingaat
4. Als je ziet hoe lief hij met kinderen is
5. Als hij iets voor je pakt waar je niet bij kan
6. Waneer hij de deur voor je openhoudt
7. Als hij gepassioneerd over iets praat
Ik vraag mij dan af...wie schrijft dit?![]()

maandag 11 januari 2021 om 21:05
Je zit mij niet in de weg hoor Julus, excuses als dat andersom wel zo is. Ik zal proberen mijn bewoordingen wat zorgvuldiger te kiezen.
Ik ben in een niet al te fijngevoelige omgeving opgegroeid en hoewel ik dat redelijk ontvlucht ben merk ik wel dat ik dingen soms harder verwoord dan dat mijn bedoeling is.
Ik ben in een niet al te fijngevoelige omgeving opgegroeid en hoewel ik dat redelijk ontvlucht ben merk ik wel dat ik dingen soms harder verwoord dan dat mijn bedoeling is.
maandag 11 januari 2021 om 21:29
Ik heb ook kinderen, man met of zonder kinderen vind ik prima.
Kan me wel goed voorstellen dat mensen liever geen partner met kinderen willen. Het is ook gewoon veel gedoe. En ik snap ook dat je niet zoveel met kinderen kunt hebben.
Oud/jong maakt me niet veel uit. Ik neig wel naar iets jonger, maar zou een wat ouder iemand zeker niet afwijzen. Ex-man was 10 jaar ouder. Scharrel ruim 10 jr jonger. Mooi in balans
Julia, hoop dat het snel beter gaat met je oog. Lijkt me echt naar!
Kan me wel goed voorstellen dat mensen liever geen partner met kinderen willen. Het is ook gewoon veel gedoe. En ik snap ook dat je niet zoveel met kinderen kunt hebben.
Oud/jong maakt me niet veel uit. Ik neig wel naar iets jonger, maar zou een wat ouder iemand zeker niet afwijzen. Ex-man was 10 jaar ouder. Scharrel ruim 10 jr jonger. Mooi in balans
Julia, hoop dat het snel beter gaat met je oog. Lijkt me echt naar!

maandag 11 januari 2021 om 21:49
Helemaal goed, fijn dat je er zo goed op reageert. Dat siert je. Vriendjes?tomcat schreef: ↑11-01-2021 21:05Je zit mij niet in de weg hoor Julus, excuses als dat andersom wel zo is. Ik zal proberen mijn bewoordingen wat zorgvuldiger te kiezen.

maandag 11 januari 2021 om 21:54
Oeh het gaat wat minder koud worden! En over een weekje of 6 gaan we al richting de lente. Even een positieve noot, die kan ik ook wel gebruiken.
Ik heb mijn mailbox flink opgeschoond want nu eindelijk tijd voor. En dan kom je dus mails tegen vanaf 2006. Mijn hele leven sinds toen kwal weer voorbij. Ook mails van wat exen, en van verkoop van huizen etc. Mails van mensen die niet meer in mijn leven zijn etc. Best confronterend maar met dat opschonen heb ik afscheid genomen vh verleden. En dat voelt ook wel goed.
Ik heb mijn mailbox flink opgeschoond want nu eindelijk tijd voor. En dan kom je dus mails tegen vanaf 2006. Mijn hele leven sinds toen kwal weer voorbij. Ook mails van wat exen, en van verkoop van huizen etc. Mails van mensen die niet meer in mijn leven zijn etc. Best confronterend maar met dat opschonen heb ik afscheid genomen vh verleden. En dat voelt ook wel goed.

maandag 11 januari 2021 om 22:04
Die heb ik vorig jaar of jaar daarvoor of zo ook opgeruimd.Julus schreef: ↑11-01-2021 21:54Oeh het gaat wat minder koud worden! En over een weekje of 6 gaan we al richting de lente. Even een positieve noot, die kan ik ook wel gebruiken.
Discussies soms ook met mensen uit die tijd. 2013/2014.
Klaar mee.
Huis verkooo alleen nog niet. Ivm belasting en regelingen.
maandag 11 januari 2021 om 22:09
maandag 11 januari 2021 om 22:17
Al eerder gezegd, maar ik wil liever een man die wel kinderen heeft. Dat hij begrijpt dat ze op 1 staan. Mijn kinderen zijn al bijna volwassen.
En met te jong bedoel ik nog op de basisschool.
Drie weken kamperen met kinderen in het hoogseizoen heb ik ook allemaal gehad.
Maar ik denk dat ik al mijn wensen overboord gooi, als hij heel erg leuk is. Dan zie ik mezelf wel smoorverliefd samen romantisch 's avonds voor de tent zitten.
Ik krijg nooit iets op Valentijn.
Maar ik denk dat ik al mijn wensen overboord gooi, als hij heel erg leuk is. Dan zie ik mezelf wel smoorverliefd samen romantisch 's avonds voor de tent zitten.
maandag 11 januari 2021 om 22:30
Ik alleen het eerste jaar van mijn laatste relatie. Rode rozen op mijn werk en een weekend weg. Daarna was het voorbijdido68 schreef: ↑11-01-2021 22:17Al eerder gezegd, maar ik wil liever een man die wel kinderen heeft. Dat hij begrijpt dat ze op 1 staan. Mijn kinderen zijn al bijna volwassen.
Maar ik denk dat ik al mijn wensen overboord gooi, als hij heel erg leuk is. Dan zie ik mezelf wel smoorverliefd romantisch 's avonds voor de tent zitten.
Als ik iets krijg is het meestal een geintje onderling met een vriendin.
Vorig jaar die kaart.
En 's avonds had ik een etentje met vriendinnen. Kookclub.
Hadden we allemaal iets roods voor haar gekocht. Rozen, chocolade hart
Haar man zat erbij en keek er na
maandag 11 januari 2021 om 22:33
Vroeger wel.. en bonbons. Momenteel weer een ex die op allerlei manieren aandacht probeert te krijgen. Dus het zou me niet verbazen.

maandag 11 januari 2021 om 22:36
Das wel leuk!Julia_20 schreef: ↑11-01-2021 22:30Ik alleen het eerste jaar van mijn laatste relatie. Rode rozen op mijn werk en een weekend weg. Daarna was het voorbij
Als ik iets krijg is het meestal een geintje onderling met een vriendin.
Vorig jaar die kaart.
En 's avonds had ik een etentje met vriendinnen. Kookclub.
Hadden we allemaal iets roods voor haar gekocht. Rozen, chocolade hart
Haar man zat erbij en keek er na![]()

maandag 11 januari 2021 om 22:37
huh..das nog 3 weken vanaf 25 januari toch?..dat is nog eerder dan de kerstfilms bijna

picknick vanwege weerbericht..