Vind jij dit een afknapper of niet?
vrijdag 15 januari 2021 om 15:26
Je komt een leuke man/vrouw tegen, 30+ Maar je komt erachter dat hij/zij nog nooit heeft samengewoond, nog nooit op zichzelf heeft gewoond en dus nog thuis bij ouders woont.
vind je dit dan een afknapper?en waarom wel/ niet?
ik heb dit onlangs meegemaakt en had er in eerste instantie geen problemen mee, maar ik dacht dat hij WEER thuis woonde na een verbroken relatie ipv nog steeds thuis woont..ik woon zelf al vanaf mijn 19e zelfstandig dus kan me niet voorstellen hoe dit is en waarom je dit zou willen. Aan de andere kant snap ik wel dat het tegenwoordig moeilijk is om aan een woning te komen.
Zouden jullie hierom een contact afkappen of er geen problemen mee hebben?
Shoot:d
Jaa mensen, verveel me
vind je dit dan een afknapper?en waarom wel/ niet?
ik heb dit onlangs meegemaakt en had er in eerste instantie geen problemen mee, maar ik dacht dat hij WEER thuis woonde na een verbroken relatie ipv nog steeds thuis woont..ik woon zelf al vanaf mijn 19e zelfstandig dus kan me niet voorstellen hoe dit is en waarom je dit zou willen. Aan de andere kant snap ik wel dat het tegenwoordig moeilijk is om aan een woning te komen.
Zouden jullie hierom een contact afkappen of er geen problemen mee hebben?
Shoot:d
Jaa mensen, verveel me
vrijdag 15 januari 2021 om 18:39
Ja bijvoorbeeld een voetballer, dat vind ik echt vreselijk.blijfgewoonbianca schreef: ↑15-01-2021 18:38O, dat zou ik dan weer heel suf vinden.
Maar ik heb dat ook met sommige hobby’s / sporten : dat vind ik dan weer een reden om er niet aan te beginnen.
vrijdag 15 januari 2021 om 18:43
Ik heb dat met korfbal, scouting, heel veel instrumenten en zeker met koren. Brrr.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

vrijdag 15 januari 2021 om 18:48
Wel geLAT of langdurige relaties gehad ?
vrijdag 15 januari 2021 om 18:52
Mediteren, kruidenthee, yoga, vegan, aquarium, volière,.... de lijst is eindeloos. En elke uitzondering bevestigt de regel.
vrijdag 15 januari 2021 om 18:55
blijfgewoonbianca schreef: ↑15-01-2021 18:52Mediteren, kruidenthee, yoga, vegan, aquarium, volière,.... de lijst is eindeloos. En elke uitzondering bevestigt de regel.

En ik juist nuchtere mensen, geen yoga, zwarte thee of veel koffie, niet vegan, niet van vissen houden en niet mee willen vogelen... We zijn tegenpolen haha!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 15 januari 2021 om 19:01

vrijdag 15 januari 2021 om 19:13
vrijdag 15 januari 2021 om 19:16
Dat waren juist ook mijn afknappers, yoga etc.
Vogel jij ? Haha ! Dat vind ik “ een bepaald soort mensch “. Die dragen ook een bepaald soort kleding. Heb ik niks mee.
vrijdag 15 januari 2021 om 19:17
Bij mij ligt het er dan weer aan hoe fanatiek ze met dat vissen bezig zijn. Af en toe een hengeltje werpen is prima bijvoorbeeld. Heb ik ook wel eens gedaan en zou het gerust nog eens doen.
Een voetbal fanaat wordt al lastiger, of tennis, of darten (curling is een NO

Een otaku komt er hier niet in, iemand die een goede anime kan waarderen weer wel.
Een volkszanger idolaat kan het pertinent schudden, een liefhebber van klassieke muziek dan weer niet.
Et cetera.
Zo heeft iedereen weer een heel ander lijstje. Gelukkig maar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

vrijdag 15 januari 2021 om 19:22
Ja er zijn maar weinig manieren om die zin te eindigen en dat het dan nog neuken wordt
vrijdag 15 januari 2021 om 19:23
blijfgewoonbianca schreef: ↑15-01-2021 19:16Dat waren juist ook mijn afknappers, yoga etc.
Vogel jij ? Haha ! Dat vind ik “ een bepaald soort mensch “. Die dragen ook een bepaald soort kleding. Heb ik niks mee.
Haha nee ik vind yoga-mannen dan wel weer leuk. Behalve als ze in een midlifecrisis zitten en toen opeens zijn gaan yoga-en.
Ja, vogelen is echt heel leuk

"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
vrijdag 15 januari 2021 om 19:27
Sommigen kunnen ook allerhande imitaties van vogelgeluiden uit hun mouw schudden

vrijdag 15 januari 2021 om 19:29
Mijn man heeft tijdens zijn studie wel uit huis gewoond, maar daar na nooit. Hij bleef gewoon thuis wonen, zijn vader stierf al toen hij nog jong was.
Later werd hij mantelzorger van zijn moeder. Zij was echter al ruim overleden toen ik hem leerde kennen.
Ik vind het geen afknapper. Rutte woonde tot voor kort toch ook bij zijn moeder, of niet? Waarom zou je ook niet?
Later werd hij mantelzorger van zijn moeder. Zij was echter al ruim overleden toen ik hem leerde kennen.
Ik vind het geen afknapper. Rutte woonde tot voor kort toch ook bij zijn moeder, of niet? Waarom zou je ook niet?
vrijdag 15 januari 2021 om 19:30
Het is net hoe jezelf in elkaar steekt.AeonOfWinter schreef: ↑15-01-2021 19:17Bij mij ligt het er dan weer aan hoe fanatiek ze met dat vissen bezig zijn. Af en toe een hengeltje werpen is prima bijvoorbeeld. Heb ik ook wel eens gedaan en zou het gerust nog eens doen.
Een voetbal fanaat wordt al lastiger, of tennis, of darten (curling is een NO) MotoGP en F1 liefhebbers zijn helemaal prima, dat ben ik zelf namelijk ook.
Een otaku komt er hier niet in, iemand die een goede anime kan waarderen weer wel.
Een volkszanger idolaat kan het pertinent schudden, een liefhebber van klassieke muziek dan weer niet.
Et cetera.
Zo heeft iedereen weer een heel ander lijstje. Gelukkig maar.
Ik was vroeger altijd bezig met mijn paarden. Bijna al mijn vrije tijd ging er naartoe. Ik wenste daarom altijd een vriend die ook zo intensief was met zijn sport of hobby, of anders met zijn werk. Dan ging hij niet aan mij trekken en zeuren, en ik niet bij hem.